BREAKING NEWS

PAS AKAN BUAT SOLAT HAJAT PERDANA SELAMATKAN STOPA ALI.


Presiden Pas, Abdul Hadi Awang akan mengadakan solat Hajat dalam masa terdekat bagi memohon petunjuk ALLAH SWT berhubung isu video seks yang dikaitkan dengan Setiausaha Agung parti itu, Datuk Mustafa Ali.

Beliau turut kesal dengan amalan politik fitnah sebagai kempen Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13), kerana rakyat perlu ditampilkan dengan pilihan politik sihat serta hujah-hujah politik rasional.

Menolak keras budaya buruk itu, Abdul Hadi berkata, perkara seumpama itu bukan sahaja tidak elok dan juga berdosa, malah bukan salah satu cara yang diajarkan dalam Islam.

“Budaya fitnah ini bukan satu cara ajaran kita. Bukan sahaja mereka yang terlibat dalam pengedaran video cakera padat itu, tetapi termasuklah semua pihak.

“Dua-dua pihak jangan (melakukan politik kotor). Jangan ambil peribadi orang,” katanya ketika ditemui selepas berakhir kuliah pagi Jumaat di Masjid Rusila, semalam

Beliau berkata, perkara itu tidak serius dan pemimpin kanan Pas yang dianggap mangsa fitnah itu tidak perlu memberi penjelasan kepada parti kerana banyak lagi perkara lain perlu dibuat ketika ini.

11 ulasan :

  1. Jelaskan saja. Kenapa nak suruh peguam untuk jelaskan.

    BalasPadam
  2. Jangan ambil ringan dan mempermainkan dengan Solat Hajat ini !!!!

    BalasPadam
  3. Bila Allah tunjukkan kebenaran selepas solat hajat nanti..tak nak terima pulaakkk....spt kes yg lepas2...

    BalasPadam
  4. bagi aku..ckp hadi mcm inisemuapoyoo

    BalasPadam
  5. Eii apa daa.. sembahyang hajat nak selamatkan mustapha ali? nak mintak muka dlm video tu bertukar ke? ade lagi baik kalau minta dibukakan hati mustapha ali untuk bertaubat dan selamatkan bumi Malaysia dari ditimpa bala.

    BalasPadam
  6. Teruja nak tunggu Nik Najis bagi fatwa pasal kes stopa big spender ni. Mungkin tengah buat sembahyang istikharah sekarang agaknya.

    BalasPadam
  7. baik buat solat taubat lagi betul...manusia bukannya sempurna tak melakukan kesilapan..jangan gunakan agama untuk melindungi kemungkaran...entahlah..PAS ni semakin bercelaru..asyik-asyik salahkan orang lain....merasakan diri sendiri tidak pernah bersalah...entah bila berubah.

    BalasPadam
  8. pukul berapa? di mana? sapa imamnya? doa nanti adik nik ajis lagi ka? tak sabaq nak ikut sekali? hehhh...hehhhh...selalu lepas solat PAS ni...lagi bala turun kat depa...buat cepat sikit solat tu...

    BalasPadam
  9. Memang confirm aku takkan pangkah PAS-piss-pussy ni lagi. Patutlah depa
    seangkatan dengan P'Gay'R le ni. Negara Islam tah kemana, Hudud tah
    kemana...elok lagi BN. Terok macam mana BN ni, depa tak munafik, depa
    tak mengaku depa tu wali, boleh confirm siapa pi syurga, siapa pi neraka
    tak macam PAS-piss-pussy ni. Kalau boleh suroh depa percepat kan solat hajat tu. Biasanya lepas setiap solat hajat yang tergolek dog nya aku tengok juak-juak PAS-piss-pussy ni jugak. Aganya lepas ni ada pulak video ostad PAS tibai african doll pulak yang keluaq kut....

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  10. SEINGAT AKU DAH BERJUTA KALI PAS BUAT SOLAT HAJAT DAN MELANCARKAN DOA PEMUSNAH NYA......TAPI SATU PUN TAK DI PANDANG DAN DIMAKBULKAN ALLAH......DOA MEREKA SAMA TARAF NYA DENGAN DOA DAN SOLAT BUDAK BUDAK TADIKA YANG BARU BELAJAR FARDU AIN...TIADA NILAI LANSUNG......HATTA DIIMAN DAN DIPIMPIN OLEH PARA ULAMA TERBAIK MEREKA......SEMBAHYANG HAJAT LAH SEBANYAK MANA KAMU NAK BUAT...DAN BERDOALAH WALAU TANGAN MENCAPAI LANGIT SEMUA ITU ADALAH SIA-SIA MALAHAN MENGUNDANG MURKA ALLAH......SEMAKIN BERDOA DAN SEMBAHYANAG HAJAT SEMAKIN PAS DITELANJANG ALLAH DAN KEJAHATAN DAN KEAIBAN MEREKA DIPERTONTONKAN KEPADA KHALAYAK DAN RAKYAT........PERCAYALAH TAK LAMA LAGI PAS AKAN BERKUBUR ANGKARA DOSA DAN KEJAHATAN MEREKA SENDIRI....

    BalasPadam
  11. Doa Pas mmg tak makbul. Tapi doa budak tadika pasti makbul. Sebab depa suci

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online