BREAKING NEWS

PANAS!!!! WAJAH LELAKI MIRIP ANWAR DIDEDAHKAN..


Inilah gambar dua saksi video yang didakwa mirip kepada Anwar Ibrahim yang dikatakan ditangkap di sempadan Malaysia-Thailand semalam. Lelaki yang berbaju biru tu adalah Sekretariat Pakatan iaitu Sabrimi Sidek.

Gua difahamkan oleh sumber pihak berkuasa, sebenarnya tiada langsung tangkapan yang dibuat di Balai Polis Bukit Kayu Hitam. Anwar dikatakan sengaja mencipta skrip untuk memburukkan imej Polis yang kononnya mahu menghalang saksi terbabit ditampilkan kepada rakyat.

Ini semua adalah satu lagi sandiwara Anwar serta Chegu Bard yang sengaja direka untuk membersihkan nama Anwar menjelang hari mengundi bagi PRU13 di Permatang Pauh tak lama lagi..

Didalam ceramah di perkarangan Madrasah An-Nadhoh Kubang Semang semalam, Anwar secara terang-terangan menuduh Polis bersekongkol dengan kerajaan untuk menutup bukti kononnya ada pelakon mirip Anwar..

Anwar juga menampilkan rakaman perbualan telefon yang kononnya dibuat semasa saksi mirip Anwar tersebut ditangkap di Bukit Kayu Hitam. Ternyata semua penyokong Anwar ditipu hidup-hidup kerana rakaman tersebut hanyalah helah semata-mata..

Anwar sekarang memang terdesak untuk mencari simpati rakyat khususnya di Permatang Pauh ni beb.. Ceramah semalam pun tak ramai yang datang.. Gua rasa ada la lebih kurang 600 orang je yang hadir..


Kalau macam ni punya keadaan.., rasanya Anwar boleh lari malam beb.. Tak pun.., lepas ni dia tuduh pulak Najib nak bunuh dia.. Korang bukan tak tahu perangai munafik Anwar tu kann... Dia tu memang macam-macam... Cehh!!!

17 ulasan :

  1. kalu camtu, setan ni kene carik org yang sama cam si eskay gak ar...bangsat!!!mampos je la ko nuar...

    BalasPadam
  2. kesian puak kopiah kahak hijau tu....masih percayakan nuar lgbt plural agama.....bodoh

    BalasPadam
  3. elok dia upah jin saja untuk menyerupainya.

    BalasPadam
  4. CELAKA SUNGGUH CARA AHLI POLITIK SEKARANG.....LEBIH BANYAK BERCAKAP PASAL HAL PERIBADI DARI MASALAH RAKYAT !!!..MEREKA LUPA APA TUJUAN DEMOKRASI MEMILIH PERWAKILAN..UNTUK MEWAKILI RAKYAT DI DALAM DASAR NEGARA ..BUKAN PASAL KEJAHATAN LAWAN...RAKYAT TAHU MANA MANA PEMIMPIN CELAKA DAN TIDAK BUAT KERJA...CELAKA BIADAP BODOH PENZINA RASUAH BENGAP SIAL..ITULAH SIFAT AHLI POLITIK

    BalasPadam
  5. Edisi membodohkan pecacai sudah bermula. Maka pecacai yang bahlol ternganga memasang telinga

    BalasPadam
  6. Anwar kena tolong stopa ali cari klon yang sama lepas tu tunjuk kepada orang tua tua Ptg Pauh.......................

    BalasPadam
  7. Uuiiih Besar betul billboard peliwat dan penzina tua kat taman inderawasih...

    BalasPadam
  8. Tak samapun.. Paling senang nak kesan muka dari bayang muka (terutama lekuk mata) dan tulang muka (pipi). Paling penting kotenya mesti bengkok.

    BalasPadam
  9. wajah mirip, tp tubuh tak sama pun...sudahlah nuar..

    BalasPadam
  10. Senang aje nak tentukan.tenguk aje KOTE dia,bengkuk atau tidak.

    BalasPadam
  11. Aku dok bayangkan Mustafa disebat atau didenda kalau kes nya disabitkan lepas p/raya ini.Pas takkan nak lepaskan macam itu jer...nanti nak usul undang2 baru kat Mesia ni camana kalau pesalah dari org pas sendiri terlepas.Nanti teruk kena bantai oleh rakyat

    BalasPadam
  12. Iklan sependa setapa lagi besor.take beer. Selogan baru Pas.Mari bersama sama menghancurkan Melayu Islam dengan Dapig.

    BalasPadam
  13. di tahan masuk kot oleh imigresen sebab muka kat pasport tak sama sebab dah buat pembedahan muka, tapi lupa tak boleh tukar gambar pasport, ha ha ha

    BalasPadam
  14. hahhahhahha.. langsung tak sama.. ptuihhh.. lagi gua tgk video siAl-Jub tuh lagi sahih dan jelas Mr Y itu adalah Al-Jub!

    BalasPadam
  15. lANGSUNG X SAMA . TAH MANA APEK SIAM DORG PUNGGAH , PASTU TUDUH PDRM . TAK KE CELAKA TU ? BARUA2 NI LUPA JASA PDRM . KALAU TAKDE PDRM , DAH LAMA SEKOR2 JD LEMBU KENA SEMBELIH DGN PENGGANAS TIRAM !

    BalasPadam
  16. puak pasberg dh kena kencing idup2. balik umah kena wajib mandi.
    nti ada bau hancir.....

    BalasPadam
  17. betullah nama PARTI KENCING RAKYAT

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online