BREAKING NEWS

KENYATAAN TERKINI STOPA ALI : SAYA TAK SALAH.., UMNO YANG SALAH !!!


Setiausaha Agung Pas, Mustafa Ali mendakwa Umno sudah terdesak sehingga sanggup melemparkan pelbagai fitnah untuk menjatuhkan beliau dari arena politik tanah air.

Ketika berucap pada satu majlis di markas Pas Kampung Molek di sini malam ini, beliau berkata, Umno bertanggungjawab terhadap fitnah melalui media.

"Ini adalah kebiasaan Umno, mereka sanggup guna taktik kotor dengan menyebarkan fitnah... saya adalah mangsa terbaharu fitnah Umno," katanya.

Mustafa berkata beliau menyerahkan kepada dua peguamnya, iaitu Asmuni Awi dan Hanifah Maidin, untuk membawa isu itu ke muka pengadilan.

Beliau turut menafikan telah meletak jawatan selepas isu penyebaran gambar dan DVD lucah yang dikaitkan dengan dirinya.

"Saya malas layan kat media ini sebab pelawok (penipu), ada pula antara blog yang kata bahawa saya letak jawatan sebagai Setiausaha Agung kerana isu video ini.

"Saya hidup lagi ni, (masih) Setiausaha Agung Pas lagi. Tidak jadi kudis gatal pun dengan perkara itu. Saya dah faham surat khabar," katanya.

Dalam pada itu, Mustafa cuba mengelak daripada berdepan pihak media selepas majlis selesai, sebaliknya berkata "sudah-sudah saya dah beritahu, saya tak nak cakap apa-apa, saya dah serah kepada peguam, itu saja dan tidak berbaloi kalau saya bagi komen."

Selepas itu, Mustafa masuk ke dalam kenderaannya dan beredar. - Bernama

16 ulasan :

  1. Sumpah guna al quran jika x salah....!!!

    BalasPadam
  2. Gambar yang duduk atas katil tu yang benar sementara gambar yang sedang tibai seluar spender di dapur tu yang diedit. Tak menasabahkan menibai seluar spender depan adunan roti canai kan? Nak menipu pun gunalah akal sikit. Tukar sekalilah gambar seluar spender di dapur tu kepada adunan roti canai. Itu pun nak kena diajar ke?

    BalasPadam
  3. Kalau anda semua nak tahu ini lah bapak anak2 haram. Dh brapa anak haram lahir akibat perbuatan si tua laknatullah ni. Menutuh bagai nak rak, terbongkar rahsia tak nak mengaku. Buat dek je, tak da rasa malu langsung, mcm anjing. Si tua bangsat. Pemimpin kanan parti islam konon, kimak lu lah

    BalasPadam
  4. Bingai tahap mendak tanpa nama 2.40 ni..jenis2 puak dia,xguna otak..

    BalasPadam
  5. Semua ahli PAS kena muhasabah diri, sebelum ini mereka selalu hamburkan fitnah kepada bukan ahli PAS khususnya pemimpin UMNO. Bila Allah dah tunjukkan bukti siapa benar, siapa salah, tak nak terima kenyataan. Jangan salah orang lain jika kita buat salah, salahkan diri sendiri, bertaubat sajalah. Kalau kita selalu salahkan orang lain, sebab itulah Allah akan tunjukkan salah kita pula. Tuan Guru Haji Hadi pernah berkata, tidak salah keluarkan aib orang untuk kebenaran. Nah terimalah.

    BalasPadam
  6. Apa apa pun semua BESI.Pok nik telah SmS Tuhan dah Settle clean....take beer.

    BalasPadam
  7. Yang diedit gmbar buat rti canai.yg btul atas katil.bila pula tok pa ali jadi india uli roti canai

    BalasPadam
  8. @Tanpa Nama

    tahu tak menganjing tu apa?kalau tak tahu jugak, tahu tak perli tu apa?

    BalasPadam
  9. Tuhan dah pilih dia buat gitu

    BalasPadam
  10. dah buat tak ngaku tuduh UMNO punya kerja pulak..sedarlah Allah mana kau boleh tipu

    BalasPadam
  11. mesti le kne salahkan UMNO supaya blh disucikan dosa puak2 PAS tu..

    BalasPadam
  12. @Tanpa Nama

    awat hg bangang sangat... tak tau ka yang gambar tu orang perli saja...bodohnya hang ni... betoi tak kena gaya

    BalasPadam
  13. patutlah nik ajis beria-ia nak laksanakan hudud.. ropanya nak bersihkan org dalam PAS tu sendiri!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak hudud apanyer bang oii, kalau betul nak laksana hudud, kenapa x hukum adun pas yg kena tangkap khalwat dn bini ahli pas dlm ketapi tu. Sedang yg tangkap & saksinya pun org kuat pas. Nik ajis lepaskan lg ada laa

      aj

      Padam
  14. kerja buat tu kerja bohjan dengan bohsia aje..tok stopa dok campur buat apa..cina kedai HP yg.kaya jual video porno bodah mcm lembu.aku marah sebab aku tak dapat.kalau dapat aku diam hampa pula hingaq

    BalasPadam
  15. KALAU TAK SALAH CUBA LAH BERSUMPAH......SETAKAT BERCAKAP AKU PUN BOLEH KATA AKU NI BAIK.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online