BREAKING NEWS

HAIRIE OTHMAN TUDUH UMNO RASIS DAN LUCAH.


Gua rasa, ni mesti kes tak disenaraikan jadi calon untuk Pas pada Pru13 ni beb.. Yelah kann.., Aishah yang baru masuk Pas pun boleh jadi calon di Jempol, tapi Hairie ni pulak tak lekat nama di mana- mana kawasan..

So mungkin sebab tu dia meroyan sangat.., dan mulalah salahkan Umno bagai nak rak..

Yang gua paling tak tahan.., Hairie kata Umno ni perkauman melampau bila membela nasib orang melayu saja..

Ehhh..., Hairie ni bukan melayu ke hah? Ke semenjak dia masuk Pas, terus dia tukar jadi bangsa negro..? Cer cite... cer cite... hihihihi

24 ulasan :

  1. memekak je la job berlakon dah xde......nak duit cepat tonggeng jubo kat anwar....

    BalasPadam
  2. ala tak payah kata UMNO lucah. Awak lupa ke awak pernah kena tangkap khalwat dulu Hairie!!! Pastu bini awak ceraikan awak! Tak kan mudah lupa Hairie!!!

    BalasPadam
  3. Apakah bodohnya Hairi ni. Ko ingat kalau bukan dasar yang UMNO buat selama ini, Malaysia akan jadi seperti sekarang ke? Nak ke kita jadi macam Singapura ke?

    BalasPadam
  4. apa2 ajela hairee oiii... kau pun bukan baik sgt punnn..apa2 pun BN tetap menjadi pujaan hatikuuuu

    BalasPadam
  5. Masa dia kena tangkap khalwat di Langkawi hari tu, aku sedang bertugas kat sana.. heboh satu Langkawi citer Hairee dgn kawan dia kena tangkap. Tak kan salah UMNO jugak kut... puak hangpa ni memang telah, sedang dang pasti akan terjerumus ke situ jugak tak kira samada divideo kan mahupun disaksikan dgn 4 org. Cakap lebih-lebih tak guna, tapi akal tu mesti mau pakai.

    BalasPadam
  6. Semua artis yg cenderung ke sebelah sana... ada job ke tak dak? Bila dah mula dipinggirkan, barulah rasa nak jadi alim dan akhirnya pilih apa yg dibuat sekarang. Tapi tak pa, bukan semua artis macam tu. Suka hati depalah nak pilih apa pun, tapi jgn lah sampai mulut tak jaga. Kalau nak ikut sunnah nabi, kene ikut semua. Jangan ikut pakai serban, jubah dan simpan janggut saja. Tapi tak nak pula naik kuda atau unta.

    BalasPadam
  7. boleh dikatakan semua artis yang terjun masuk pas memang dari spesis tak sedar diri. masa jadi artis banyak bergelomang dengan perkara jijik tapi bila masuk pas, macam depa saja yang mulia. si samdol ni dulu pengkhalwat dan penipu.

    BalasPadam
  8. Hairie, jangan dok rasa pandai sangat. Jangan pula perasan bahawa anda popular dan nak PAS calokan. Kalau UMNO racist,sekurang-kurang untuk menjaga hak kedaulatan Tanah Melayu. Pergilah tengok kat Singapura, dah jadi macam Hong Kong dah. Kalau orang tak tahu, tak ramai yang menyangka Singapura adalah sebahagian dari Malaysia dan mereka mendapatkannya hanya dengan cara demokrasi dan kuasa mengundi. Mempertahankan Tanah Air sendiri pun dianggap Racist? Mempertahankan Melayu bukanlah racist, tapi DAP walaupun mereka lebih bersikap perkauman walaupun mereka tahu, Malaysia adalah tanah air bangsa melayu. Jangan dok perasan pandai sangat, kalau bukan UMNO yang telah berusaha menyamaratakan keupayaan ekonomi kaum-kaum di Malaysia, mungkin sekarang masih ramai orang Melayu tinggal di kampung sebagai penoreh getah. UMNO bukan merompak hak kaum lain, cuma ia mencari peluang baru yang boleh menaiktaraf orang Melayu. BN juga menjaga hak kaum-kaum lain melalui MCA, MIC dan lain-lain.

    BalasPadam
  9. Dia ni bangsa Moro

    BalasPadam
  10. Klo xkrn dasar pemerintahan UMNO/BN org Melayu masih dok kat kg tercerok lagi..xkn ko xigt hairy(brbulu) masa ko kecik2 dulu mana ada seramai begini profesional Melayu...dari guru sehinggalah kejwtn spt doktor, akauntan malah brape keratla yg jadi usahawan....

    Krn kebijaksanaan pemimpin2 UMNO/BN lahirla ramai intelektual/teknokrat dan profesional Melayu...mmg itu kuasa Allah tapi kalo xkrn usaha dan peluang yg di dasari oleh UMNO/Bn xkn ramai anak Melayu yg berjaya

    Dan kalo UMNO begitu 'rasis' xkan dlm top 10 makhlok trkaya di Malaysia di kuasai oleh kaum mata sepet....Melayu cuma ada 1 - 2 org jer....itupon korg tudoh dia sbg kroni....itula kata very Islamik tapi xpercaya pada Qada dan Qadar Allah....Allah xkan mengubah nasib seseorg melainkn dia sendiri pon kena berusaha utk menaikkn taraf hidup dia,,,,,bkn dgn meminta2 dan berdoa shj....

    BalasPadam
  11. tak paham aku dengan mamat sorang nieh. UMNO racist sepanjang 50 tahun? cuba terang sikit parti mana yang kata bekerjasama dgn MCA MIC jadi kafir sepanjang 50 tahun tu? bukan parti PAS eh? PAS lagi RASIS duk sakan nak mempertahankan ISLAM dan Melayu SAHAJA, tak mahu bekerjasama dgn bangsa2 lain, dikatakan pulak UMNO yang rasis. Bawak mengucap banyak2 ye Ustaz(bermaksud Encik kat tanah arab) Hairie.

    BalasPadam
  12. mana si ustazah abby da x dengar citer da sejak akhir2 ni...x de nama calon dalam pas..takkan da diam hahhaaa

    BalasPadam
  13. toksah nak sekolahkan si hairie ni, dah tahap totok pas. Buang masa saja.
    Dia ni tak relevan dan tak signifikan di mana2 pun..... baik sbg pelakon (dpt watak left adnan pun sebab pelakon asal ada prob) , sbg penceramah pun takde ilmu, takde substance. Jadi pengutip tin milo sudahlah.

    BalasPadam
  14. Mereka (orang Melayu) yang memilih untuk berjuang bersama mana-mana parti gabungan Pakatan Rakyat sebenarnya mengalami masalah psikik (gangguan jiwa). Mereka yang SAKIT JIWA ini berpunca dari SAKIT HATI. Bila HATI SAKIT maka otak mereka pun turut sakit. Bila OTAK SAKIT mereka gagal berfikir dengan waras. Lidah mereka mendahului hati mereka. Oleh itu usahlah kita hairan dengan sikap begini. Kita tak ambil pusing dengan bebelan ORANG GILA kerana kita tahu mereka gila. Tidak perlu kita melayan orang gila kerana perbuatan kita itu tidak mendatang sebarang faedah kepada kita dan orang gila itu sendiri. Biarkan mereka dengan kegilaan mereka!

    BalasPadam
  15. Dia ni kan selalu berlakon jd setan.agaknya dah betol2 meresap dlm badan dia agaknya

    BalasPadam
  16. Budak bodoh yang mintak ikan free dari bini aku masa dia pergi pulau tioman ni lagi!nasib engkau aja producer tu silap tengok suruh engkau pegang watak leftenan adnan.budak bodoh ni cuma layak jadi komunis aja.malu lah sikit,minta ikan dari bini aku-ingat lah kampung paya. tempat yang engakau duduk tu abang ahmad punya;kapten ishak tu baru aja jaga tempat tu bro.gua dah lama main kat pulau tioman-masa jeti kayu lagi.kalau bukan umno yang bangunkan tioman, siapa?budak taik macam engkau tak payah bukak mulut lah- tuih...........

    BalasPadam
  17. hairi kena tangkap khalwat kamu kutuk...najib kena tangkap dgn ZZ kat PD kamu tak kesah & buat2 tak percaya...semua org pejabat agama PD tahulah...tp utusex & tv3suku buat senyap je...sekurang2nya hairi ni reti jugak nak memilih jln islam. Pak Najib kamu tu ada insaf ke???? anak bini pun derhaka kpd ALLAH,...mana lebih baik di sisi ALLAH!!!!fikirlah kalau kamu waras & islam...MULIA KE MELAYU DIBANDINGKAN ISLAM???SALAHKAH KAMI CINTAKAN ISLAM LEBIH DR CINTAKAN MELAYU...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya ke najib dgn zz kat pd?ko ingat najib dan zz tu bodoh ke nk projek masuk hotel?setakat buat cerita tk payahlah buang masa.ZZ tu smpi skrg bahagia je dia dgn laki dia tkda mslh pun.

      Padam
  18. Yang takde bukti engkau percaya. Tapi yang ada video semua rekaan.

    BalasPadam
  19. masa nak mintak kemerdekaan, tok nenek hang ada ka berjuang sama? ada tak tok nenek hang yang kena kidnap dengan komunis masa dua minggu lepas jepun serah diri? ada tak tok nenek hang yang terlibat dalam serangan pengganas komunis macam di bukit kepong? ada tak tok nenek hang yang perjuangkan Persekutuan Tanah melayu lawan dengan Malayan Union? kalau tak ada hang jangan cakap pandai kerana hang hanya lahir selepas Tanah Melayu melalui kemelut rasis. negara ni dah elok orang buat, jadi jangan la meroyan sangat. pembangkang pun bukan malaikat. tak ada yang maksum.

    BalasPadam
  20. @melayuinsaf

    OOO..Najib kena tangkap dgn ZZ, ye? Cuba hang bak mai 1 nama saksi / pegawai pejabat agama PD yang tangkap Najib tuh. Jangan lupa nama penuh, alamat tempat kerja, no IC sekali. Tuduh kena ada bukti, beb. Jangan ikut macam perangai Anwar & N.Ajis tuh.

    BalasPadam
  21. nak cover kes kena tangkap basah...masuk pas.

    BalasPadam
  22. @Tanpa Namaterbaek Tuan! serve that to his face... tak sedar diri!

    Bukanke CALON2 BN TERDIRI DARI PELBAGAI BANGSA?

    UMNO, MCA, MIC dan 10 lagi parti yg mewakili kaum masing-masing BERGABUNG DAN BERSATU HATI dalam SATU perikatan iaitu BARISAN NASIONAL.

    Dia tidur kut masa kat sekolah dulu sebab tu tak faham tapi perasan bijak... nak cakap pasal politik lak..

    BalasPadam
  23. PERCAYALAH ARTIS YANG MENYERTAI PEMBANGKANG ADALAH MEREKA YANG DAH EXPIRED....LOW CLASS DAN TAK BERAPA CERDIK......DAYANG KU INTAN, AISYAH, BOB LOKMAN, HERMAN TINO BEGITU JUGA HAIRI.....INILAH SPESIS ARTIS ARTIS DAH HILANG HALA TUJU DAN TIADA MASA DEPAN LAGI....PEMINAT PUN DAH LAMA TONG SAMPAHKAN MEREKA....CUBA PERHATIKAN ARTIS YANG PRO KERAJAAN SPT JAMAL ABDILLAH,AZNIL NAWAWI,AWIE DAN RAMAI LAGI....SEMUANYA BERKUALITI DAN MASIH ADA NILAI DAN MASIH DISAYANGI PEMINAT.....PEDULIKAN ARTIS YANG EXPIRED ...LAGI PUN DEPA BUKAN ADA PENGARUH...MALAHAN SUARA MEREKA SEUMPAMA SUARA KATAK MEMANGGIL HUJAN YG DIPANDANG SEPI OLEH INSAN BERAKAL......BIARKAN MEREKA MENYALAK...BIARKAN MEREKA MENYALAK...BIARKAN MEREKA MENYALAK........HAI ABBY MENGAPA SENYAP AJE.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online