BREAKING NEWS

FATWA BARU PAS!!! ISLAM LARANG RAKAM PERBUATAN STOPA ALI... WOW!!!


Pengarah pusat penyelidikan dan pembangunan PAS, Dr Dzulkefly Ahmad berkata, tindakan mengintip dan mengintai dengan meletak video tersembunyi adalah salah disisi Islam, serta mempersoalkan bagaimana jika seorang suami isteri yang sah tiba-tiba direkodkan secara tersembunyi.

“Islam sendiri melarang umatnya untuk mengintai ataupun mengintip terutamanya dengan meletak kamera tersembunyi untuk merakam.

Dzulkefly juga mengkritik keras taktik kotor dan jijik yang masih berterusan ini serta menggesa lawan mereka mengamalkan politik sihat.

“Politik yang dibawa oleh Umno ini berlawanan dengan konsep politik yang Islam anjurkan... sepatutnya kita berpolitik secara sihat tentang polisi dan dasar, bukannya menyerang peribadi,” tegas Dzulkefly, yang juga merupakan MP Kuala Selangor.

“Saya bercakap secara umum, manalah kita tahu seseorang itu berkahwin dua ataupun tiga tanpa kita ketahui. Bukankah itu sudah salah,” ujarnya lagi.


Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr Rani Osman pula mengganggap video seks terbaru itu bukan satu mengejutkan malahan akan banyak lagi bahan lucah diedarkan menjelang pilihan raya paling sengit dalam sejarah negara.

“Saya tidak terkejut dengan video terbaru ini, memang dijangkakan... ini taktik kotor, saya tidak percaya video seks itu asli,” kata Dr Rani.

Dr Rani juga berkata situasi sama dihadapinya di Meru, kawasan dewan undangan negeri yang disandangnya apabila mendapat maklumat gambar beliau berpelukkan dengan seorang wanita juga telah diedarkan secara meluas.

“Gambar saya berpelukkan dengan makwe (teman wanita) pun dah tersebar di sekitar Meru ini,” ujarnya lagi.

22 ulasan :

  1. alasan org yang takut...ingatlah org pas...jgn lacurkan agama utk kepentingan kamu...allah maha mengetahui. kenapa terus menerus nk fitnah umno....kan org pkr yg sebarkan vcd lucah tu...segelintir rakyat yg taksub boleh la kamu tipu namun saya percay rakyat kebanyakn sudah sedar dan tahu penipuan pas pkr dap. haram undi pas.

    BalasPadam
  2. Ini lah politik sihat.Lain kali buat kerja cara islam. Saya tidak percaya yang awak tidak percaya yang video sex itu asli.

    BalasPadam
  3. KALAU KENA BATANG HIDUNG HAMPA SEMUA HARAM...TAPI TANG HAMPA DOK FITNAH TAK DAK BUKTI KAT ORG UMNO KHUSUSNYA BOLEH PULAK..SEMUANYA HALAL....PIIIRAHHHH MACAM NI KATA PARTI ISLAM...HANGGK HAMPA...HAKK TUIHHHH..

    BalasPadam
  4. PUIIHHH MCM HARAM STATEMENT BILA KELETUK ATAS BATG HIDUNG SENDIRI.
    APA KO NAK RAKYAT TERIMA AJE PEMIMPIN
    WALAUBAGAIMANA BURUK MORALNYA?????

    BalasPadam
  5. kah kah kah kah kah kah... rani osman kata ade gambar dia sedang 'berpelukan dengan awek' yang kononnya UMNO sebarkan di Meru. Iye ke? Apsal takde sekor blogger haprak fuckatan upload pun dalam blog mereka. Nak tengok sikit camner gambar yg dikatakan tu. Asal boleh kaitkan dengan UMNO jadi la rani hiphop eh....

    kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  6. dr juga sedia menanggung dosa-dosa yang dilakukan oleh pemimpin pas. yang dirakam baru satu. yang tak dirakam macam mana dr. belajar saja tinggi. lebih baik otak aku yang kerja angkat sampah ni. malu la..asih menyalahkan orang lain aja.

    BalasPadam
  7. bila kena geng sendiri...mcm2 alasan nafi dikemukakan...bila kena kat geng lawan...mcm2 alasan kukuh dikemukakan...gambar keras mcm batu PM Najib ngan alantuya..ko kata gambar betul..tp..video dsai dan amin dan mustafa..ko kata bukan...

    BalasPadam
  8. kalau macam ni semakin berleluasa la seks songsang mega jika pas perentah.. cctv dipasang bukannya utk sesuka hati dalam bilik hotel, itu memang jadi satu kesalahan dan pihak hotel tidak akan memasang cctv didalam bilik2 hotel mereka tapi cctv dipasang oleg individu2 tertentu utk membongkarkan perkara maksiat/zina dari atau yg sedang berlaku sebagai bukti.... dizaman serba canggih ini ada berbagai2 bahan bukti boleh diguna pakai..

    janganlah kerana bila terkena batang hidung sendiri terus keluar kenyataan utk membela perkara yg salah.. yg mana, haram jadi halal, yg halal jadi haram dan yg bersalah dianggap tidak bersalah dan yg dipersalahkan adalah org lain yg membongkarkan perkara maksiat yg ditegah oleh agama...

    jangan pergunakan agama utk kepentingan politik dan diri sendiri... jika tidak tunggu saja lah.. balasan Allah swt pasti akan terus menimpa satu persatu..

    BalasPadam
  9. Komen2 oleh para pemimpin Pas semuanya mencerminkan ketakutan dan kerisauan dek video Mustapha Ali yg asli 100% tulen tu. Aku dah kaji gaya percakapan, ton suara serak basahnya.. loghat Terengganunya.. gerak badannya.. rambut putihnya.. perut boroinya.. kening hitamnya dan keseluruhan torsonya.. amat bertepatan dgn lelaki tua dlm video sex tu.. amat yakin!!
    Tapi cara henjut dan goyangnya tak pasti la pulak.. itu kena tanya bini dia le.. kekekekeke!! Mampos le Pas kali ni.. mana nak letak muka? Lingkop le dlm PRU13 nanti! Parti Pas telah menjerumuskan agama suci Islam ke lembah kehinaan! setiap dari mereka harus bertaubat! Bubarkan Pas dan jangan terlibat dlm politik negara utk tempoh sekurang2 nya 10 tahun.. itu utk menyucikan parti!

    BalasPadam
  10. Bagi saya dr. Dr ni sudah x betul pasal ,allah pun lantik malaikat untuk menghisab dosa manusia. Klu mcm tu x payah lah malaikat ada pasal malaikat pun mengintip jugak.Bukan la nak ambil kerja malaikat tapi pemimpin pas ni x percaya ke pada malaikat sampai sanggup dah tua2 pun nak buat zina. Kalau cakap x berdegar2 n nak jadi pemimpin islam konon tapi tak percaya qada n qadar setiap perbuatan baik akan di balas baik.Kalau dah sampai kote pun orang Nampak maknanya dekat allah x malu dekat malaikat x malu dekat bini x malu dekat semua x malu mcm setan la pulak

    BalasPadam
  11. Tak selesai-selesai lagi NAjis berF*ckwa ?... celako, celako, celako

    BalasPadam
  12. Aku rasa ni teknik pembangkang...saje nak upload video2 camni..supaya rakyat percaya kan diorng..dan menganggap umno main kotor..jan nak meracun fikiran rakyat..da taw pemimpin no 1 pkr nuar al juburi...kaki liwat...kaki seks...mesti org bawahan beliau pown sama

    BalasPadam
  13. Blk2 fitnah dr umno.itu sj jawapan standard.bukan depa nak siasat dulu ka.mengaku tidak.menafikan pun tidak.tau2 terus kt umno yg fitnah.mcm pelaq puak pas ni.

    Islam apa yg hampa amalkan?klu kena kat btg hidung sendiri terus salahkan org lain.lg nak ckp psl islam.malu wei!layak ka hampa ckp psl islam?pi mampoih la!!!!!

    BalasPadam
  14. di kala KEKALAHAN PAS sudah berada di hadapan pintu !!!
    tak sabar nak tengok muka semua mangkuk jamban dan mangkuk taik dalam PAS lepas PRU13 nanti... terutama yg berpolitik mcm gampang, tabur fitnah tanpa usul periksa , terutama si BABI HUTAN paling besar dlm PAS MAT SABU iaitu perintis kepada hobi pemimpin PAS suka memantat bin kawan sendiri atau berzina MAMPOS KAU PASSSSSSS !

    BalasPadam
  15. tak sabo nak talkinkan pas.....goodbye pas.....go to hell with your babimak(ulamak)....

    BalasPadam
  16. Bodoh punya doktot asli tak asli perlu pakar lah yang tentukan

    BalasPadam
  17. Merakam haram..melakukan maksiat tu..zina tu..main belakang tu tak haram...PAS tahi kucing betul laa... Orang yang mengatakan tak haram tu sebab dia pn melakukan perkara yang sama..

    BalasPadam
  18. Yang pasti orang dalam video ti berzina..kena buktikan cepat2 sapa malaun tu..

    BalasPadam
  19. Yang mana dilakukan oleh rakyat sentiasa salah, semuanya pemimpin yang betul. Buktikan dulu aksi ini halal disisi agama, baru cerita dosa haram mengaibkan orang yang merekodkan aksi halal yang janya bertujuan mengaibkan orang. Tujuan video ini hanyalah membuktikan pemimpin PAS yang melaung-laungkan Islam cara depa sebagai Islam sebenar, tapi dibelakang melakukan perkara yang terang-terangan melanggar syarak dan termasuk dalam dosa-dosa besar.

    BalasPadam
  20. Diharap Pas akan siasat perkara ini dgn adil dan sebaiknya. Dari segi sokongan InsyaAllah sokongan kami tidak akan berubah. Tidak adil utk kita berubah jika hanyalah kerana kesilapan seorang individu. Jika video itu satu fitnah, maka sy berdoa agar Allah melaknat dan membalas si pengfitnah.
    Namun jika video itu benar adalah mustafa, maka mustafa wajib disingkirkan dan Pas wajar utk berterima kasih kpd pihak yg merancang/merakam sebab sekurang-kurangnya kita telah dapat tahu duri dalam daging yg ada dlm Pas. Jika telah dibuktikan kesahihan oleh mahkamah, tapi jika Pas tidak mengambil sebarang tindakan, maka Pas akan hilang undi drpd sy. Cuma diharapkan, akan datang sebaiknya selain dirakam, dapatlah ditangkap khalwat terus dan ruang hujah akan terus tertutup.
    Ini kerana terdapat hujah dari sudut kesahihan. Antara yg sy dgr, ada 1 youtube yg menunjukkan teknologi membuat topeng muka iras manusia. Youtube itu menunjukkan b/m individu2 tdk dpt membezakan antara muka yg ori dan topeng trsebut tetapi anjing boleh mengesannya menerusi bau. Topeng itu dipasang dari kepala hingga sebahagian badan. Masalahnya sy tak dpt cari youtube tu. Klu sesiapa ada mintak diberi link.
    Jadi pndapat sy penangkapan terus beserta rakaman jika ada, adalah yg terbaik. Dgn penangkapan terus, video tersebut hanya akan dijadikan rujukan mahkamah tanpa perlu mengaibkan dgn cara menyebarkannya di internet. Dunia ini milik Allah, klu kita mengaibkan org, Allah akan membalas mungkin dgn aib yg lebih teruk kita tidak tahu.
    Sekiranya sumpah mubahalah perlu utk menyakinkan orang awam, maka bersumpahlah. Wbp sumpah shj bagi saya tidak mencukupi, proses undang2 dan penghakiman juga perlu ada. Pas tidak rugi jika membuang mustafa ali jika benar dan sahih dia bersalah. Ini kerana dizaman Rasulullah, sahabat baginda sendiri pernah dihukum kerana berzina. Sy tidak menuduh mustafa, tetapi ianya tetap tidak mustahil berlaku kerana selagi namanya manusia, kita semua tidak terlepas godaan nafsu syaitan.
    Salam..

    BalasPadam
  21. Biasalah cacai-cacai PAS-piss-pussy ni, mula lah depa meroyan nak cover member. Kalau dah cirit tu, mengaku sajalah. Ko orang ingat bos-bos ko orang tu maksum sangat ke mengalahkan nabi????? Perangai depa setengah-tengah tu macam babi.Ini yang cacai-cacai PAS-piss-pussy perlu ambik tahu, janganlah sokong membuta saja....

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  22. nak ngempap bini dia tak tak bolih ...dah kurang stim lagi pun dah long overdue, cari la yang muda..haram ke haram la..janji sedaaaaaaap

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online