BREAKING NEWS

[18SX] AKSI MENGAWAN NAIB PENGERUSI WANITA PKR PENANG TERSEBAR..


Ni ada skandal terbaru mengenai puak-puak Pakatan yang tak kurang hebatnya dari skandal meliwat mahasiswa dan juga beronani depan laptop beb.. Skandal kali ni didakwa melibatkan sorang ahli majlis bersama seorang Naib Pengerusi sebuah parti pembangkang..

Seperti yang dilaporkan oleh blogger macho Penang iaitu Anak Seberang, skandal ni memang dah membuat ramai penyokong-penyokong parti tu meroyan..

Kalau betullah hubungan terlarang tu berlaku diantara dua individu berkenaan, ia memang sangat memalukan dan juga mengesahkan bahawa parti pembangkang ni memang ada masalah moral yang sangat kronik..


Apapun.., tak heranlah kann sebab Ketua Umum dorang pun suka berskandal.. Cuma Ketua Umum dorang tu hebat lagi beb.. Jantan betina dia selamba je belasah tanpa sebarang kemusykilan..

Memang tepat sungguh gelaran "Pemimpin Anugerah Tuhan" yang pernah dorang bagi kat dia dulu kannn... Huhuhuhuhu...

7 ulasan :

  1. Salah umno ni sb tk bg tazkirah pukul 3pagi kat diaorng...aku respect ds najib sb lg lmbt mengundi lg byk isu2 jijik pembangkang keluar. ALLAH SWT maha kuasa dan adil dan inilah balasan pd mereka2 yg ingkar dgn perintahnya.HIDUP UMNO,HIDUP BN.

    BalasPadam
  2. seks dengan p.r xblh dipisahkan......macam mana ketua macam tu la anak buah......

    BalasPadam
  3. PR ni ibarat retak menanti belah lagi lama PRU13 tangguh makin bnyk isu dalaman. Kita layan respon cai2 PR sambil...ketawa.

    BalasPadam
  4. Lu olang suma apa pasat mau skt ati hah.. wa punya suka la mau kasi bikin apa pn. Lg pn gua punya bos lg hebat ma.. laki pompuan dpn blkg suma dia kasi sapu maa..

    BalasPadam
  5. Sek bebas dai kalangan bukan Islam perkara biasa...depa akan akata apa salahnya kalau suka sama suka..lagi pun depa bukan ada akad nikah macam Islam...jadi nikah depa tu tak ada makna..macam tak nikah...bersekedudukan cara haramlah namanya tu.....

    BalasPadam
  6. Jijan Mali....1 April 2013 8:59 PTG

    Wahhhh...ini aksi threesome ke???....brutal betoi malaun-malaun ni. Tapi nak but macammana, depa tu bukan muslim. MAcammanapun depa kantoi terok isu moral....tapi tak apa, nanti ada lah 2-3 orang malaun muslimat PAS-piss-puss diri belakang minah berahi tu menyatakan sokongan tidak berbelah bagi...kahkahkah

    BalasPadam
  7. bagi video dia klu ada. aku nk simpan wat stok melancap. HAHAHAHAHA!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online