BREAKING NEWS

ANWAR SAHKAN VIDEO SEKS NURUL ADALAH FITNAH UMNO.


Anwar Ibrahim menggesa Umno dan media yang didukungi parti itu supaya beristighfar dan memohon keampunan ALLAH SWT susulan laporan media bahawa akan muncul video seks dan foto melibatkan Ketua Pembangkang itu sendiri dan anaknya, Nurul Izzah, yang juga Naib Presiden KEADILAN.

"Toksahlah.. saya nak nasihat Umno, ni waktu Maghrib, pi lah amik wuduk dan tau apa itu fitnah.

"Malu kita pada masyarakat bukan Islam kalau masyarakat Islam dan media yang mendukung Umno ini kerjanya itu sahaja," katanya pada sidang media selepas Mesyuarat Pimpinan Pakatan Rakyat di Petaling Jaya semalam.

Pagi tadi, Setiausaha Agung KEADILAN, Saifuddin Nasution Ismail mendedahkan pihaknya telah dipertontonkan video palsu seks beberapa hari lalu dipercayai diaturkan oleh pihak tertentu yang mendakwa diri mereka ejen Umno dan Barisan Nasional (BN).

Katanya, video tersebut memaparkan watak yang menyerupai Anwar manakala gambar statik pula seakan-akan anaknya, Nurul Izzah yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai.

"Video ini merupakan manipulasi imej digital yang melibatkan pencantuman babak-babak yang tidak berkaitan untuk memberi gambaran pemimpin-pemimpin ini terbabit dalam salah laku seks.

"... Umno hari ini cuba menakut-nakutkan orang Melayu dan menggunakan pemblog untuk mereka dan menyebarkan video palsu yang kononnya memaparkan salah laku seks pemimpin KEADILAN," kata beliau.

11 ulasan :

  1. ..wahai aljuburi.. pi amik wuduk dan hentikan la meliwat.. taqbir!..

    BalasPadam
  2. Selama hidup aku lom penah aku dengar dan lihat negara lain yg mengamalkan fitnah yg sebegini jijik untuk memburukan pihak lawan atau pun kawan. Fitnah jijik ini berlaku di malaysia negara islam, bangsa melayu. Apa nak jadi. Teruk betul bangsa melayu ni. Org cina dan india pun tak seteruk ini. Tak teringat ke api neraka..

    BalasPadam
  3. Nak halang anwar ibrahim jadi PM ngapa anak dia dijadikan mangsa. Kau ingat rakyat caya ke fitnah kau ni, rakyat bertambah benci dan meyampah pd mana2 parti politik yg menabur fitnah untuk nak menang pilihan raya, nak berkuasa, nak dpt duit banyak...apa guna nya....x bermaruah....TAUBAT LAH SEBELUM MAMPOS

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan2 pkr yg buat gambar statik nurul supaya orang benci Bn. Tapi yg kes video kote bengkok tu real tak dapat nak lawan dah

      Padam
  4. Hoi Anwar kalau iapun fitnah UMNO kau sakit kat mana?? kau ingat pembangkang je boleh main api fitnah dgn org lain.... bia kena kat kau pandai pulak terasa panas!!!kalau tuduhan tu tak relevant tk perlu nk kaitkan dgn org lain..just keep your mouth shut..sosiopath

    BalasPadam
  5. Anon 8.48
    Video izzah tu bkn UMNO yg bwk kuar, tp PKR yg wujudkn citer tu "konon" nye UMNO ada video izzah..
    So ko nmpk x kt situ? Topik yg saje di wujudkn utk burukkn UMNO ~ typical pengkankang
    Kalu UMNO ada video izzah awl2 lg, ko igt diaorg nk tggu time ni ke br nk kuarkn video tu? Xde masa deerrr
    Low class pnya tactic

    BalasPadam
  6. Tak payah dok spin isu la....sendiri buat kemudian tuduh parti lawan utk cari simpati dan undi.Aku dah kenal lama dgn pelakon hindustan ni.Dulu semasa dalam UMNO pun, dia spin habih ...., sampai kacau bilau dalaman UMNO.Golongan atas pagar , jangan percaya sangat, apa - apa isu besar yang cuba di tonjol.Bagi blogger BN,hati - hati sikit dan kaji sikit sebelum nak siar sesuatu berita. Hero ni dan kuncu - kuncunya bijak menyusun strategi untuk memerangkap lawan....

    BalasPadam
  7. Jijan Mali....27 Mac 2013 12:06 PTG

    Woiii Nuar Berahi, hang lah yang patut pi ambik wuduq dan terus buat taubat nasuha. Berhentilah taram juboq-juboq jantan ke betina ke, kambing ke, lubang pokok yang pakai skirt ke....haa itu lah yang terbagus nya. Janganlah kenen-kenen kan kat orang lain. Bangkai gajah mana nak boleh tutup dengan tudung saji mini....ye tak???

    BalasPadam
  8. wajib kita dedahkan wajah sebenar anwar kerana dia calon pm pakatan...ko nak ker pm malaysia peliwat..ko tgk gambar tu baik2 ko xkan x cam muka anwar?dalam kes liwat 1 dan 2 pun penghakiman membuktikan anwar meliwat cuba kerana kecuian pihak pendakwaan anwar terlepas.

    BalasPadam
  9. MACAM MANA NI BHAI... SATU BLOG PRO BN PUN X SEBOT TAK SEBOT HAL VIDEO NURUL TETIBA ABG JERAWAT BATU SAH KAN!

    Siapa ada tengok video Zul Nordin tentang perancang Anwar sebelum PRU13. Dikatakan Anwar akan timbulkan kekecohan pada masa yg sama akan cuba membunuh/mencederakan sama ada W.Azizah/Nurul untuk dapat simpati rakyat. Mungkin ini ada kaitan dgn muslihat tersebut.

    BalasPadam
  10. hahaha.. kan video tu besi...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online