BREAKING NEWS

U TANYA.., I MAKI U... - BLOGGER TULANG BABI


Tindakan biadap seorang penulis blog Pakatan Rakyat jelas memberikan kita gambaran bahawa betapa teruknya sikap pengamal media didalam parti pembangkang tersebut.

Ini sekaligus memberikan imej buruk kepada bangsa melayu serta amalan didalam Islam sendiri kerana bangsa dan agama tidak pernah mengajar kita untuk menjadi begitu kurang ajar terutamanya kepada wanita.

Sikap penulis blog pro Pas tersebut telah menjatuhkkan maruah orang melayu/islam dimata kaum lain di negara ini. Apa untungnya penulis blog berkenaan memaki hamun dan berkasar terhadap seorang wartawan perempuan?

Sepatutnya sebagai orang Islam yang kononnya memperjuangkan parti berteraskan perjuangan Islam, Blogger terbabit perlu menjaga tingkah laku dan adab beliau dikhalayak umum.

Tetapi blogger terbabit lebih mementingkan sikap kurang matang serta tak cukup akal untuk disajikan kepada orang ramai. Inikah yang dikatakan kebebasan media Pakatan hinggakan bertanya soalan pun dimaki hamun sebegitu rupa?

6 ulasan :

  1. Inilah Kebebasan bersuara ala yahudi amalan anjing2 DAP. Mensyirikkan Allah tidak berdosa, Nauzubillah Himinzaliq.

    BalasPadam
  2. eih..Pok Nik kan ada...pi melutut kat dia minta restu...nescaya diampunkan dosa blogger tulang babi tu...

    BalasPadam
  3. biasalah inikan org Parti Ajaran Setan. mcm pmimpin song sang diaorang jgk la huehuehue

    BalasPadam
  4. Jijan Mali....12 Mac 2013 3:54 PTG

    Apalah mamat ni dok berkelahi dengan perempuan. Woi...tak tau malu ke bro? Kalau nak berdebatpun, kat alam cyberlah. Mamat ni elok pi hantaq kat Kampong Tandau sana tu. Tengok ada berani tak dia maki lanun-lanun Nuar Berahi dia tu. Silap haribulan lanun-lanun tu aqiqahkan teloq dia baru dia tau..kahkahkah..

    BalasPadam
  5. cuba nko orang bukak bolg tlng vesi ni dia ada wat penjelasan.. tapi bila aku dengar penjelasan dia kata wartawan tak profesional sebab tanya sumpah laknat kenapa tak tanya berapa duit rakyat habis sebab konspersi tersebut.. dia suruh tanya perkara yang tidak sahih dan tiada bukti.. apa kata kalau kita tanya dia berapa wang tabung mangsa memali yg habis kn songlap oleh puak2 pemimpin pas kedah apa dia nak jawap. mesti spin cite lain kan kan kan.. sebenarnya dia 3 4 kali tak profesional

    BalasPadam
  6. Org cina org india ketawa tengok org melayu org islam bergaduh.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online