TIAN CHUA TAK MENGAKU KUTUK ARWAH KOMANDO.

Posted by MPP On Ahad, 3 Mac 2013 27 comments
Tian Chua menyifatkan media perdana sengaja mahu menjatuhkan nama baiknya apabila memfitnah beliau didalam isu pertumpahan darah di Lahad Datu Sabah.

Sebelum ini, Tian Chua menuduh kejadian pencerobohan di Lahad Datu merupakan konspirasi dari Umno untuk meraih simpati rakyat sebelum PRU13.

Bercakap kepada Keadilan Daily, Tian berkata konspirasi yang dimaksudkannya ialah perancangan Umno BN yang cuba mengaitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan dirinya dengan kejadian berkenaan, sedangkan ia tidak benar.

“Itu yang saya rujuk sebagai konspirasi. Saya kekal dengan pandangan, konspirasi terancang kerajaan Umno BN untuk alih perhatian dan menakut-nakutkan rakyat.

“Kerajaan dan BN eksploitasi pandangan dari fokus kepada isu RCI Sabah dan melempar tuduhan liar kepada pembangkang,” kata Naib Presiden KEADILAN itu.

Beliau percaya tragedi itu boleh dielak jika tahap keselamatan negara dipertingkat dan pasukan keselamatan dibenar menjalankan tugas secara profesional tanpa dicemari propaganda pemerintah.

“Pandangan saya ‘dimainkan’ selepas ada perajurit gugur. Saya tak berniat menyinggung. Saya secara peribadi sampaikan ucapan takziah kepada mangsa dan keluarga,” kata Tian.

27 comments:

Tanpa Nama berkata...

butoh hang la tian chau...........

Tanpa Nama berkata...

CINA NI MEMANG NAK MAMPUS....

The Don berkata...

Butuh la tian chua

Tanpa Nama berkata...

Lu mmg cibai la Tian Chua...sikit hali lu kasi mati aaaa!!!!

parang terbang berkata...

cina babi...x menipu bukan cina lah...

Ahmad Albab berkata...

Hishamuddin must go!! Minta Tan Sri Rahim Noor ambil alih perancangan konflik di Lahad Datu. Selepas selesai, lantik Rahim sebagai Senator dan sebagai Menteri Dalam Negeri. Supaya Anwar terkucil dan tercirit..

1malaysiakini berkata...

Pirahh... Sebijik mcm bos dia jugak.. Dah pandai main ular.... we are not stupid to listen to your lame reasoning la.. Your statement came when they both died and the statement was 'this is sandiwara'? Apara, 2 org mati.. Masih sandiwara

Tanpa Nama berkata...

Gunting saje lidah cina laknat ni...

Tanpa Nama berkata...

You are just jokers, bad politician...get out from this country...moron !!!

Tanpa Nama berkata...

Pukimak ngkau chua

Tanpa Nama berkata...

Memalukan kaum cina, stupid asshole!

Tanpa Nama berkata...

Babi pnya tian Chua.. Ang xyah dok spin la... Yg mati ank bangsa kami!!!. Bkn ank bgsa ang! Ank bangsa kami mati sbb nk jaga kedaulatan Negara... Ptotnya ang la la kena tembak Lu... Dasar komunis!!

Tanpa Nama berkata...

pantat la lu tian chua...muka babi...

Tanpa Nama berkata...

pundek punya tian chua....muka babi....anwar penjubur....anwar ibrahim pantat manusia sial

Tanpa Nama berkata...

lu manyak langsi arrr apik.!

Tanpa Nama berkata...

Rakyat pandai menilai kerajaan umno ketakutan dan tidak yakin menang pilihan raya ke 13

Tanpa Nama berkata...

Rakyat pandai menilai kerajaan umno ketakutan dan tidak yakin menang pilihan raya ke 13

Tanpa Nama berkata...

Sokong 100 peratus. Menteri KDN yang ada sekarang suruh dia jaga Kementerian Kebajikan Masyarakat. Takut tugas itu pun dia fail!

Tanpa Nama berkata...

dah kena sound ngan anwar la tuh...tuh tukar statement...puiiiii

Tanpa Nama berkata...

Pmimpin pujaan kau si aljuburi tu yg tgh ktakutan krn tlah mrasai bahang kkalahan yg amat sgt jd krn tu beliau tlah mrancang mlakukn ape jua onar dn kkacauan bg mgagalkn pru13. Itulah style gaytua aljuburi yg hebat dlm mlakukn adu domba yg amat dilrg dlm islam. Aneh org yg nabi tdk mgaku sbg umatnya(pliwat) tp tlah diangkat serta disanjung muliakn oleh kamu yg jelas mbawa fahaman khawarij.

Tanpa Nama berkata...

siot punya Tian Chua, dia sendiri tweet dan bende tu jugak dilapor dalam Keadilan Daily. Dah screencapture oleh banyak orang. Dia pusing apa pulak ni. Salah dia sendirilaaaa

007 berkata...

kalau keluar dari nonok betina yg baik2, tak begini perangai anak haram tian chua ni

1malaysiakini berkata...

teruk la dia ni.
terbaru > website sultan sulu .com kena hacked

http://1malaysiakini.wordpress.com/2013/03/04/website-sultansulu-com-berjaya-di-hacked-oleh-rakyat-malaysia/

Tanpa Nama berkata...

Dulu..time gomen nak spend utk ketenteraan korang bising mcm anjing
Ckp membazir lah, askar xde kije lah, Negara da aman n xperlu senjata canggih2..
Sekarang korang nak salahkan gomen sbb xde senjata canggih2?
Nampak sangan korang ni setan besar, penipu besar, batu api n hati korang busuk lebih drpd bangkai..
Orang mcm korang ni patut mati, keluarga korang patut mati, harta korang patut kena rampas sbb korang dah macam pengkhianat negara.
Bangsa cina xpernah pon terlibat dlm ketenteraan, kalau ada pon sikit sangat sebab ape? Korang bangsa yg xde negara, bangsa yg pentingkan diri sendiri.
Orang melayu yg sokong perjuangan PKR,DAP juga pengkhianat dan patut hukum bunuh..
Wujudkan semula ISA!!

Tanpa Nama berkata...

Tian Chua nih mau kena liwat dgn Nuar berahi.. Lu mmg babi ngan Tian Chua..

zoRRo...

Tanpa Nama berkata...

lain kali cakap pakai otak la tian chua..ko kalau ade dpan2 aku memang dh kna kahak nie..jgn biadap!!!

Tanpa Nama berkata...

dah takut la tu,,,,x guna punya kulop,,, cacai dia ni pon bodo,,, dah makan cina ni punya taik la tu,,,sbb tu la otak tak berkembang,,,,nak makan ni,,,,http://2.bp.blogspot.com/-2rEn8phohlw/Te7ucxzBcNI/AAAAAAAABVk/s1MzcWqqHn0/s1600/tahi.jpg

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online