BREAKING NEWS

ANWAR NAK SAMAN PERISIK FILIPINA DAN REUTERS..



Apa Anwar nak kata lagi bila orang kanannya di Sabah sendiri mengaku mengadakan perjumpaan dengan kerabat kesultanan Sulu..

Walaupun Jeffrey Kitingan menafikan pertemuan tersebut adalah bagi membincangkan tentang pencerobohan di Lahad Datu Sabah, adakah ia alasan yang boleh diterima dengan mudah?

Pertemuan Jeffrey itu berjaya dikesan oleh pasukan perisik Filipina. Adakah Anwar berani mengatakan bahawa perisik Filipina berbohong dan dibayar oleh Umno?

Jika Anwar mahu menyaman pihak Utusan dan TV3 kerana didakwa memfitnah dirinya, berani kah Anwar menyaman juga Inquirer News serta Reuters yang turut mengeluarkan kenyataan mengenai kaitan dia dengan peristiwa di Lahad Datu?


13 ulasan :

  1. kau org caya sngt la cakap si ketua penipu tu....dia dah nk kantoi dgn kerajaan ni...dia wat2 kalut....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Benar...Anwar semakin kalut dan takut...habislah lepas PRU 13..bicarakan Anwar dengan segera..

      Padam
  2. Jijan Mali....3 Mac 2013 9:27 PTG

    Nuar Berahi nak saman, biaq dia saman. Jangan saman yang dalam negeri saja, saman yang luaq negeri sekali - reuters, Intelligent Filipina dll. Ini kalau nak saman Utusan aja....hampas lah kalau macam tu. Kalau cakap tak dak teloq, masa dalam video china doll tu ada pulak, siap dengan tote bengkok sekali...kahkahkah..

    BalasPadam
  3. Bagus. Teruskan saman reuters dan perisik filipina. Cun. Biar org malaysia tahu pwrkara sebenar. Kalau dia tak salah.. Taper la.. Tk kisah. kita bukkn tuduh dia. Filipina yg tuduh.

    BalasPadam
  4. gampang stylee3 Mac 2013 11:44 PTG

    sonang je jadi kerajaan ni..ape2 masallah boh atas pale anwar je...aku pun leh jadi piem camni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa bezanye dgn puak pembangkang...apa jer smua agenda umno...smpai da ada yg terkorban pn tian chua puaka tu ckp kje umno...

      Padam
  5. kepada gampang style..
    bukan kerajaan yang cakap tapi reuters, Intelligent Filipina .. bodoh punya orang.. kau memang gampang

    BalasPadam
  6. Nuat Jubor KITOL!!!! Pembelot & penjual agama, bangsa & negara.

    BalasPadam
  7. sudah terang lagi nyata melayu yg sokong PR adalah melayu BANGSAT !!!

    BalasPadam
  8. anuar meme celako,pengkianat negara,rakyat malaysia kena sedar la..

    BalasPadam
  9. Sebenarnya diaorg dah sedar. Tapi segan nk patah balik... Org potih ckp... Ego.
    Tapa patah balik ke jalan benar... Tak salah disisi agama. Kami pun tada masalah trima tgn terbuka. Hadi the 'yes bos' guy. Bukan bersama pkr tapi mengikut pkr... Hmmm.. Sian hadi

    BalasPadam
  10. Hentam Pengkhianat4 Mac 2013 7:20 PTG

    Aku setuju dengan pendapat bahawa Nuar memang pandai tunjuk alim. Aku kenal gak dia nihhh..

    BalasPadam
  11. Kpd semua, jahat2 anuar tapi mahathir dan najib lagi bangsat. Pengkhianat negara. Perompak, pemusnah,penyamun,

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online