ANWAR NAK SAMAN PERISIK FILIPINA DAN REUTERS..

Posted by MPP On Ahad, 3 Mac 2013 13 comments


Apa Anwar nak kata lagi bila orang kanannya di Sabah sendiri mengaku mengadakan perjumpaan dengan kerabat kesultanan Sulu..

Walaupun Jeffrey Kitingan menafikan pertemuan tersebut adalah bagi membincangkan tentang pencerobohan di Lahad Datu Sabah, adakah ia alasan yang boleh diterima dengan mudah?

Pertemuan Jeffrey itu berjaya dikesan oleh pasukan perisik Filipina. Adakah Anwar berani mengatakan bahawa perisik Filipina berbohong dan dibayar oleh Umno?

Jika Anwar mahu menyaman pihak Utusan dan TV3 kerana didakwa memfitnah dirinya, berani kah Anwar menyaman juga Inquirer News serta Reuters yang turut mengeluarkan kenyataan mengenai kaitan dia dengan peristiwa di Lahad Datu?


13 comments:

Abang Paya berkata...

kau org caya sngt la cakap si ketua penipu tu....dia dah nk kantoi dgn kerajaan ni...dia wat2 kalut....

Jijan Mali.... berkata...

Nuar Berahi nak saman, biaq dia saman. Jangan saman yang dalam negeri saja, saman yang luaq negeri sekali - reuters, Intelligent Filipina dll. Ini kalau nak saman Utusan aja....hampas lah kalau macam tu. Kalau cakap tak dak teloq, masa dalam video china doll tu ada pulak, siap dengan tote bengkok sekali...kahkahkah..

1malaysiakini berkata...

Bagus. Teruskan saman reuters dan perisik filipina. Cun. Biar org malaysia tahu pwrkara sebenar. Kalau dia tak salah.. Taper la.. Tk kisah. kita bukkn tuduh dia. Filipina yg tuduh.

Tanpa Nama berkata...

Benar...Anwar semakin kalut dan takut...habislah lepas PRU 13..bicarakan Anwar dengan segera..

gampang stylee berkata...

sonang je jadi kerajaan ni..ape2 masallah boh atas pale anwar je...aku pun leh jadi piem camni...

Tanpa Nama berkata...

apa bezanye dgn puak pembangkang...apa jer smua agenda umno...smpai da ada yg terkorban pn tian chua puaka tu ckp kje umno...

Tanpa Nama berkata...

kepada gampang style..
bukan kerajaan yang cakap tapi reuters, Intelligent Filipina .. bodoh punya orang.. kau memang gampang

Tanpa Nama berkata...

Nuat Jubor KITOL!!!! Pembelot & penjual agama, bangsa & negara.

Tanpa Nama berkata...

sudah terang lagi nyata melayu yg sokong PR adalah melayu BANGSAT !!!

Tanpa Nama berkata...

anuar meme celako,pengkianat negara,rakyat malaysia kena sedar la..

1malaysiakini berkata...

Sebenarnya diaorg dah sedar. Tapi segan nk patah balik... Org potih ckp... Ego.
Tapa patah balik ke jalan benar... Tak salah disisi agama. Kami pun tada masalah trima tgn terbuka. Hadi the 'yes bos' guy. Bukan bersama pkr tapi mengikut pkr... Hmmm.. Sian hadi

Hentam Pengkhianat berkata...

Aku setuju dengan pendapat bahawa Nuar memang pandai tunjuk alim. Aku kenal gak dia nihhh..

Lisa Ondon berkata...

Kpd semua, jahat2 anuar tapi mahathir dan najib lagi bangsat. Pengkhianat negara. Perompak, pemusnah,penyamun,

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online