BREAKING NEWS

TERKINI!!! NUR MISUARI TUDUH ZAHID HAMIDI PENIPU..


Nur Misuari atau Nurallaj Misuari yang merupakan pengasas Barisan Pembebasan Kebangsaan Moro (MNLF) melalui laman FaceBook miliknya telah mempertikaikan akan kesahihan gambar-gambar yang didedahkan oleh Zahid Hamidi semalam.

Dengan meletakkan beberapa keping gambar anggota Komando Polis VAT69 yang terlibat dalam ‘Operasi Daulat’ dan juga gambar yang didedahkan oleh Menteri Pertahanan semalam beliau mempersoalkan ‘What is the truth? ‘Malaysian Black Commandos or Tausug Warriors?’ tulisnya lagi.



Beliau turut meminta orang ramai menjadi hakim bagi menentukan adakah kebenaran disembunyikan dari pengetahuan orang awam di Malaysia..

Semalam Menteri Pertahanan Malaysia, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi telah mendedahkan gambar-gambar 13 mayat penceroboh Filipina yang telah ditemui selepas pasukan keselamatan melancarkan serangan udara dikawasan persembunyian kumpulan penceroboh Sulu di kampung tersebut.

Menteri Pertahanan menunjukkan dua gambar beberapa mayat berpakaian biru tua kepada media, terbaring dan dipenuhi dengan kotoran, sambil berkata salinan gambar tersebut akan diedarkan kepada media kemudiaannya.

8 ulasan :

  1. ....seluar yg askar dgn polis pakai ada banyak poket kt kaki...tp mayat2 tu seluar jean yg basah , sbb tu nmpk hitam...

    BalasPadam
  2. mcm abang Non la perangai dia ni... dia pi persoalkan tang pakaian, mcm org tu persoalkan perutnya yg boncit dikatakan tak boncit.. u ulang i saman u...

    BalasPadam
  3. celaka punya pengganas

    BalasPadam
  4. Lanun Misuari tu boleh datang dan check sendiri lanun-lanun dia yang dah yergolek dog tu. Dia ni perangai sebijik Nuar Berahi. Tau buat spin saja. Tak apa dia jejak aja atas bumi Malaysia, kita taram mangkuk ni cukup-cukup.

    BalasPadam
  5. biasa la dakwaan dia tu kan psywar..
    salah satu teknik yg digunakan dlm peperangan adalah melemahkan,mengelirukan dan mengkucar-kacirkan pemikiran musuh..
    adakah anda seorang rakyat malaysia yg begitu bodoh utk diperbodohkan oleh lanun2 sulu itu??

    BalasPadam
  6. nur mikolok ni..klu dia betul anak jantan datanglh malaysia....baru dia tahu....

    BalasPadam
  7. Dia belajar dari abg Non tu... ayat spin... dah namanya pengganas... ganas segala-galanya...

    BalasPadam
  8. sulu nak main bodoh la plak..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online