BREAKING NEWS

TERKINI!!! GURU HINA POLIS TELAH DITANGKAP SEBENTAR TADI...


Seorang guru yang diburu oleh pihak Polis kerana menghina pasukan keselamatan yang bertugas di Lahad Datu Sabah, dilaporkan telah ditangkap ketika sedang bersembunyi.

Guru berkenaan sebelum ini membuat kenyataan menghina pasukan keselamatan sebagai ‘anjing’ dan menganggap kematian mereka sebagai ‘mati katak’ dalam laman sosial Facebook miliknya.

Ketua Polis Kelantan, Datuk Jalaluddin Abdul Rahman berkata, lelaki itu, Mohd. Lotfi Nor, 37, yang berasal dari Pasir Putih.

Pihak Polis juga telah membuka kertas siasatan berhubung laporan polis yang dibuat sebelum ini mengikut Seksyen 41 Akta Hasutan 1948.

“Siasatan segera akan dijalankan kerana tindakan lelaki itu yang dipercayai mengajar di Sekolah Kebangsaan (SK) Tok Bali, Pasir Puteh di sini bukan sahaja melampau tetapi boleh meracuni fikiran orang ramai.

18 ulasan :

  1. masalah mental dia ni..org camni ke yg kerajaan dok bg bonus..bg naik gaji..? pecat sj. ramai lg yg boleh ganti tempat dia..

    BalasPadam
  2. Aku ada satu hukuman yang cukup baik untuk cikgu bodoh ni. Hantaq dia pi mengajar kat Felda Sahabat kat Lahad Datu tu. Biar dia insaf sat akan perlunya kemakmoran negara dipelihara. Setahun sebelum dia pencen, bawak dia balik ke semenanjung.

    BalasPadam
  3. ambik kew aku setujuuuuuuuuuu. ko ingat ko kebal sangattttttttttttttttttttt

    BalasPadam
  4. Kalo dia masih mengajar nnt dia sebarkan pulak dakyah pembangkang yg songsang pada anak murid dia...nnt xpasal2 budak2 pula kene pengaruh budaya BIADAP dan KURANG AJAR spt yg di mililki majoriti pembangkang di Malaysia...

    Lucutkan jer jwtn ..biaq dia gi kerja tonggeng bontot ngan ANUwar atau jadi tukang jilat jubor Liguaneng;...ataupon jadi tukang pegang selipau n ajis...atau yg terbaik antaq pi dok kat Sulu sana jadi pengawal 'puteri jadi2an'...

    Ajaq cara baik makhlok kufur nikmat xkan sedar diri...

    BalasPadam
  5. MENTAL anak haram ni sewajarnya di brin wash oleh anuar aljuburit. bagi anuar taji jubur dia baru lah sengal dia pulih. bodoh serupa ni macam mana terlepas jadi guru, yang bermasaalah besar anak-anak murid kat sekolah.

    BalasPadam
  6. Guru dah berpencen pun boleh ambil jawatan dia. Muko pun mace aye kokcak ko bero

    BalasPadam
  7. huh aku tengok muka dlm fb macam kebal je,belagak semacam..konon die power hati kering la konon..last2 sekarang aku tengok muka aku tengok macam bangla jual tikar tapi tak laku hahaha..padan muka ngkau setaaan..

    BalasPadam
  8. Ni la anjing pakatan...nama ja cikgu tapi tak cerdik. jenis anjing ni la yg bahaya, x tau apa satu ikut sedap otak dia je bagi statement.
    bila dh kena mcm ni nanti puak2 pakatan pun menyalak-nyalak la kata xde kebebasan bersuara la apa lancau lg la.
    kita tunggu n lihat lepas ni,ada x puak2 al juburi datang nak bantu anjing ni.
    memang menyirap darah aku bila baca statement anjing ni......

    BalasPadam
  9. Sepanjang saya menjadi pelajar baik di sekolah atau universiti.saya perhatikan kira kira 70persen guru dan pensyarah adalah anti kerajaan..inilah golongan yang kerajaan dok jaga.mcm melepaskan anjing tersepit.tak mengenang budi..

    BalasPadam
  10. sebenarnya bersepah org celaka camnih dlm kerajaan. HR di setiap jabatan kerajaan harus main peranan

    BalasPadam
  11. muka seposen je, ingatkan hebat benor ha macam mana baru kena tangkap ada rasa apa? baru tumpang hidup kat dunia dah sombong nantilah mati baru tahu

    BalasPadam
  12. biasalah kalau jadi manusia yg tak tahu bersyukur waktu senang....

    BalasPadam
  13. tak apa yg nak aku cakap...sebab semua dah maki cikgu bodo, cuma satu saja aku nak kata...PADAN MUKA MU..cikgu bodoh piang.

    BalasPadam
  14. Kebetulan atau memang demikian.!?! Org pr ni semuanya abnormal dan sakit, ada yg sakit jiwa, sakit hati, sakit akhlak dan bermacam lgi jenis sakit.!?!?!?!?!?! Adakah penyakit ini boleh jadi wabak berjangkit?

    BalasPadam
  15. sedarlah sikit cikgu....jika kamu katakan orang anjing dan katak tapi sesungguhnya apa yang dikatakan itu adalah membuktikan siapa diri cikgu yang sebenarnya...nak tahu jawapannya.... kamulah ANJING dan kamu akan mati macam KATAK

    BalasPadam
  16. Cikgu! cikgu! Kerja rumah lukisan #%@?!μ$ yg cikgu beri semalam tu sape nak semak cikgu? kan cikgu nak pindah sungai buluh dah.!?! Tanya seorang murid kepada guru itu.

    BalasPadam
  17. sedarlah sikit cikgu...jika kamu mengatakan anjing dan mati katak kepada insan yang punya MAK , BAPA,SUAMI kepada seorang wanita dan punya ANAK dan mempertahankan AGAMA , sesungguhnya cikgu telah membuktikan SIAPA diri cikgu sebenarnya iaitu cikgulah ANJING dan InsyaALLAH akan mati KATAK ......

    BalasPadam
  18. orang tak siuman aje yang sokong PR.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online