BREAKING NEWS

TERKINI!!! ANWAR DESAK OPS DAULAT 2 DIMULAKAN DI SEMENANJUNG.


Anwar Ibrahim mendesak agar ‘Ops Daulat’ yang sedang digerakkan anggota keselamatan bersepadu PDRM-ATM turut menjalankan usaha memburu Pelakon Porno yang seiras rupa paras dan fizikalnya dengan Ketua Umum PKR itu.

Beliau mendakwa, Pelakon Porno tersebut sudah 2 kali menyusahkan beliau apabila tersebar Video seks bersama Chinadoll dan still foto bersama pasangan gay.

Anwar mendakwa, reputasinya di kalangan rakyat, khususnya di kalangan Pak Lebai PAS telah terjejas teruk dan berpotensi untuk turut memusnahkan sokongan terhadap rakan PKR i.e.PAS dan DAP dalam PRU yang akan berlangsung tidak berapa lama lagi.

'Ops Daulat' memburu pelakon seiras ini dijangka akan mengalami pelbagai kesukaran kerana hingga kini maklumat risik ketenteraan menyatakan tidak wujud ‘wajah seiras’ ketua pembangkang itu di negara ini, kecuali wajah Dato Suhaimi Ibrahim.

Kemungkinan lelaki itu Suhaimi Ibrahim adalah tipis kerana Suhaimi Ibrahim lebih hitam dan rambutnya masih lebat. Malahan lelaki yang turut dilihat berada dan beredar dari bilik dalam paparan video chinadoll itu bukan wajah seiras kepada Dato Eskay. ~ KKamdias

9 ulasan :

  1. aduhai... lelaki gay dalam video tu memang anwar ibrahim.... jangan nak PEMBOHONG!!! anwar ibrahim memang terkenal putar belit... kalau anda dijalan terserempak dgn anwar ibrahim dengan ular... tolong bunuh anwar dulu... ular biarkan lepas.... begitulah bahaya nya anwar pembohong ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Stuju..sape nk ngaku berak dlm seluar.

      Padam
  2. Besar kemungkinan video ini sengaja dikeluarkan oleh Anuar sendiri kerana Anuar sudah pun dapat lelaki yang muka mirip dia. Kalau pun tak sama sangat...dengan duit dia yang makan tak habis, boleh juga bayar plastic surgeon termahal didunia ini untuk 'touch-up' supaya muka 100% mirip Anwar. Nak dekat aje pilihan raya..tup tup orang ini pun dikeluarkan.

    BalasPadam
  3. Erkk, lu suruh ank lu izzah pg cari
    Diakn terer bab2 atur "polis hutan" n SB
    Kalu brani angkt sumpah laknat la mr mansur..
    Mntk tlg drpd tuhan lu ler..
    Lu kn bnyk tuhan, tuhan bible, tuhan topekong..ape barang mntk tlg encik polis, diaorg bz..

    BalasPadam
  4. dato nalla tunjuk muka anwar di paper pun anwar x ngaku tu muka dia..

    BalasPadam
  5. anwar punya hanturaya belaan kot

    BalasPadam
  6. bila la iblis ni nak kena hiv?.....menjubor je kojenye....kalo aku nurul izah dah lame aku bunuh diri....woha....

    BalasPadam
  7. Kalau dah rasa tak pernah melakukan perkara yang terkutuk itu, diam saja la. Kenapa nak menari bila mana orang pukul gendang.Jika nak sangat tunjuk kebenaran , pergi saja ke mana mana masjid dan angkat sumpah mengaku yang hang tak pernah buat kerja yang terkutuk itu. Ini bila mana isu main belakang terbongkar, hang asyik salahkan kerajaan. Kenapa nak rasa takut jika perkara itu tidak benar. Bukan sorang yang membuat pengakuan yang mana mereka telah diliwat oleh hang. Takan semua mereka berlakun kot. Sudah cukup sudah wahai Anuar A/l Ibrahim, masa hang dah sampai, kerja politik hang akan tamat. Ini adalah pembalasan ALLAH SWT terhadap dosa yang hang lakukan terhadap tanah wakaf di jalam Macalister Pulau Pinang dimana tersegam indah bangunan UMNO. Mungkin ramai yang tak tahu tentang perkara itu, tapi orang Pulau Pinang tahu akan status tanah itu sebelum kau rampas untuk mendirikan bangunan UMNO PP semasa hang menjadi Pengerusi Perhubungan UMNO PP. Atas tanah itu ada beberapa kubur dan juga Tugu peringatan Pemuda UMNO Malaysia. Diatas tanah itu juga lah terdapat beberapa orang melayu yang menjalankan perniagaan. Sedar atau tidak, selepas perasmian nya oleh Mahathir tak sampai 2 hari ALLAH SWT membuka hati Mahathir untuk pecat hang dari jawatan Timbalan Perdana Menteri.

    BalasPadam
  8. Jijan Mali....19 Mac 2013 8:10 PTG

    Nuar Berahi nak buat lawak lagi ke?? Soldadu2 kita tu ada banyak lagi korja dari buang masa hambat hantu raya hang tu. Sendiri buat sendiri tanggung. Ko tunggu lah. Saat kematian hang makin hari makin hampir. Aku nak tengok waktu sakratul maut hang nanti. Jangan terdengar cerita yang kurang enak udah lah....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online