ANGGOTA KESELAMATAN TERKORBAN.. ANWAR DAN PR HARUS BERTANGGUNGJAWAB!!!

Posted by MPP On Jumaat, 1 Mac 2013 14 comments





Setakat ni gua dimaklumkan dua anggota komando negara terbunuh di Lahad Datu. Arwah Insp Zulkifli Mamat dan Arwah Sarjan Sabaruddin diberitakan terkorban ketika pertempuran menentang musuh.

Diatas adalah gambar-gambar serta sms terakhir Arwah Insp Zulkifli yang menjadi mangsa kerakusan politik Anwar Ibrahim celaka dan Pakatan laknatullah!!

Puak-puak haramjadah Pakatan tu semua memang suka kalau keamanan dan keselamatan negara terancam. Sekarang permainan politik gampang dorang dah menuntut korban. Yang jadi mangsa adalah anggota keselamatan kita sendiri demi mempertahankan negara..

Arwah Zulkifli meninggalkan balu serta 2 orang anak yang masih kecil.. Puaslah hati Anwar dan babi-babi Pakatan semua kannn..

Memang celaka sungguh Anwar Ibrahim!!! Demi nak kuasa lu sanggup bunuh anggota keselamatan yang bertugas jaga negara. Gua memang tak puas hati sekarang ni dengan lu Anwar!! Tunggulah nasib lu nanti!!!


p/s: Semoga roh anggota keselamatan yang terkorban ditempatkan dikalangan orang yang syahid!! Al Fatihah.

p/s 2: Kat bawah ni ada jadual Anwar.. So sapa yang rasa tak puas hati, sila jumpa celaka tu dikawasan tersebut..



Jadual Anwar Ibrahim di Pmtg Pauh pada 2 Mac 2013 (Sabtu)

1) 4.00 ptg – Bersama Masyarakat Siam – Teluk Wang, Penanti

2) 5.00 ptg – Bersama Anak-anak Muda – JDM 6, Kubang Ulu

3) 6.00 ptg – Bersama Masyarakat Tionghua –
Lokasi: Kebun Sayur, Bukit Mertajam

4) 7.15 mlm – Solat & Tazkirah Maghrib – Masjid Permatang Pasir

5) 9.00 – 12.00 mlm – Ceramah Perdana Merdeka Rakyat
Lokasi: Kadun, Seberang Jaya

6) Barisan Penceramah:
i. YB Dato’ Seri Anwar Ibrahim
ii. YAB Lim Guan Eng
iii. YB Dato’ Mansor Osman
iv. YBhg Lt. Jeneral (B) Dato’ Abdul Ghafir Abdul Hamid
v. YBhg Dr. Afif Bahardin

14 comments:

Tanpa Nama berkata...

NUAR JUBOR yg jemput 'pengganas' tuh dtg ke Sabah ...sial lahanat NUAR JUBOR dan sekutu2nya serta keturunan dia....

NUAR JUBOR.....jgn harap nak jadi pieemm Malaysia...silent majoriti dah bangkit krn nafsu giler NUAR JUBOR nak jadi PM , nyawa anggota keselamatan kite yg melayang...

NUAR JUBOR DAN KETURUNAN ANAK HARAM...

Tanpa Nama berkata...

sedihnyaaaa tatap wajah anak2 dan isteri arwah..moga dirahmati ALLAH hendaknya..
dan semoga askar2 kita gagah berjuang ,semoga ALLAH memberi kejayaan dan perlindungan..AMIINN

Tanpa Nama berkata...

YA ALLAH! Tuhan yg BERKUASA,kau lindungilah pasukan keselamatan MALAYSIA..Berilah mereka perlindungan dan kejayaan..rahmatilah roh mereka yg terkorban YA ALLAH..lindungilah negara kami dan kalahkanlah musuh2 kami YA ALLAH..KABULKANLAH! AAMINN2

Semoga pengkhianat negara akan dihukum sewajarnya..Aku BENCI KAMU PENGKHIANAT NEGARA!!

Budak Conan berkata...

Minta pautkan blog BC di dalam blog tuan otai.. :)

www.budakconan.blogspot.com

parang terbang berkata...

tergamak kau anwar semata2 nak jd pm kau panggil militan datang malaysia......

hangkedee berkata...

Kesan peliwat gila kuasa.Apakah nyawa pasukan keselamatan yang terkorban akan menjaganya apabila ia berkuasa?.

Longchepoh berkata...

Tak banyak mencari maklumat, tak banyak membaca itulah masalah dengan puak pecacai ni. kalau berita tak menyebelahi mereka terus kata fitnah. tapi kalau berita tak betulpun jika menyebelahi mereka akan diarak dicanang disambung menyambung oleh pecacai yang lain macam nak pecah dunia. Reuters yang memetik berita dari Filipina mengesahkan dari sumber risikan tentera Filipina sendiri la. Agensi risikan dari negara ini memang ada kredibiliti sebab keadaan negara mereka lagi susah nak di kawal dari di sini. Banyak gerakan militan.

Tanpa Nama berkata...

Al-Fatihah. Moga arwah ditempatkan bersama hamba2 yang soleh. Amin...

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah, selamatkan lah umat Islam yang menfitnah dan di fitnah dari segala kecelakaan.

Saudara, just nak igntkan, jangan kita tuduh menuduh melaikan kita sendiri ada bukti yang benar dan sahih, dan bukan sekadar bukti dari mulut orang sebelum menuding jari kedapa orang lain.

Bahawasanya, kaum Melayu kalau bab politik berani terhingga lalai dengan ajaran Islam, dan sanggup membinasakan diri ke lembah hasutan syaitan dengan menimbulkan pelbagai fitnah and keaiban sesama saudara Islam.

Kalau kita sendiri tak nampak dari MATA KITA atau kalau kita sendiri tak dengar dari TELINGA KITA, dan mengeluarkan hujah-hujah yang atas niat mengaibkan saudara Islam kita, itu sudah terjatuh dalam fitnah.

Diriwayatkan dari Ibn Abbas r.a. : Pada suatu hari ketika Rasulullah S.A.W sedang berjalan melintasi satu perkuburan, beliau mendengar suara kesakitan dua orang yang mengalami siksa kubur.

Sabda Nabi SA..W, : ”Dua orang ini disiksa karena melakukan dosa besar”. Yang seorang tidak membersihkan dirinya dari kotoran air kencing, sementara yang seorang lagi karena suka memfitnah”.

AnakMelayu77 berkata...

Assalamualaikum dan Salam perjuangan

Aku amat tktertahan air mata melihat wajah dua si anak kecil yg comel yg tk tahu apa2 itu..
Ayah mereka sudah tiada.. tabahlah awahi si Ibu.. anak2 ini pewaris keperwiraan ayah mereka..



Aku amat turut rasa sedih..
Ya Allah..
berikanlah mereka2 ini kekuatan.. tempatkan roh2 para pejuang ini di tempat2 para Syuhada.. Amiinn...

Selamatkan lah negara kami ini dr musuh2 dan PENGKHIANAT2 dlm negara..!! Aminn!!

Tanpa Nama berkata...

Saudara, yg suka fitnah itu ialah puak Pakatan Haram. Tk habis2 fitnah Altantuya.
Kisah Anwar di Filipina ini keluar secara rasmi dalam media2 anatarbangsa.. ada basis dan justifikasi.

Kalau nk tegur.. tidak salah..tp kalau nk jadi MUNAFIQ.. ingatlah azab Allah amat sengsara bg manusia yg pura2 dgn Agama-NYA!

Kalau kita tidak nampak Altantuya dibunuh oleh Rosmah mengapa dijaja seluruh dunia begitu?

Jika tidak nampak Penzinaan Altantuya, mengapa difitnah pd DS Najib? Mengapa video yg penuh sarat dgn bukti ditolak.. maka seluruh mereka itu BERSUBAHAT dgn pembuat MAKSIAT yang NYATA!

Jangan guna ayat2 Allah utk menipu manusia.. berhukum dan beri peringatan dgn adil.. wahai saudara..


Tanpa Nama berkata...

jgn politikkan dan jgn burukkn keadaan bro.....klu kat malaysia org xsuka anuar tentu org luar pun xsuka juga, lgi pun gua rasa anuar bukan ada kuasa @ apa2 jawatan dlm negara kenapa nk salahkan dia. klu btol anuar disyaki bersalam tangkap n dakwa je la... gua pun sokong. tapi, klu stakat cakap kosong mcm dlm media ni kira fitnah bodo je la. jgn plak blog bro ni jdi blog penghasut plak...kami warga PDRM berjuang utk keamanan semua rakyat malaysia. bukan utk politik.

Tanpa Nama berkata...

Anwar ni pakai sihir setan mane ramai yg 'kasih' sgt kt die tk peduli ap2.. weii bongok2.. Anwar PENGKHIANAT AGAMA PENGKHIANAT NEGARA.. xpyh lah lu org bongok2 nk tunjuk sopan santun plak utk bela Anwar Haram Jadah tu!!!

Dia sudah banyak rosakkan nama negara dkt luar.. dn bukti dia terlibat dgn gerakan gerila ini bukan sembang kedai kopi mcm lebai2 LEMBU bodoh PAS.. tp dr media2 sah Filipina..so at least ada BASIS dr korang duduk tuduh Altuya dan Rosmah... bangang lah puak2 setan Nuar ni!!

Aku benci lah weii BIAWAK2 dlm PR.. ckp xseruba bikinn..asal Nuar pkt lemah dan cium jilat!! BODOHx1000!!

PASanjingPR berkata...

Anon 9.39 pd... apesal xboleh jawab politik, ko pencaci sape? kenapa ko nk 'warak' dgt bile kena pd poltikk SIAL PR??
Siap yg mula main politik dlm isu ini???
Tian Chua cucuh api politik ko tk bising pun?? SIAL lah lu!!

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online