BREAKING NEWS

PANAS!! UGUTAN MAHU BUNUH NAJIB DI FACEBOOK.


Seorang pemuda melayu yang menggunakan nama samaran didalam laman sosial Facebook, telah memuatnaikkan sebuah kenyataan yang disifatkan sangat melampau.

Pemuda berkenaan menulis mahu membunuh Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak serta mahu menyembelih seluruh ahli Umno didalam negara.

Walaupun Pemuda berkenaan menggunakan nama samaran seperti kaum india didalam laman sosialnya, identiti sebenar beliau telah dapat dikenalpasti.

Beliau dipercayai berasal dari Pasir Mas Kelantan dan bekerja disebuah syarikat swasta.

Setakat berita ini ditulis, akaun Facebook pemuda berkenaan telahpun ditutup kerana menerima pelbagai kritikan dari rakyat yang tak berpuas hati dengan tindakan pemuda berkenaan.

Namun perkara sebegini tak wajar dibiarkan dan diharap pihak berkuasa dapat mengambil tindakan sepatutnya agar ia tak berulang di masa hadapan.


10 ulasan :

  1. Sekor lagi makhluk dari Pasir Puteh, Kelantan nak main sorok-sorok dengan PDRM. Semalam sekor Berok dari Tok Bali, Kelantan dah masok Gok bergelang silver...kah kah kah
    Begitulah kalau fikiran dah tak selari dengan keadaan semasa.

    BalasPadam
  2. tak lama lagi kena gari la tu..hehe

    BalasPadam
  3. PLEASE REVIVE ISA FOR THE SAKE OF THE MAJORITY !!

    BalasPadam
  4. kahkahkah....seorang lagi monyet bodoh nak kena bergari sat lagi. Hang tunggulah SB datang ketok pintu. Tak usah nak sembunyi2 macm berok dogol dari Tok Bali tu. PDRM sure boleh hidunya. Aku cadangkan tempat terbaik untuk hang sekarang ni kat Kampong Tanduo ke Labiyan ke Felda Sahabat ke. Hang pi sana sembunyi. Silap hari bulan boleh main askar perang dengan VAT69, GGK, baru padan dengan muka hang tu. Barulah tau langit ni tinggi, rendah. Kharrk ptuiiih....

    BalasPadam
  5. sy pelik knapa penyokong pakatan ni pk yg PM NAJIB jahat sgt..?? pemimpin diorg tu bagus sgt ker..? baik sgt ker..??
    masing2 berckp mcm org xder pegangan agama..

    BalasPadam
  6. cakap dekah2 mcm ayam jantan .. bontot penuh candu... tengoh muka mcm skima je...

    BalasPadam
  7. Otak budak hidu gam low class yg penuh racun dan taik!!!!!

    BalasPadam
  8. CARI ANAK BANGSAT INI SAHINGGA KE LUBANG CACING SEKALI PUN, AKU YAKIN ANAK BANGSAT INI ADALAH PRODUK HANYIR KELUARAN PAS......HASIL TARBIAH TOK GURU DAN USTAZ PALSU PAS YANG BEROTAK DANGKAL DAN SAKIT ROHANI NYA.....KEPADA PDRM CARI BUDAK BANGSAT INI SAMPAI DAPAT....DAN KEPADA PEMBACA BLOG INI SEANDAI ADA INFO TERKINI BUDAK CELAKA INI TOLONGLAH SAMPAIKAN KEPADA PIHAK BERWAJIB....KERANA KAMI MAHU DIA DIDAKWA DAN MENERIMA HUKUMAN PALING BERAT......TOLONGLAH BERI KERJASAMA PENUH KEPADA PIHAK BERKAITAN AGAR MANUSIA CELAKA INI DAPAT DIJEJAKI DAN DIADILI......

    BalasPadam
  9. klu cerita cerita politik neh saya mmg tak percaya..dah 100% tak caya dahhhh...nak semua dorang mati banyak lagi yang muda2 jadi pengkanti..yang mementingkan hal rakyat..hal negara..hal agama..tak rasuah sana sini..bukan nak megata sesama sendiri ..HIDUP MUKA BARU!.....JATUH MUKA2 LAPOKK!!!!.

    BalasPadam
  10. bangkai sungguh budak2 ni..x kenal dek untung..sesapa jumpa budak bangsat ni..tolong wakil dr aku bg penampaq jepun sekali pastu ludah muka dia...nk lagi best terus kencing atas pala dia..bacul seumur hidup..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online