BREAKING NEWS

HOT!! VIDEO BUKTI ANWAR MULAKAN AGENDA "MERDEKAKAN" SABAH.


Satu klip video yang didakwa bukti Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim memulakan agenda untuk "bebaskan" Sabah telah disebarkan dibeberapa laman blog pro kerajaan.

Video klip tersebut menunjukkan Anwar dibeberapa ceramah seluruh negara telah menyanyikan lagu yang menyatakan bahawa Najib takut sebab Sabah akan hilang.

Lagu tersebut didakwa sebagai bukti bahawa Anwar seolah-olah tahu sesuatu perkara besar akan berlaku di Sabah tak beberapa lama lagi.

Mungkin benar persepsi yang disebarkan kerana seperti yang sedang hangat diperkatakan sekarang, berlaku insiden berdarah di Sabah selepas pertemuan ketua pembangkang tersebut dengan Ketua MNLF di Filipina.

Bagaimanapun, Anwar seperti biasa pasti akan menafikan semua tuduhan yang dibuatkan dan akan mengugut untuk menyaman sesiapa saja bagi menutup kebenaran yang disampaikan pada umum. ~ MPP News.


4 ulasan :

  1. jangan lupa, bodyguard dia ni dikatakan asal filipina juga. so tidak mustahil bodyguard dia tu pengikut misuari..sape tahu kan?

    BalasPadam
  2. Sanggup menggadai negara untuk kepentingan jawatan dan kepuasan hati sendiri! Semoga Allah melaknat manusia itu!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online