BREAKING NEWS

HOT!! PERISIK FILIPINA SAHKAN PAKATAN JANJI SABAH KEPADA SULTAN SULU..

Pertemuan Kiram II bersama Jeffery Kitingan

Setelah pendedahan dari Inquirer News tentang pertemuan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat yang diketuai oleh Anwar ibrahim dengan kerabat Sultan Sulu, ramai yang berteka teki siapakah pemimpin yang dimaksudkan oleh laporan media tersebut.

Menurut laporan perisik Filipina, pemimpin berkenaan merupakan individu yang sedang mengintai ruang untuk menjadi Ketua Menteri Sabah seandainya Pakatan mampu menawan negeri tersebut selepas PRU13 nanti.

Yang lebih menarik, Pasukan Perisik Filipina juga mendedahkan tentang janji pemimpin Pakatan berkenaan untuk memberikan Sabah kepada kerabat Sultan Sulu jika mereka berjaya menumbangkan kerajaan yang ada sekarang dan menyokong Sultan Sulu didalam usaha untuk mengambil balik Sabah dari Malaysia.


Menurut seorang Pegawai Kanan Tentera Filipina, perjumpaan diantara pemimpin Pakatan berkenaan dengan Kiram berlangsung pada bulan November tahun lalu bagi membincangkan sama ada tuntutan Sultan Sulu terhadap Sabah mampu diselesaikan dengan "memerdekakan" Sabah dari Malaysia, ataupun kerajaan pimpinan Najib perlu membayar harga yang setimpal dengan harga tanah negeri tersebut.

Laporan dari Pihak Perisik Tentera Filipina ini membuktikan bahawa ada perjanjian diantara pihak Pembangkang di Malaysia dengan penceroboh di Lahad Datu Sabah berkenaan menyerahkan kedaulatan negeri Sabah kepada pihak terbabit.

Ini bermakna, tuduhan pembangkang bahawa Najib sendiri berjanji untuk menyerahkan Sabah kepada Sultan Sulu merupakan satu fitnah yang sengaja direka-reka bagi mengalih tumpuan kemarahan rakyat Malaysia yang kini membuak-buak terhadap Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat.

Sepanjang minggu ini, rakyat Malaysia mengadakan beberapa demonstrasi bagi mendesak Anwar dan beberapa pemimpin Pakatan Rakyat dihukum kerana menganggu gugat keselamatan negara dengan membawa campurtangan pihak militan asing.

20 ulasan :

  1. fuckatan kuat spin.. booo la weiii

    BalasPadam
  2. Dajjal Al jubor yg kemarok nak jadi PM sgp buat apa saja sehinggakn negra hancur malahan byk nyawa yg melayang ....dia hanya layak jadi pm ( Puki Mak)

    SIAL LAHANAK ANU n KETURUNAN SERTA SEKUTU DIA ,..LAKNATULLAH..

    BalasPadam
  3. tahniah kerana anda pakar dalam mencarut....kebencian anda terhadap makhluk bernama ANWAR telah menjauhkan diri anda dari kasih sayang ALLAH...sesungguhnya ALLAH membenci umatnya yg suka menfitnah & menghina sesama islam...adakah anda rela dibenci ALLAH, demi kebencian anda terhadap ANWAR????

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau syg dia kau jilat la bontot gay tua tu... Jgn gunakn agama utk menghalalkn cara... Bodoh...!!!

      Padam
    2. Uluvislam? Aku harap ko nasihatkan bende yg same kt puak2 sane k..

      Luvislam konon..

      Padam
  4. Bila dibaca satu-persatu ayat di atas, nampak sangatlah penulis ini seorang yang bodoh sebodoh-bodohnya. Penulis kata kalau PR menang... mereka akan menyokong tuntutan menyerahkan sabah kepada kerabat sultan sulu dan keluar dari Malaysia. Apa untungnya PR... bila menang PRU, Sabah diberikan kepada kerabat sultan sulu pula. Hoi!!! kalau nak buat fitnah kepada PR pun kenalah pandai menulis. Ni tidak, main hentam sembrono!!! Tolong ingat... MEMFITNAH ITU LEBIH BESAR DOSANYA DARI MEMBUNUH

    BalasPadam
    Balasan
    1. woii anon...kaw dgn pencacai pr lg bodoh...!!!

      Padam
    2. Abistu klu najib janji nk bg sabah apsal diorg dtg bwk senjata? Kau ngan seluruh penyokong pembangkang semua berotak lembu..aku ulang..kau ngan seluruhhh penyokong pembangkang dr utara membwk ke sltn serta di sabah dan sarawak termasuk di luar negara semuaa bodoh!!!!!

      Padam
  5. hoi...nampak sangat Tanpa Nama 4 Mac 2013 9:48 PTG memang bodoh. penulis kata

    'Laporan dari Pihak Perisik Tentera Filipina ini membuktikan bahawa ada perjanjian diantara pihak Pembangkang di Malaysia dengan penceroboh di Lahad Datu Sabah berkenaan menyerahkan kedaulatan negeri Sabah kepada pihak terbabit.'

    penulis x kata pun

    kalau PR menang... mereka akan menyokong tuntutan menyerahkan sabah kepada kerabat sultan sulu dan keluar dari Malaysia.

    adoyai nye pun....kalau dah bodoh tu bodoh la jugak
    haqqqq ppptttuuuiiihhhh la Tanpa Nama 4 Mac 2013 9:48 PTG WWOOOIIII

    A.B.A.I

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku sokong...ludah dia ramai2..puak bodoh.. dh la bodoh sebodohnye....cma pandai ke pengacau keamanan negara kita je..kimak punya org...ptuuuiihh..perangai petualang negara..

      Padam
  6. "AnuWar Berahi harus bertaubat" - karpal Singki..

    zoRRo...

    BalasPadam
  7. melayu yg mnyokong PR mmg golongan melayu BANGSAT dan CIBAI. bodoh mcm anjing

    BalasPadam
  8. btol tu anon 9:48 dan anon 9:28...kebencian anda terhadap makhluk bernama ANWAR telah menjauhkan diri anda dari kasih sayang ALLAH..bukan ke Bang Non tu pemimpin paling suci anugerah dr tuhan...takkan le dia nak buat mende yg tak baik plak...

    BalasPadam
  9. dah confirmed anwar sanggup buat apa saja untuk jadi PM, menipu, dah sah,bekerja sama dengan party benci melayu sah, kerjasama dengan ulama sesat, dah sah, jual ugama dan allah dah sah, dan sekarang nak jual negara, pun dah nampak macam sah,.. apa lagi rakyat yang cinta kan malaysia, bangun tolak anwar dan kuncu kuncu nya, dah jelas apa dia buat semata mata untuk hancurkan keselamatan dan keharmonian negara.

    BalasPadam
  10. melayu la sngt umno..agama x ingt just bangsa je5 Mac 2013 6:22 PTG

    kalau anwar sanggup buat apa saja untuk jd pm..najib pon snggup buat apa saja untuk kekal brkuasa sbgai pm..bodo punya UMNO(Umno Menipu No One)..klu berani kenapa x bubar parlimen lg..klu dah cukup msa tamat memerintah kena la bubar..bagi peluang rkyat mengundi..npe nk pegang lg..nmpk sngt najib gila kuasa..rakyt pmbngkg pon byq cukai..rkyt x heran pon duit tu tpi yg rkyat nk ialah TUKAR KERAJAAN bkn nk dengar fitnh Be eNd..bodo yg ko sokong bn dpt rm500 punya srnok tpi rosmah guna rm24 juta beli cincin gun duit rakyat x bising pluk

    BalasPadam
    Balasan
    1. nila aku bnci dgn puak2 kaw...citer lain..kaw spun citer lain...bangangla. .

      Padam
  11. memang dah agak dah..mesti ada satu perjanjian yang amat menggiurkan orang2 sulu tu sehingga depa sanggup menceroboh dan berperang begitu..pegi jahanam kepada dalang di sebalik semua ini!

    BalasPadam
  12. tapi kalo bole..tak nak orang malaysia jadi dalang...malu oooo seluruh dunia...itu juga satu sebab negara luar mengambil kesempatan memburukkan negara kita

    BalasPadam
  13. melayu la sngt umno..agama x ingt just bangsa je`ko pown cakap tak pakai otak..otak letak kat lutut..ko ade bukti ke rosmah beli cincin 24 juta...bodoh ke ape ko nie...ape guna badan penjaga rasuah...mesti diorang trash punye...aduyai malang sungguh ko ni...orang mesti seronok dapat 500...ade yang bersyukur..pemberian duit 500 ngan 250,,x de kena mengena ngan agenda politik..pembangkang mengutuk pemberian br2m,,tapi kenapa ada ahli pembangkang yang p ambik jugak????minta la ngan ketua pembangkang lak

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online