BREAKING NEWS

HOT!!! KETUA PEMUDA UMNO PERAK JADI JUTAWAN KERANA KRONISME?


Sebuah blog yang dipercayai didalangi oleh orang dalam Umno Perak sendiri iaitu http://saveumnoperak.blogspot.com/ telah mendedahkan kekayaan Ketua Pemuda Umno Perak yang dikatakan anak emas Menteri Besar DS Zambry Abd Kadir.

Blog tersebut mendakwa pendedahan tersebut terpaksa dilakukan bagi membersihkan dalaman Umno Perak yang kononnya dipenuhi dengan sikap kronisme serta pilih kasih yang melampau di negeri tersebut.

Jika benarlah seperti apa yang dinyatakan oleh blog terbabit, ini sedikit sebanyak akan memberikan imej buruk kepada Menteri Besar Perak sendiri disaat Pilihanraya Umum yang bakal menjelang tak berapa lama lagi.

Diharap tuan punya badan sendiri tampil untuk menjelaskan tentang dakwaan tersebut serta membersihkan nama Umno Perak sebelum rakyat mempersoalkan integriti serta kepimpinan Umno negeri. ~ MPP News

8 ulasan :

  1. umno pun ada kroni?....ingatkan parti keluarga anwar,lim kit siang,nik aziz je ada kroni....umno pun ada......wtf.......!.....bala2....

    BalasPadam
  2. Ala zuraida pon kaya macam ni gak..PKR pon kronisme.dengar2 nuha pon nak betanding,nmpak sgr kronisme

    BalasPadam
  3. PKR kronisma tu standard x payah cakaplah kalau dah semua pemimpin ahli keluarga, kawan rapat, kroni dari dahulu hingga kini..... Tapi aku dpt hidup bau pekong la. Mungkin ini sebab Anwar nak bertanding di Perak. Jarum dah jalan kot...

    BalasPadam
  4. Tak kan hangpa semua x tau perangai pemimpin UMNO
    nih. Pasai tu la umno nak lingkup pd PRU 13 akan
    datang nih. PKR mana nak ambik duit, kalu sesiapa ada
    bukti repot la.

    BalasPadam
  5. tu laa, maka sikit sikit cukup lah, bagi lah kat orang lain sama. nak makan sorang saja. dah tu pulak menunjuk nunjuk pula hebat dengan kekayaan yang ada. memang otak udang.
    MB pula nampak tak bersih

    BalasPadam
  6. untung juai lembu tu,

    BalasPadam
  7. kaya khairul azwan dato harum...syabas wan bro

    BalasPadam
  8. Tekad 3000 Penggangur Kawalan Prima,
    [] http://ff.im/1ggLEp

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online