BREAKING NEWS

HOT!!! AKHIRNYA ANWAR MENGAKU JUMPA NUR MISUARI.


Anwar mengecam tindakan media perdana di Malaysia iaitu Utusan dan TV3 yang didakwa memfitnahnya dengan menyatakan beliau dalang keganasan di Lahad Datu.

“Mereka tuduh saya penyebab kerana pernah jumpa Nur Misuari, Misuari itu MNLF, yang serang Sabah hari ini Sultan Sulu. Misuari itu dulu adalah Gabenor Mindanao, saya jumpa dan semua pemimpin pun jumpa.

“Beliau semasa menjadi Gabenor juga pernah membuat lawatan rasmi ke Kuala Lumpur, jadi apa masalahnya?

“Tapi Umno BN mempergunakan media untuk sebar fitnah, adakah anda mahu orang membuat fitnah ini menang pilihanraya?, kita mesti benamkan mereka,” tegasnya semasa berceramah di Dataran Kemerdekaan Shah Alam semalam.

Nur Misuari bersama Sultan Sulu, Jamalul Kiram III

Sebelum ini, Anwar menafikan bahawa dia menjadi dalang pencerobohan militan Sulu di Lahad Datu. Anwar juga menafikan yang dia mengadakan agenda sulit bersama Nur Misuari seperti yang didedahkan oleh Reuters.

Walaupun gambar pertemuan Anwar dan bekas pemimpin MNLF itu disebarkan oleh banyak media dan juga laman sosial, Anwar tetap enggan mendedahkan kandungan pertemuan tersebut.

7 ulasan :

  1. kesian apabila pecacai umno bangang dan bengong beserta jahil menjadi bloger,maka semua berita yang dihasilkan adalah berupa cerita putar dan fitnah serta tak sahih,,memang umno mengalu alukan berita benak macam ni,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kesian kau ni.... Bodoh x abis2.. agknye dlu bapak kau liwat mak kau..tu yg dpt ank yg bodoh mcm kau ni...

      Padam
  2. Penyokong Pakatan saja la yg tidak bangang dan tidak bengong. Segala-galanya baik belaka bagi penyokong Pakatan.

    ** Bermuhasabah dan merendah diri itu lebih lebih baik!

    BalasPadam
  3. anwar kalo terkentut depan muka nurul izah pun dia kata konspirasi umno gak.....hanya orang yang gila je sokong hang anwar oi.......

    BalasPadam
  4. btol tu...skg nih ketua puak sulu..jeneral hj musa dah disahkan mati ditembak oleh pasukan keselamatan...agak2 pencacai PR macam anon 1:20 tu nak cakap tak yg tu cerita fitnah atau pon konspirasi UMNO/BN gak...

    BalasPadam
  5. Haaa..last2 Bang Non mengaku jugak pi jumpa Lanun Misuari tu. Dulu bila orang tanya, nak saman saja kerja dia. BAng Non ni agaknya bodoh dia ingat orang tak tahu apa yang dia bincangkan tu. TAk payah nak tipu2lah, semua tu recorded lah.....

    BalasPadam
  6. Ini gambar masa dia menteri kewangan(umxo),sejak itu kurang perbalahan dlm negeri mereka.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online