BREAKING NEWS

GEMPARRR! VIDEO SEKS ANAK PEREMPUAN ANUWAR TERSEBAR.


Selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim, pejuang siber Umno sekarang bercadang menyerang anak perempuannya Nurul Izzah Anwar dengan video seks untuk merosakkan imej bersihnya, dakwa Datuk Saifuddin Nasution Ismail hari ini.

Setiausaha Agung PKR itu mendakwa, beliau dan beberapa pemimpin lain dijemput oleh agen “Umno-BN” untuk melihat beberapa keping gambar video seks dikatakan melibatkan Nurul Izzah, ahli parlimen Lembah Pantai dan kedua yang melibatkan bapanya.

Saifuddin menambah agen tersebut juga memberi amaran mereka mempunyai beberapa video lagi yang sedang disiapkan melibatkan pemimpin PKR lain termasuk Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. Menurut laporan media hari ini, Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali juga dikatakan terlibat dalam satu video lain.

“Ia adalah amaran, ugutan politik... sebagai ahli politik senior, kita tahu tujuan akhirnya untuk menyebabkan kerosakkan maksimum terhadap integriti pemimpin kita.

“Saya tidak tahu siapa mereka tetapi mereka kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video,” kata beliau dalam satu sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR hari ini.

7 ulasan :

  1. apa masalah nyerr...klu bukan kita yg terlibat....ape takutttt....biar penonton yg tentukan dan tafsirkan

    BalasPadam
  2. Ni nk cover line je ni. xde sapa pun yg ugut si mangkok hayon ni. diorg ni saja2 buat cerita untuk menampakkan UMNO sgt desperate dan x abis2 keluarkan video seks. so dgn itu video seks aljubs pun nanti senanglah utk diorg tuduh UMNO. aku x terkejut kalau dlm sehari dua ni keluar gambar2 kabur yg diorg sendiri buat tapi UMNO yg dituduh nanti. saifuddin nasution ni mmg bapak segala fitnah dlm pkr ni..desperado...

    BalasPadam
  3. Jawapan dia senang aja... kalau korang sendiri tak rakam, tak sebar, camne orang boleh dapat aduyai... politik keji dan bangang camni orang dah boleh detect la weyh.... same la macam video baru AnuAR Juburi baru baru ni, macai2 jubur tu yang dapat dulu, samela mcm yg ni, macai2 jubur yg dapat dlu... so, korang rakam korang edarkan... ha elokla, lepas tu senang, sume salah UMNO... kang kata gila, tak gila, susah betul dengan macai2 jubur dan jubur ni.....

    BalasPadam
  4. tenguk dulu hehe26 Mac 2013 5:07 PTG

    Ya. Kita tak boleh buat keputusan tanpa tenguk video dulu nanti tak adil.

    Cepatlah..mana video nya..hehe

    BalasPadam
  5. Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
    "Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
    (Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

    Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
    Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
    Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

    BalasPadam
  6. Kadang2 pencacai anuar dah pandai main self sabotaj...mintak simpati pengundi dan memburuk-burukkan kerajaan...padahal diri sendiri yg rancang...kesian kau izzah,membenarkan maruah kau tergadai hanya untuk meburukkan kerajaan dan menutup aib bapak kau yg jahat...org yg pandai menilai tetap akan cakap video bapak kau tulen, so tak pyh lah kaburi mata org dgn tunjuk gmbr Photoshop kau yg tak seberapa.....

    Tp katakanlah mmg wujud video tu, aku akan jadi org pertama yg tengok...hahahahahaha

    BalasPadam
  7. ade link x?..nak tgk gak video nye cam mane...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online