BERAPA JUTA ANWAR BAYAR BAPA SAIFUL BUKHARI?

Posted by MPP On Jumaat, 8 Mac 2013 14 comments

1. Portal Berita yang paling 'konspirasi' di Dunia ketika ini, skali lagi mengularkan berita 'konspirasi' bahawa kes liwat kedua adalah fitnah dan konsprasi politik ke atas DS Anwar Ibrahim.

2. Nampaknya Krisis Lahad Datu yang berpunca dari DS Anwar Ibrahim ingin disenyapkan dengan kononnya mengeluarkan berita sensasi sebegini.

3. Perkiraan waktu untuk bapa kepada Saiful ini keluar memberikan kenyataan sebegini amat dicurigai. Apanya tidak kerana baru sekarang inilah hendak membuka mulut kononnya.

4. Sewaktu Saiful bersumpah laknat tempoh hari, tidakpun beliau selaku bapa kepada Saiful melarang atau memberhentikan sumpah tersebut .

5. Mestilah sebagai seorang bapa yang sayang kepada anaknya perlu melarang anaknya untuk bersumpah laknat; sekiranya ia benar konspirasi politik seperti yang beliau kata pada hari ini.

6. Ada sumber yang mengatkan bahawa bapa Saiful ini, Azlan Mohd Lazim merupakan seorang penyokong kuat PKR dan  DS Anwar Ibrahim. Tambahan pula, beliau dan Saiful sebelum inipun mengalami krisis kekeluargaan menyebabkan mereka sudah lama tidak berhubung.

7. Dan diketahui lagi bahawa sememangnya Azlan Mohd Lazim ini mempunyai masalah kewangan.

8. Dengan masalah-masalah yang melanda bapa Saiful ini menyebabkan beliau cenderung dan terdedah untuk dipergunakan oleh pihak ketiga.

9. Saiful sendiri dengan tenang dan tidak melatah telah menjawab di dalam inbox Facebook beliau yang menyatakan:

"bapak dipergunakan. Sy tetap istiqamah. Tgh fikir tindakan balas selanjutnya. Sy tak mahu melatah. Salam buat rakan2 lain"

10. Perlu diingatkan adalah ini:

Yang diliwat adalah Saiful, bukan bapanya.
Yang bersumpah adalah Saiful, bukan bapanya.
Yang membawa kes ke mahkamah adalah Saiful, bukan bapanya.
Yang dianiaya adalah Saiful, bukan bapanya.
11. Malah di dalam kes perbicaaan liwat Anwar-Saiful ini pun, Karpal Singh selaku peguam bela menerangkan kepada hakim bahawa perbuatan ini (liwat) adalah SUKA SAMA SUKA.

12. Sekiranya benar Azlan ingin menidakkan anaknya sendiri, maka beliau perlulah bersumpah laknat di dalam masjid bahawa ini adalah benar konspirasi politik UMNO.

13. DS Seri Anwar Ibrahim sampai sekarang pun tidak berani untuk bersumpah laknat.

14. Gunakan Hak Untuk Berfikir Sebelum Hak Untuk Bersuara!

14 comments:

Tanpa Nama berkata...

Duit yg tak jadi bayar kat lahad datu dah pindah tangan ke orang lain. Maka konspirasi yg tak menjadi dilahad datu ditujar kepada konspirasi lain. Sibapak yg baca di press conference ialah orang sama marah kat AG sebab lambat buat appeal.

Tanpa Nama berkata...

ANUwar silap beli org la.......kes neh tetap kuat selagi SAIFUL yg mndakwa diliwat tetap istiqomah dgn tuduhannya itu....

Nak divert isu tapi strategi kureng.....

Tanpa Nama berkata...

ini baru dinamakan sandiwara!

Tanpa Nama berkata...

If my son is being liwat, not even all the money in the world can buy me. Anwar ibrahim, I can't tell how dirty he is. I used to support him. But Allah open my eyes, let me see. I can't imagine how his wife n children can stand to live with him.

Unknown berkata...

Berapa juta Najib bayar Saiful Bohari? Bila janji tu tak dipenuhi maka bapa Saiful pun meloncatlah ke PKR.Harap-harap pihak BN prihatin dengan janji nak bayar-juta-juta dulu tu. Sebab tu dia buat cam tu. FULUS punya pasal hingga sanggup keluarkan fitnah. BN sikitul zaman moden. Pasti tersungkur selepas PRU 13.

Tanpa Nama berkata...

Kembong perut makan fitnah banyak
sangat,hamlau lahabau!

Tanpa Nama berkata...

APA? SELEPAS MEDIA FILIPINA DAN REUTERS,

KINI SEBUAH PORTAL KANADA PUN KATA BANG NUAR TERLIBAT DALAM ISU LAHAD DATU? BILA NAK SAMAN??

OPPPPS..U ULANG I SAMAN...KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Your imagination is damned wild which can point he took all family members into his CLUB?

Wild suggestion ...

Tanpa Nama berkata...

Kalau pungkoq hang pon rabak dab chabek mungkin kau halalkan tak macham saifol tu...

Aku agak dah...

Tanpa Nama berkata...

wei bodo!!!ko tu da dilaknat da...tengok la keluarga ko...da x aman...tu tanda sumpah laknat makan diri sendiri....

Tanpa Nama berkata...

perlu ke bapak dia wat sumpah laknat. kalo cm tu...baik sowh org yg tuduh anwar ada 3bilion tu sumpah laknat bahawa anwar benar ada 3 bilion tu!!!
ni semua sbb duet bro...
tu la...lain kali kongsi duet tu same bapak ko...jgn nk makan sorang je...
kan bapak ko da bocor rahsia...haha

suara rakyat berkata...

Kepada unknown,adakah anda maksudkan saiful bukhari...belum pernah jumpa nama saiful bohari dikaitkan dengan najib...oh,aq lupa..puak p gay r mana reti mengeja.reti main bontot dengan kunyit jantan adalah.memang anda x boleh terima hakikat nuar paksa bukhari main.dasar abu jahal

woah berkata...

Kalaupun BN dan saiful berada di pihak yang benar, dan bila BN berjaya mempertahankan majoriti 2/3, kamu tetap xkan percaya, kamu tetap akan kata pilihan raya tidak adil, sebab bagi kamu, Anwarlah yang paling mulia dan sesuai jadi PM negara. Berdoalah agar kamu berada di pihak yang benar, istikharah lah agar Allah menunjukkan kepada kamu kebenaran. Bukan saya nak kata BN benar, tapi untuk Allah tunjukkan kepada kamu kebenaran InsyaAllah

Tanpa Nama berkata...

mak dan bapak biasanya lebih tahu anak2 punye perangai samada bodoh, pandai, kaki penipu, jujur, kaki kelentong atau mata duitan...

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online