BREAKING NEWS

ANWAR DISERANG "TENTERA SULU" DI MELAKA SEMALAM..


Anwar Ibrahim terpaksa menghentikan ceramahnya di Bukit Katil Melaka semalam apabila seorang penyokong Pakatan Rakyat cedera dipercayai terkena objek keras yang tidak diketahui datang dari arah mana. Individu berkenaan mengalami luka dibahagian kepala dan terpaksa dikejarkan ke klinik yang berhampiran.

Sejurus selepas kejadian tersebut, Anwar meneruskan ceramahnya dengan menggambarkan kejadian berkenaan sama dengan insiden di Lahad Datu Sabah. Cuma bezanya menurut Anwar, di Sabah memang diketahui pihak lanun Sulu yang cuba menceroboh, tetapi beliau tak menyangka di Melaka juga ada lanun.


Sementara itu, para penyokong Pakatan Rakyat dikawasan berkenaan menyalahkan pihak Polis kerana didakwa tak mengambil sebarang tindakan terhadap pihak yang "menyerang" ceramah Anwar tersebut.

Mereka juga mempersoalkan mengapa pihak Polis membenarkan ceramah Umno diadakan tak sampai 100 meter dari tapak ceramah Pakatan Rakyat disitu. Dan mereka mengesyaki bahawa penyokong Umno yang bertanggung jawab diatas kecederaan yang dialami oleh penyokong Anwar.

13 ulasan :

  1. ALAMAKKKKKKKK.....

    "INI SEMUA HANYA SANDIWARA PKR".....

    LAKONAN SEMULA AKSI DISERANG....

    SEBENARNYA ORANG SENDIRI YANG BUAT...

    PSYWAR ANWAR ALJUBURI BIN SHAIK KUNYIT HANGIT..

    BalasPadam
  2. lancau la umno

    BalasPadam
  3. dua2 ceramah xde permit.. so.. apa2 insiden jgn sibuk nk suruh polis masuk campur.. tanggung ler sendiri kalau korang semua nk gaduh ke apa.. tp sia2 je la kalau mati katak sbb mmg taraf mati katak pun... lebih baik.. channel the energy lawan pengganas2 sulu kat lahad datu sana tu

    BalasPadam
  4. kisah dongeng utk penjilat aljuburi......... mai pakat bagi jubok dekat aljuburi..... lepas tu kata konpirasi........ akai ada ka

    BalasPadam
  5. hamidah yusof8 Mac 2013 4:20 PTG

    Hanya satu konspirasi PKR utk meraih undi ksian hehee

    BalasPadam
  6. Ala .penyokong sendiri berlakon.letak sirap meleleh banyak2.pastu tuduh umno

    BalasPadam
  7. Ye lah anuar...x selmt idup ko...mampos pkr hakptuih...

    BalasPadam
  8. lakonan je ni...

    BalasPadam
  9. ini lakonan. setiap ceramah mesti ada org berdrah kepala....mmg kaki pembohong pkr ni...jgn tertipu..

    BalasPadam
  10. anwar memang dajjal.... dia tu belagak mcm PM dictator.. kalau soal kena saman dia heran apa nak saman orang pok nik diblkg dia, majlis peguam diblkg dia,, yahudi diblkg dia,, sebab tulah dia rasa kebal nak buat apa2 pun. walaupun dia salah semua menang kat dia,,,

    BalasPadam
  11. anwar sudsh byk buat kerosakan kat negara kita...
    drpd bersih 1,2&3 nak tutup kes liwat dia, china doll, yahudi, isu lahad datu dan mcm2 lagi. Dia tak heran apa pun isu yang dia sendiri lakukan kerana dia rasa kebal dengan sokongan pas dan dap, majlis peguam dll walaupun dibelakang mereka sebenarnya tahu rupa dia yg sebensrnya, cuma nak tumpang keuntungan politik.. anwar rasa bebas menafikan segala kejahatan yang sememangnya benar dia lakukan dan mempermainkan kesabaran rakyat malaysia yg cintakan keamanan, saya rasa sgt sedih kerana dibelakangnya ramai puak-puak yang mengambil kesempatan utuk keuntungan masing2. majlis peguam, pas dan dap sanggup menjadi alat untuk menepis segala pekung yang terbuka tentang anuar dengan mengalih kepada ianya adalah konspirasi BN semata2.

    BalasPadam
  12. Manusia yang menghina dan mengeji ATM/Polis dan pejuangnya kita yang berhempas pulas menyabung nyawa di Lahad Datu dan mengatakan sandiwara UMNO dan yang polis2 yang terkorban itu adalah KAMBING HITAM UMNO tu semuanya adalah BABOON. Terus terang saya kata manusia sebegini tidak layak duduk di Malaysia ini. Dasar manusia tiada HATI PERUT. Spesis penyokong pembangkang perangai nya memang menjijikkan. Baik yang lelaki mahupun perempuan. Paling senang cakap mereka ni spesis manusa yang "MAKNYA SATU BAPAKNYA SEPULUH". Pernah dengar ungkapan ini? Memang layak untuk mereka.

    BalasPadam
  13. Aku rasa yg baling tu China doll. Hari tu langgan janji bayar tip tapi takde. Dah biasa tabur janji kosong katakan. Habis tu china doll bengang la. Hahaha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online