BREAKING NEWS

[18SXX] VIDEO AKSI N. IZZH DI ATAS KATIL TERSEBAR??


Sekarang ni yang paling hot diperkatakan ialah pasal video aksi seorang selebriti pompuan di atas katil.. Gua rasa, semua blog termasuklah blog hiburan dok cerita benda yang sama..

Tapi yang bestnya, dalam masa yang sama jugak, ada sorang anak pemimpin tertinggi pembangkang dikatakan bakal tersebar video seksnya..

Yang mengejutkan, pendedahan pasal video seks anak pompuan pemimpin Pakatan tu dibuat oleh geng dorang sendiri..

Gua syak ada udang disebalik mee tentang semua pendedahan yang dibuat oleh geng-geng pembangkang tu beb..

Mana tau.., dorang sengaja nak jatuhkan anak pompuan pemimpin anugerah Tuhan tu..

Apapun.., video kat bawah ni pun ada aksi atas katil yang tak kurang hebatnya.. Gua gerenti sapa yang sangap tu boleh inzal kalau tengok aksi panas dalam video tersebut..

Anggap je lah video ni sebagai aksi pemanas badan sementara kita nak tunggu video sebenar aksi kamasutra anak anugerah tuhan  dikeluarkan oleh geng Pakatan..

So layan je lah ye.. Enjoy!!!

35 ulasan :

  1. umno, bn,dan seangkatan dengan nya dalah kaki lucah!!! Mengucaplah...sudah2 lah...ekonomi skrng perlu diperkukuhkan..agama skrng dah dipermainkan... budaya timur sudah lupus dalam budaya kita. Sudah2 lah, hentikan!!! Banyakkan mengucap admin. Sedarlah, kalau kamu benar, jangan memperbodohkan rakyat. Jangan merosakkan fikiran,agama.. Sedarlah, kita melyu berperang, cina india duk aman. Ingatlah, bukn pda pilihanraya kmu nak buat begini,,setiap hari kamu mengutuk,kamu mencaci, kamu memfitnah dan segala fitnh adalah kerja syaitan iblis laknattullah! Mohon lah admin berubah lah, taubat lah, pintu taubat ada untk hamba2..Sedar lah, kita skrg diambang dunia akhir zaman...dunia akhir zaman......dunia akhir zaman......dunia akhir zaman..................salam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko ckp dpn cermin ke? Hihi..

      Padam
    2. 1.05 pendedahan keburukan pemimpin telah dihalalkan oleh PAS sejak sekian lama. Kalau dulu cerita Najib dan artis ditangkap khalwat di PD disebarkan. Cakap sahaja dan semua ahli PAS percaya. Sekarang cerita pasal pembangkang pula. PAS juga adalah penyebar fitnah yang tegar. Lidah rasmi PAS iaitu harakah banyak mengeluarkan fitnah samada yang dikeluarkan oleh PAS sendiri atau rentetan daripada yang dikeluarkan oleh PKR. Sebagai contoh yang telah terbukti kantoi: Fitnah kerajaan Malaysia menerima duit pampasan buruh paksa Burma yang bernilai ribuan juta ringgit, yang mana telah disangkal oleh kerajaan Jepun sendiri. Cicin berlian dibeli oleh Rosmah yang berharga RM 24 juta yang mana telah disangkal oleh Jacob & co. Ini semua adalah poyo.... Ini adalah kerana orang PAS adalah poyo.... Semua orang tahu bahawa ramai penyokong PAS yang bodoh dan tidak adil. Bodoh kerana tidak tahu menggunakan media yang ada untuk mencari kebenaran. Bodoh keranan tidak tahu berbahasa Inggeris, tidak dapat mengerti apa yang diucapakan oleh pembangakang apabilanya ianya dalam bahasa inggeris. Tidak adil kerana mendengar sebelah pihak sahaja iaitu hanya dengar ucapan pemimpin tapi tapi berfikiran out of the box untuk dengar apa yang orang lain cakap. Tugas utama ulama adalah pewaris nabi dan bukan untuk jadi PM. Sebab itu nabi tidak digelar khalifah Islam.yang pertama. Ulama Malaysia fikir kalau mereka jadi PM maka mereka boleh ubah segalanya. Silap ulama. Ulama Malaysia telah gagal sebagai pewaris nabi kerana tiada kesungguhan untuk menyampaikan seruan Islam samada kepada orang Islam atau pun orang kafir. Ini adalah kerana mereka menggunakan helah bela diri iaitu mereka mesti jadi PM dulu baru boleh buat perubahan. Keruntuhan moral dan keruntuhan agama di jadikan modal untuk untuk menentang pemerintah. Sedangkan mereka tidak memainkan peranan dalam membentang masalah ini. Suka kut. Tengok saja Kelantan. Berani ke kalau pergi Kelantan tak kunci kereta. Berani ke orang Kelantan tak kunci rumah. Berani ke jalan seorang pakai emas kat Kelantan. Bukan nak kutuk Kelantan tapi negeri yang dipimpin oleh seorang ulama tidak semestinya akan menjadi selamat. Ulama kamu buat apa. Sembahyang. Puasa. Sembahyang sunat. Zakat itu kamu dengan Allah swt. Untuk masyarakat kamu berikan ceramah sahaja. Bangkitlah ulama, fahamilah kehendak Islam sebenar. Lupakan keegoan diri. Berubahlah menjadi pewaris nabi yang sebenar.

      Padam
    3. Melayu BerSatu14 Mei 2013 3:27 PTG

      oi bengap!! kau tk tengok kerrr bursa saham Malaysia skrang ni. . . da melonjak tinggi. . . kau ingat itu semua angkara siapa?? PR kerrr??!! klu himpunan tu tak berlaku, aku percaya economy Malaysia akan melonjak kan bursa saham Malaysia lebih tinggi dari sekarang ni. . . bodoh punya bangsat la kau ni!!

      Padam
  2. Politik dah semakin kotor dan teruk.Dikotori oleh pemainnya sendiri kerana ketamakan kuasa dan pengaruh

    BalasPadam
  3. Hang jadi barua kepada kaki fitnah ka... hang ingat sikit, kaki petenah dengan barua baruanya sekali tempatnya dalam neraka.. nauuzubillah.

    BalasPadam
  4. udahlahhh.. pencacai PR... masa PRU-12 dulu pun hampa lagi teruk gunakan media cyber utk menfitnah sana sini lagi teruk... budak2 hingusan PR yg ada sekarang bukan tau apa... lagi teruk dari lembu... kata fitnah, maki-hamun bla..bla..bla... nak tunjuk baik sangat... piiirahhh...

    BalasPadam
  5. Ntah la...yang aku tahu si anwar tu memang kaki belit. Kesian kat kak wan dan anak2 dia. Sebagai isteri dan anak2 yg soleh kena la tutup aib si anwar tu. Yang haq akan mengatasi yang batil. Aku tetap sokong umno dan bn.

    BalasPadam
  6. melayu BANGSAT yg mnjadi BARUA CINA ULTRA KIASU sedaq la diri ampa tu

    BalasPadam
  7. ye le anon 1:05...

    geng2 umno, bn,dan seangkatan dengan nya sume nye kaki lucah...hanya umat2 pakatan je yg suci selama nye dr dosa...maklum le kat dlm pakatan tu ada nabi Nik Ajis...ada pemimpin suci Anwar Ibrahim manusia anugerah tuhan...dan ada khalipah Guan Eng lg kan...

    BalasPadam
  8. skrg terpulang kpd BN utk meletakkan calon berwibawa yg bersih yg rakyat suka. pernah undi PR dan takkan mengundi PR. cukup cukup lah sudah. Kalau PR itu dimonopoli PAS, mungkin masih ada nyawa lagi sbb masih ada lagi calon2 PAS yg bagus dan tak dibayangi dan dipengaruhi Nik Aziz or Hadi dan lebih teruk Anwar dan konco2 DAP. tapi sekiranya kuasa PAS hanya kecik jer.. hmmm... xde fikir panjang lg.. BN je jwbnye. bg saya, kalau PAS betul2 nk menang besar.. Nik Aziz tu tak payah ler nk bertanding lagi.. minda dan fizikal pun x brp nk ada dh. berehat, beribadat, muhasabah apa2 fatwa songsang yg telah dan pernah dikeluarkan keatas org lain. bagilah peluang kpd calon2 yg lbh muda, lbh berkaliber, lbh tegas dan x ikut telunjuk PKR dan DAP tu. BN pun kalau nk menang balik Selangor.. Khir Toyo dan kwn2 nyer tu jgn ler dicalon kan dan di tonjolkan.. walaupun di belakang tabir, takut rakyat meluat menyampah tgk sbb kontroversi lampau tu.

    BalasPadam
  9. ni semua keja anuar sendiri...masih dlm umno lagi dia dah buat keja hamjadah ni...

    BalasPadam
  10. @Tanpa Namapelakonnya kau sokong,org yg menyebarkannya yg kau marah sgt.otak kat lutut. Menuduh org melakukan fitnah tanpa bukti satu fitnah juga.ini skim piramid fitnah ke?

    BalasPadam
  11. Ye lah, UMNO ejen pengedar video lucah. TAPI .... Pelakun video lucah dlm video tu Ketua Pembangkang. Dah ramai org dah panggil PAPA HOMO.

    BalasPadam
  12. TIPU SEMUA INI MACAM PENULIS BLOG PENIPU....PUIIII,,,

    BalasPadam
  13. Tu la banyak sngt tengok filem lucah, minda mereka dikuasai oleh elemen2 yg lucah jugak la. Bawak2 la baca AlQuran supaya bersih sikit hati dan kepala otak kau

    BalasPadam
  14. Tak akanlah tak habis-habis menayangkan video luncah kepada umum. Sedangkan dalam Islam adalah haram melihat aurat orang lain... kenapa perlu mengaibkan seseorang sampai begini. Logikkah seorang yang memang tahu dia dikelilingi oleh musuh sanggup memalukan diri sendiri dengan video. ICT hari ini di Malaysia tujuannya bukan digunakan untuk memajukan negara... tetapi mengeluarkan gambar-gambar canggih begini...

    BalasPadam
  15. Tak..tak haram...nengok besi tak haram kan..kan..kan.!!!

    BalasPadam
  16. lembu betoi

    BalasPadam
  17. tajuk lain isi macam g*mp**g....lari tajuk terus..dah xde isu da ke?kesian aku tengok blogger2 UMNGOK ni..bagi bukti la wahai laknat

    BalasPadam
  18. cuma tuhan yg tahu. yg d fitnah dpat pahala yg menfitnah dpat dosa.

    BalasPadam
  19. Aal Bukan ABCD!

    BalasPadam
  20. aku rasa cukup le tersilap pru12....tak ku ulangi...Jijik bila ada gay...dan ostad janggut pembohong...

    BalasPadam
  21. hukumnya wajib keluarkan bukti kedurjanaanya...kerana ia bakal pemimpin kita...kita ada pilihan...

    BalasPadam
  22. Alahai filem Melayu!!, kerana tak ada budaya membaca, maka tak adalah budaya menghasilkan cerita yang bagus-bagus! Konon orang buat filem ada unsur suspen dan sex, filem Melayu pun nak buat sama, Lupakah pantang larang dalam ugama? Yang penting penceritaaan yang baik, bukan lakunan hot ranjang haram! Memang sah pengarah tidak berkebolehan! Kalau aku nak tengaok filem macam ni lebih baik tonton Beyonce atau Aguleira, atau Madonna! Orang Islam belajarlah buat filem baik-baik, contoh filem Iran yang menang award!. Jangan lupa cerita kita, cara pun mesti kita!!!Cara Islam!!!

    BalasPadam
  23. sokong BN sama sokong Iblis!

    BalasPadam
  24. Sokong PAS sama macam sokong aqidah murtad. Nik Aziz kata Allah bersila lendik atas arasy. Sila tengok youtube. Nik Aziz dah murtad, sebab mensyirikkan Allah tak bertempat dengan Allah bertempat. Kalau dalam hukum hudud, Nik Aziz patut kena pancung kepala. Nik Aziz kebas bangunan Pasar Siti Khadijah dan bagi kat menantu dia. Kalau dlam hukum hudud, Nik Aziz dah lama kena hukum potong tangan.

    BalasPadam
  25. malu kita jadi rakyat Malaysia tu belum lagi pemimpin Melayu dari parti BN....

    BalasPadam
  26. pemimpin pr yg sdp henjut umno gak dpt nama bangang tahap babun la kau org ni

    BalasPadam
  27. @Tanpa Namamenyedarkan mengenai kemungkaran untuk mengelakkan kekeliruan memilih pemimpin adalah baik.mengikut ajaran parti sesat,menjual akidah,menjual kalimah allah,mengeluarkan fatwa tidak mengikut Qur'AN?! Memusuhi sesama islam apa hukumnya? Kalau anda mati dulu tunggu aje lah nik aziz dipintu neraka....ingat undi pas itu haram kata ulama !

    BalasPadam
  28. Pendedahan-pendedahan lucah yang dibuat oleh blogger2 pro-BN bukan suka-suka benda tu cerita lucah. Ia sebagai pembuka mata dan mencairkan otak yang beku para pencacai parti-parti pembangkang supaya jangan tertipu dengan lakonan pemimpin2 dia orang.

    BalasPadam
  29. UMNO PARTI PENGOTOR !!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  30. Menurut saya, mereka bukan kaki lucah. Yang Lucah adalah orang yang melakukan kelucahan itu. Tujuan mereka adalah untuk meengingatkan rakyat, terutama orang2 yang berakal agar menjauhi pelaku kelucahan melampau ini. Kalau mereka berakal sudah tentu akan berfikir sebelum menyokong perbuat lucah ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nie sume kite duk ckap atas dasar kite punye ilmu pngetahuan dah ckup ke.. mcm2 dah jadi. Punce jdi pnyebab negara islam tpi atas dasar nme. Mlysia negara islam. Mne islam hak islam kt mlysia. Pas bkn ats ekonomi atau popular mcm ngara lain. Pas mhukn islam.. kite dlm muka buku duk terang pati pas nie mcm nie. BN smue baik yg ade ilmu. Pas mne ade ilmu skolah brtingkt2. BN ikut mzhad ape.. klau ikut xguna duk kate sgt. Mmg dah jelas..

      Padam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online