BREAKING NEWS

Tunjuk FU*K pada Raja.., dapat Peguam Percuma dari PR..


Memang melampau betul puak-puak Pakatan laknatullah tu kan.. Gua baca didalam satu portal pro Pakatan, dorang akan sediakan khidmat guaman percuma kepada Leong Pei Koe yang menunjukkan isyarat lucah kepada DYMM Permaisuri Agong..

Bukan tu je beb.., PR menyifatkan cina celaka tu tak bersalah selagi dia tak dibuktikan bersalah di mahkamah.. Macam ni pun boleh ke? Dah tunjuk isyarat lucah kat Permaisuri Agong, lepas tu tak salah lagi ke??

Bagaimanapun, selaras dengan konsep keadilan sejagat, innocent until proven guilty (tidak bersalah sehingga dibuktikan bersalah), Pakatan Rakyat malam semalam telah memutuskan untuk menyediakan khidmat guaman yang secukupnya untuk Pei Koe – secara percuma.

Walau apa pun yang dikatakan orang tentang Pei Koe, dia masih layak mendapat keadilan dibawah undang-undang. Tidak ada siapa pun yang berhak menafikan hak tersebut. - SuaraPakatanRakyat.com

Yang paling best, puak-puak PR tu kata kesalahan yang dilakukan oleh Leong Pei Koe tu hanyalah kesalahan kecil berbanding dengan kesalahan yang dilakukan oleh UMNO dan BN selama memerintah negara..

Perghhh!!! Last-last Umno jugak yang dorang salahkan yee.. Macam gampang je dorang punya penilaian kann.. Lepas ni gua rasa makin ramai la yang berani hina Raja dan Sultan Melayu kalau Pakatan berkuasa beb..

Lagipun Pakatan Rakyat berpendapat, walaupun tindakan itu memang kurang ajar dan melanggar undang-undang, tapi ia masih lagi satu kesalahan yang dikirakan cukup kecil berbanding dengan lebih banyak kebobrokan yang dilakukan UMNO dan Barisan Nasional selama mereka memerintah negara ini. - SuaraPakatanRakyat.com

Di Thailand, kalau hina Raja dorang confirm kena hukuman kaw-kaw punya.. Tapi di negara ni, Raja dan Istana dihina sesuka hati oleh puak-puak kafir laknatullah!!

Gua pun heran kenapa masih ada melayu yang nak sokong Pakatan yang terbukti sanggup hina Raja, hina Islam dan juga ketepikan bangsa sendiri ye.. Otak dorang tu dah masuk air agaknya kot?

Apapun.., gua harap pihak berkuasa akan kenakan tindakan tegas pada cina celaka yang hina Raja tu.. Jangan pulak sekadar bagi amaran je pulak.. Jenuh kena Menteri KDN kena maki nanti.. Huhuhu...


6 ulasan :

  1. memang gampang siapa yg jd lawyer cina babi lahanat nih...elok nye dgn Pei Koe POOKEY nih...dgn lawyer2 tu sekali kasi buang ini negara...pukimak nye CINA lahanat anak emas DAPigs neh..!!!!

    BalasPadam
  2. Celaka Punya Cina Semoga kau dan penyokong kau juga dilanati

    BalasPadam
  3. KDN aka Hishamudin lembab macam SIAL

    BalasPadam
  4. Sakit hati aku bila tengok cina2 DAP satu persatu menghina bangsaku dan juga agamaku.depa dah kurang ajar sangat ni.Tapi hatiku lagi sakit tengok pak2 lebai yang sanggup bersekutu dengan DApig.Ada pulak ulamak2 setan yang sanggup bagi kristian pakai nama Allah dalam bible.Tengok la dikedah semasa perintah yang depa tuduh (mahafiraun) semua rumah pelacuran ditutup.Tapi bila bagi pak lebai perintah kedah macam2 kelab malam timbul macam cendawan.siap ada kelab malam penari separuh bogel lagi..APAKAH PAS ITU ISLAM????.

    BalasPadam
  5. kesalahan liwat pun kesalahan kecil aje..just lubang taik je..hahaha

    BalasPadam
  6. Tugas peguam MEMBELA ORANG YANG TAK BERSALAH.... tapi peguam tu dah tahu babi tu bersalah ..... nak bela jugak?
    Sah! ..... PR adalah parti pakatan ayang menghimpun penjenayah penjenayah.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online