BREAKING NEWS

RAKYAT SABAH AKAN BANTU ANWAR JADI PM??

“Anwar adalah satu-satunya pemimpin Melayu tulen, tidak seperti Mahathir. Ketokohannya memimpin negara ada di sebalik maksud setiap pangkal nama yang saya labelkan.

"Anwar membawa maksud A-Amanat N-Nasional W-Wawasan A-Aman dan R pula untuk Rakyat,” kata bekas Pembantu Menteri Sabah, Datuk Yapin Gimpoton.

“Kali ini rakyat Sabah akan pastikan beliau jadi Perdana Menteri ke-7. Kita berdoa apa pun terjadi, tiada yang mustahil jika Tuhan berkehendakkan begitu (Anwar jadi PM),” katanya.

Yapin dan seorang lagi personaliti Sabah – bekas Timbalan Menteri Pusat, Datuk Ahmad Shah Tambakau secara rasmi menyertai KEADILAN sewaktu lawatan Ketua Umum ke negereipada hari pertama Tahun Baru Cina, 10 Februari lalu.

Yapin berkata, beliau turut mengagumi kesepakatan semua parti dalam Pakatan dan ingin turut serta dalam aspirasi pilihan rakyat.

“Saya sokong perjuangan KEADILAN yang bergerak bersama-sama PAS dan DAP untuk membantu rakyat. Dalam Pakatan Rakyat, semua rakyat hidup sepakat, seperti tiga utas tali dipintal jadi satu, susah untuk diputuskan,” katanya.


p/s: Perghhhh..., baekk punya jilat tu beb.. Rakyat Sabah bukan bodoh untuk pilih pemuja bontot macam Anwar untuk jadi Perdana Menteri tauu...

1 ulasan :

  1. Salam Perjuangan..
    TOLONG JANGAN LEKA DAN SELESA.. PUTRAJAYA BELUM SELAMAT LAGI!!


    Jgn fikir soal ramalan akan menang, itu sbg 'sweetener' psywar supaya jentera UMNO BN leka, syok sndiri dan mula lalai. Anggaplah kita akan hadapi perperangan besar, battle ship.. direction mesti tepat, must GO AHEAD!!

    Jgn lihat godaan di kiri kanan..terus mara pd sasaran.

    Musuh yg amat dahsyat sedang tunggu utk menghancurkan kita. PR anggap inilah peluang terbaik mereka utk habis2an tumbangkan UMNO BN. Anwar sudh caturkan ini peluang akhir utk dia jd PM!! Mereka akan buat apa shj, gunakan taktik paling kotor dr luar negara utk musnahkan UMNO (mereka tk kisah sgt dgn MIC MCA, itu senang urus)

    PR akan pakai semua perkakas yg ada dlm kerajaan jika mereka menang (minta Allah jauhkan) utk balas dendam pd pemimpin UMNO BN.. terutama Tun M, DS Najib, Rosmah dan penentang2 Anwar.

    Misi balas dendam ini dikhabarkan sgt mengerikan, dn Polis, ATM akan diperkudakan sepenuhnya utk capai cita2 ZALIM Anwar ini..

    Kita tiada pilihan melainkan sepenuh jiwa raga mempertahankan PUTRAJAYA seterusnya mengembalikan 2/3.

    DS Najib sudah lakukan yg terbaik dan bermacam2, jgn last minute ini ada yg jd dalang pengkhianat utk sebarkan fitnah buruk pd DS Najib/Rosmah dr DALAM JENTERA UMNO SENDIRI (aku sudah hidu maklumat, talibarut perosk dr dlm pd saat akhir nnt)!! Terpulang kpd kita utk fikir pakai otak atau kepala lutut.. Skrg we MUST ALL OUT with FULL THROTTLE!!
    (PAS yg korok miskin pn sudah ada treler propaganda.. UMNO masih pakai cara lama, khemah knduri??!)

    Skrg masa bkn bermain2 lg.. bukan masa utk buat lawak kosong lg, hntikan thread publisiti murah utk artis, gambr2 merepek dan lucah, PLEASE!.. be serious, tingkatkan motivasi dan smgt juang utk jentera BN!!

    Jgn lupa sbg hamba Allah, kita yg Melayu Islam tetapkan DOA dan SOLAT di hari2 genting ini utk panjatkan pertolongan ALLAH TA'ALA..

    Sebaik2nya UMNO Pusat anjurkan majlis bacaan Yaasin dan Solat Hajat mohon kemenangan dan jauhi malapetaka..

    skdr ingatan dr rakyat biasa yg tiada apa2 jawatan..

    SEMOGA UMNO BN MENDAPAT KEMENANGAN PRU13 2/3..AMIINN!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online