BREAKING NEWS

PERGH!! 50ribu sambut Hairie Othman di Kedah..



Dahsyat beb!! Aura bekas pelakon yang diupah untuk berceramah atas pentas Pas ni memang tak boleh dinafikan.. Sapa kata artis ni dah tak laku? Buktinya, gua dimaklumkan lebih 50 ribu orang serbu ceramah dia di Padang Serai Kedah, baru-baru ni..

Tak percaya? Korang kira sendiri lah orang dalam gambar diatas tu dan korang gunakanlah imaginasi untuk jadikan ianya kenyataan.. Nak bagi jadi Sejuta pun bolehhhh...

So memang berbaloilah Pas upah dia untuk tarik sokongan.. Dah terbukti Hairie Othman tu memang disukai ramai kerana dulu dia pernah jadi Leftenan walaupun sekadar olok-olok dalam TV..

Habislah Umno nampaknya kali ni di Kedah tu beb.. Dengan sambutan macam tu punya ramai.., gua dengar Hairie lepas ni akan 'serang' tempat lain pulak sekaligus berikrar akan pertahankan Kedah..

Memang dahsyat sungguh kan pengaruh Hairie tu.. Takut wooo kalau dengar dia punya sembang.., tapi setakat sembang je lahh.. Hahahahahaha..

3 ulasan :

  1. Setakat sembang tu anak penakan aku boleh buat...tunjuklah bukti sekali. Hampeh betul juak-juak PR ni semua.

    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

    BalasPadam
  2. ceh...ada jugak org p dgar temberang mamat sekor ni.utk pengatahuan umum, prangai dia ni sama seperti abg dia Sahud Othman. kaki kencing punya org.
    haqq ppptttuuuiihhh la hery oi.
    'hanya jauhari mengenal manikam'

    A.B.A.I

    BalasPadam
  3. Aku rasa Penceramah MLM (Jualan Langsung) pun boleh kumpul 2 atau 3 kali ganda dari itu....kah kah kah

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online