BREAKING NEWS

PELANGI DAN RAINBOW DIHARAMKAN DI PENANG!!


Kalau sebelum ni Guan Eng tak bagi nama Penang digunakan sewenang-wenangnya oleh orang luar, gua difahamkan perkataan PELANGI dan RAINBOW juga diHARAMkan berkuatkuasa esok di negeri ni..

Dipercayai, Guan Eng amat fobia dengan dua perkataan tu sebab ia mengingatkan Ah beng kepada skandal beliau dengan bekas setiausahanya sendiri.. Maklumlahhh.., skandal Ah Beng tu kan nama RAINBOW..

Lagipun.., bini Ah Beng sendiri dah bagi warning, kalau Ah Beng tak mau kena salai di pintu pagar, maka perkataan RAINBOW dan PELANGI harus dihapuskan dari kamus negeri Penang..

So.., demi menurut arahan bini Ah Beng yang garang tu, Ah Beng terpaksalah mengeluarkan pekeliling untuk haramkan dua perkataan tersebut..

Persoalannya.., kalau dah tak boleh sebut RAINBOW atau PELANGI di Penang ni.., nak sebut apa beb? Korang tengok je video kat bawah ni untuk tahu jawapannya... Hihihihihi....



Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online