BREAKING NEWS

PAKATAN TUDUH NAJIB TAK ADA TELOR.

Jawatankuasa Manifesto Pakatan Rakyat mencabar Datuk Seri Najib Razak berdebat dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim mengenai manifesto yang ditawar kerajaan masing-masing.

“Kami mencabar Perdana Menteri yang juga Menteri Kewangan untuk berdebat dengan Ketua Umum KEADILAN berhubung manifesto kami dalam masa terdekat, selepas BN keluarkan manifesto mereka.

“Kami juga bersedia, sebagai Ahli Jawatankuasa Manifesto Pakatan Harapan Rakyat untuk berdebat dengan wakil daripada BN, (dan bahaskan) setiap isu dan peruntukan (manifesto).

“Debat ini bagi pertahankan setiap perangkaan (dalam manifesto) yang kononnya akan bankrapkan negara,” kata Ahli Parlimen Kuala Selangor, Dr Dzulkefly Ahmad pada sidang media di ibu pejabat KEADILAN kelmarin.

Sebaik sahaja Pakatan membentang Manifesto Rakyat di Konvensyen Pakatan Rakyat Isnin lalu, pimpinan Umno BN menuduh kononnya manifesto itu tidak realistik.


p/s: Asyik-asyik nak berdebat je puak-puak lahanat tu kann.. Sapa nak berdebat dengan kaki kelentong macam Anwar tu... BoooOOoOOooOOooo..

7 ulasan :

  1. menghabiskan air liur jer berdebat dgn org yg suka tabur janji...perlaksanaan entah bila???

    BalasPadam
  2. Suke no die org nak berdebat, mentang mentang die org pandai cakap. Keje tak buat. Yg die org pandai, cakap, cari salah org, sebarkan khabar angin. Diri sendiri tak tengok.
    Buang mase je layan debat dgn die org ni, bukan ade pekdah pun.

    BalasPadam
  3. Kejadahnya debat, jawab ni dulu...jam omega mana?

    BalasPadam
  4. APA NAK DEBAT JANJI MENIFESTO DULU TAK TUNAI....DASAR PR=PENIPU RAKYAT

    BalasPadam
  5. Anal beranak asyik sibuk mengajak orang berdebat.Buat kerja menolong rakyat malas.
    Ptuihh.

    BalasPadam
  6. debat debat NO...janji boleh buat kerja tolong rakyat yg kurang mampu tanpa buat janji yg bukan2...yg tu YES...

    BalasPadam
  7. cukup2 la tu anwar..xpayah dah ak debat2..kita orang muda boleh malah dah tau siapa yg kita org nak pilih...tp yg pasti nya bukan kamu..we love PM...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online