BREAKING NEWS

Nyawa PSY terancam.. Penang tak selamat dibawah DAP..


Bila Ketua Polis Penang, Datuk Abdul Rahim Hanafi mengaku bahawa menerima maklumat konsert PSY di Penang akan disabotaj oleh anasir-anasir jahat, ini sekaligus membuktikan bahawa Penang memang tak lagi selamat di bawah pentadbiran DAPigs..

Korang bayangkan je lah.., kalau dah ada cina penyokong DAP yang dah berani tunjuk isyarat lucah pada DYMM Permaisuri Agong disini, tak mustahil puak-puak lahanat tu berani buat lebih teruk dari tu kann..

Ingat lagi apa yang budak cina anjing DAP tu kata kat Polis.., "Polis tak ada kuasa dalam Penang.., ini negeri cina yang punya.."

Apa kejadahnya dia cakap macam tu beb kalau bukan kerana puak-puak mata sepet saki baki komunis tu dah rasa besar kepala.. Apatah lagi dengan ada melayu-melayu bangsat dari PAS dan PKR yang sanggup jadi barua dorang.., makin kurang ajarlah cina-cina tu di tanah melayu ni..

Kalau dah artis Korea dan juga DYMM Permaisuri Agong pun tak selamat di Penang yang diperintah oleh Lim Guan Eng, apatah lagi rakyat negeri ni dan juga pelancong-pelancong yang datang kesini beb..

Itu belum lagi kalau DAP dan Pakatan kuasai negara.., alamatnya negara ni jadi negara koboilah nampaknya.. Selama ni pun undang-undang dah tak lagi laku dimata macai-macai Pakatan..

Kereta Polis pun selamba je dorang hancurkan masa Bersih hari tu.., jadi jangan heran kalau apa pun dorang berani buat kalau dorang dapat kuasa..

Kalau korang nak negara ni jadi negara komunis.., undilah DAPigs dan Pakatan laknatullah di PRU13 nanti.. Masa tu baru melayu-melayu semua tahu langit tinggi rendah beb!!

6 ulasan :

  1. Artikel tak ada klass. Tahap hasutan je ni. Cuba pengaruh org cara positif sikit. Kalau macam ni penyokong BN, biarlah pemimpin bagus pun, lingkup parti kau.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Parti ko tu dah lame lingkop pn.
      Asal bukan cauvinis dap.

      Padam
  2. parti anjing pengikut pun mcm anjing kurap la jwapnya..bodoh yg undi pakatan komunis ank haram jadah..

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama 15 Februari 2013 9:02 PTG
    ko la yg xde otak
    artikel ni simple je tp bg info iaitu Melayu Islam kena bersatu..nak harapkan pas @ pkr tu mmg blh blah la..isu kalimah Allah pon xleh nak setel ada hati nak perintah negara..
    yg korang tau maki, burukkan, fintah sesama Islam sampai demi politik diaorg sanggup sokong komunis..

    BalasPadam


  4. Tanpa Nama
    15 Februari 2013 9:02 PTG engko ni kompom org penyokong kuat ANUar n chegu bardstard ni..........yang ko emosi sangat apa hal. ini fakta bukan hasutan. ko ingat org len mcm pemimpin fuckatan ko tu ke....nak jadi menteri bermodalkan fitnah....

    haaaaaqqqqppppttttuuuiiiihhhhhh la woi

    A.B.A.I

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online