BREAKING NEWS

NABIL DAN SALLEH YAACOB BUAT LAWAK NAJIS.. - LEMAN


Elehhhhh.., baru dua tiga hari jadi pelawak, ada hati pulak si Leman tu nak nasihatkan Nabil dan Salleh Yaacob pasal cara-cara melawak dengan betul..

Dah tu.., leman perasan pulak dia lebih hebat berpolitik dari artis lain sampaikan dia anggap lawak yang dibuat oleh Nabil dan Salleh sebagai lawak najis..

Terus terang gua nak cakap pada Leman.., walaupun gua selalu tengok program lawak realiti di Astro tu, gua tak pernah tahu pun kewujudan lu sampailah lu jadi macai Pas.. Itu tandanya lawak lu dalam program realiti tu memang hampeh!!

Dan gua tahu, bila Nabil serta Salleh Yaacob berjaya buat lawak yang mampu buat semua cai-cai Pakatan kena buasir, maka meroyanlah Leman sebab kononnya hanya dia je yang mampu buat lawak politik beb..

Apapun, cubalah korang baca nasihat Leman yang perasan best tu kat bawah ni.. Macam gampang je mamat pencacai upahan Pas tu kann...

Saya minta sahabat sy saudara nabil raja lawak dan otai lawak negara saudara saleh yaakob,meneliti dan membaca dahulu isi buku jingga dan fakta jelas dlm pentadbiran negara sblum membuat satu lawak politik,kerana jika tiada isi dan fakta ,lawak yg anda lakukan itu hanyalah ibarat diperbodohkan oleh UMNO..

Saya tidak kisah anda ingin menyokong mana2 parti tp biar berfakta kerana anda berdua pelawak yg hebat dimalaysia.kita boleh merapu tapi jangan sampai merapu2 hingga menjadi najis dimasa akan datang.. Gunakanlah lawak anda untuk membina rakyat dlm negara..baca dulu fakta sblum membuat lawak untk rakyat malaysia. - Leman

10 ulasan :

  1. LAWAK NAJIS? HANG YANG BUAT NAJIS TAK RETI2 NAK BAYAR HUTANG NAK LETAK MANA? MALU LA WEI!!! CAMNI KE PELAWAK PRO PR?

    BalasPadam
  2. fakta yang terang lagi nyata adalah, hang tak bayaq hutang. tak malu ke leman wei?

    BalasPadam
  3. Tak kenal leman. Dan tak kisah pun....

    BalasPadam
  4. Salaam Tuan... Mohon linkkan blog saya http://kitcaiping.blogspot.com/ saya dah linkkan blog tuan ke dalam blog saya... Terima kasih Tuan..

    BalasPadam
  5. Leman oh Leman. Kalau kau selalu baca FAKTA tentu kau nampak KEBENARAN. Kalau kau nampak kebenaran kau takkan menjadi penjilat pakatan macam ni.

    BalasPadam
  6. Nabil and salleh otak lembu.

    BalasPadam
  7. Ya lorr, itu pr kata manifesto bukan janji. Apa celita? Woi tanpa nama 27 Feb 2013 7:00 ptg lu la otak lembu.

    Aj

    BalasPadam
  8. Lemann? Hutang kasi bayarrrr habis dlu maaaa... Lg mau kecoh..

    BalasPadam
  9. ko buat lawak hentam BN..boleh..nabil dengn S.Ytak boleh plak..apa bangang la pelawak haram jadah

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online