BREAKING NEWS

Melayu PAS dan PKR bangga bila CINA DAP hina DYMM Permaisuri Agong!!!


Apa perasaan korang bila DYMM Permaisuri Agong dihina dengan isyarat lucah oleh seekor cina bangsat DAP di Penang kelmarin? Adakah kita yang mengaku berbangsa melayu dan beragama Islam boleh terima perlakuan kaum kafir tu yang terang-terang menghina Institusi Istana?

Selama ni sapa yang selalu pertikaikan Raja-Raja Melayu di Malaysia ni? Selama ni puak-puak mana yang selalu komplen tentang elaun yang diberikan kepada Raja-Raja Melayu?

Dan bukan sekali dua pemimpin Pakatan tunjuk perangai biadap dan bangsat dorang pada Institusi Istana.., banyak kali dorang buat perkara yang sama beb..

So.., kejadian menghina DYMM Permaisuri Agong di Penang kelmarin terbukti adalah hasil didikan pemimpin-pemimpin Pakatan kepada macai-macai dorang yang memang berotak lembu! Korang boleh baca kronologi kejadian tu DISINI...

Dan bila cina bangsat tu menunjukkan isyarat lucah kepada rombongan DYMM Permaisuri Agong ketika baginda dalam lawatan ke Penang, Lim Guan Eng harus bertanggung jawab dalam isu ni sebab kejadian tersebut jadi di negeri yang ditadbir oleh DAP.

Ah Beng tak boleh lepas tangan dalam hal ni.. Bahkan seluruh pemimpin Pakatan kena mohon maaf kepada DYMM Permaisuri Agong sebab atas ajaran doranglah yang menyebabkan pengikut dorang tak reti nak hormat pada Sultan dan Raja-Raja Melayu!

Hari ni dorang dah berani tunjuk isyarat lucah pada Sultan dan Raja-Raja kita..., itu baru dapat Penang beb.. Lepas ni tak mustahil melayu akan dihalau keluar dari Malaysia jika dorang dapat perintah negara!!

5 ulasan :

  1. pendatang tak sedar diri, Melayu rojak yg sokong juga tak sedar diri, isle munafik dah tentu kafir diketuai anuar, hadi, aziz

    BalasPadam
  2. kahkahkah... bodohnye ko nie..l melayu di halau keluar klu diorang memerintah

    BalasPadam
  3. woi pukimak balaci,nak pusing isu Najib kantoi di Penang hang timbulkan isu ni pulak,,memang hang ni kategori bangang haramjadah

    BalasPadam
  4. Melayu jgn kecut teloq tau.. Melayu Penang byk dah di gula2 oleh cina..

    BalasPadam
  5. wah..bangga gak le si anon 10:54 nak depend si cina DAPigs nih ye..agak2 nye hang nih pon dlm kategori Melayu kurang ajar gamak nye...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online