BREAKING NEWS

Mamat ni bakal jadi macam Namawee dan Adam Adli..


Percayalah beb..., mamat bangsat lagi celaka ni akan jadi idola cai-cai dalam Pakatan bila habis dia punya tempoh hukuman nanti.. Ada mangkuk-mangkuk dalam Pakatan akan angkat dia sebagai hero kerana keberanian dia menentang pihak Istana..

Korang tak percaya?? Tengok je lah dimana kedudukan Karpal dan juga Lim Kit Siang sekarang.. Dua-dua manusia bangsat tu sekarang ni dah jadi pujaan melayu-melayu mangkuk dalam Pas dan PKR.. Itu belum kira cina kiasu yang angkat makhluk 2 ekor tu sebagai pemimpin..

Karpal dan Kit Siang pernah hina Raja Melayu.. Beruk 2 ekor tu juga pernah hina kedudukan melayu dan Islam didalam negara.. Tapi yang peliknya.., sekarang ni ramai melayu tua muda yang sanggup cium tapak kaki dorang..

Dan jangan lupa kat mana Namawee sekarang beb.. Dah jadi produser filem lagi tau mamat harami yang pernah hina azan dan lagu kebangsaan tu..

Walaupun melayu-melayu Umno marah dan ludah Namawee, tapi melayu yang jadi macai Pakatan sanggup puja cina katik tu sebagai wira didalam negara..

So sebab tu lah gua kata cina Leong yang tunjuk isyarat fuck pada DYMM Permaisuri Agong di Penang tu akan diangkat sebagai hero dalam Pakatan.. Korang tunggu je lah nanti.

3 ulasan :

  1. Pok Nik dah sucikan dosa mamat nih kut...

    BalasPadam
  2. aku yakin dia ni akan diambil berceramah sini sana esp ceramah PRU..itupun kalau sempat la dia keluar dari penjara.kena sebulan je? lepas ni confirm akan ada yang berani buat lebih teruk..tengokla..
    rakyat Kedah takkan nak diam je kot?

    BalasPadam
  3. Bongok melayu bongok

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online