Mamat ni bakal jadi macam Namawee dan Adam Adli..

Posted by MPP On Khamis, 14 Februari 2013 3 comments

Percayalah beb..., mamat bangsat lagi celaka ni akan jadi idola cai-cai dalam Pakatan bila habis dia punya tempoh hukuman nanti.. Ada mangkuk-mangkuk dalam Pakatan akan angkat dia sebagai hero kerana keberanian dia menentang pihak Istana..

Korang tak percaya?? Tengok je lah dimana kedudukan Karpal dan juga Lim Kit Siang sekarang.. Dua-dua manusia bangsat tu sekarang ni dah jadi pujaan melayu-melayu mangkuk dalam Pas dan PKR.. Itu belum kira cina kiasu yang angkat makhluk 2 ekor tu sebagai pemimpin..

Karpal dan Kit Siang pernah hina Raja Melayu.. Beruk 2 ekor tu juga pernah hina kedudukan melayu dan Islam didalam negara.. Tapi yang peliknya.., sekarang ni ramai melayu tua muda yang sanggup cium tapak kaki dorang..

Dan jangan lupa kat mana Namawee sekarang beb.. Dah jadi produser filem lagi tau mamat harami yang pernah hina azan dan lagu kebangsaan tu..

Walaupun melayu-melayu Umno marah dan ludah Namawee, tapi melayu yang jadi macai Pakatan sanggup puja cina katik tu sebagai wira didalam negara..

So sebab tu lah gua kata cina Leong yang tunjuk isyarat fuck pada DYMM Permaisuri Agong di Penang tu akan diangkat sebagai hero dalam Pakatan.. Korang tunggu je lah nanti.

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

Pok Nik dah sucikan dosa mamat nih kut...

Tanpa Nama berkata...

aku yakin dia ni akan diambil berceramah sini sana esp ceramah PRU..itupun kalau sempat la dia keluar dari penjara.kena sebulan je? lepas ni confirm akan ada yang berani buat lebih teruk..tengokla..
rakyat Kedah takkan nak diam je kot?

Tanpa Nama berkata...

Bongok melayu bongok

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online