BREAKING NEWS

Jangan bagi satu undi pun pada PAS kalau sayangkan Islam..

Seluruh ahli Pas diminta tidak lagi memberi sokongan kepada parti itu pada Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti kerana pemimpin atasannya didakwa telah melakukan kemungkaran dalam isu Amanat Haji Hadi dan kalimah Allah.

Bekas aktivis Pas, Zainon Ismail atau CN Al-Afghani berkata, dalam tempoh kritikal di ambang Pilihan Raya Umum Ke-13 ketika ini, adalah wajar para pengundi bekerja keras memastikan semua calon pakatan pembangkang tewas dalam pilihan raya umum nanti.

“Harapan untuk hidup bahagia dan aman tidak mungkin menjadi kenyataan jika pemimpin Pas masih melakukan agenda tidak sihat dalam negara," katanya ketika menyampaikan ceramah mengenai bukunya berjudul ‘Kafirkah Aku’ dalam Forum Islam dan Keamanan di Institut Perguruan Sultan Abdul Halim (IPSAH) di sini semalam. - Utusan


p/s: Undi Pas sama dengan Undi DAPig.. Parti Karpal Singh tu dah terang-terang tolak negara Islam.., so nak ke kafir kuasai negara ni beb?

7 ulasan :

  1. Jom melingkup bersama pas!!!

    BalasPadam
  2. aku memilih untuk tidak mengundi.. sebab aku tau kalau pakatan menang islam akan jadi nombor 3. kalau umno menang walaupun rasuah tapi akidah dan kesucian islam tetap terpelihara. aku doa supaya pemimpin umno diberi taufiq dan hidayah untuk memerintah negara dengan jujur dan amanah.

    ya, kebbngkitan islam dikalangan org muda sedang berlaku.tapi bukan islam ala pas..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Perlu diingatkn bhwa dlm ghariah mngejar kdudukan dlm umno al juburi mrupakn ibu dn bpk sgala rasuah dlm umno. Al jubri lah pemangkin kpd pnyuburan rasuah dlm umno. Skrg ni al jubri menampilkn watak lakonan manusia paling bersih dn suci.

      Padam
  3. Pakcik pun org lama juga. sudah terang lagi nyata bahawa PAS itu merupakan satu kecelakaan pada umat ISLAM di Malaysia. jgn jd seorang manusia yg hina dan bangsat mnyokong N.AJIS dan HADI yg sangup mngadaikan kalimah maha suci ALLAH SWT semata2 demi kafir harbi. jauhi PAS demi perpaduan ummah. wassalam

    BalasPadam
  4. Bodoh n balul sungguh pencacai umno bn..sedey tgok korg ni,pmikiran dah kne jajah..ni sume sbb korg mngemis duit je tau..bg 30hengget pon smpi sggup cuci jubo najib..haha

    BalasPadam
  5. Aku bersyukur pada Allah yang telah memberi taufik dan hidayah kepada saudara Zainon Ismail untuk menyedarkan orang Islam supaya tidak terpedaya dengan tipu daya pemimpin PAS. Tk.

    BalasPadam
  6. btol tu anon 9:42...jgn beri 1 undi pon kat bn kalau anda sayangkan Karpal Singh...Anwar pemimpin anugerah tohan...so lps nie kalau anda nak mengemis 30 hengget anda cuci le jubo Anwar al-juburi...hahaha...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online