BREAKING NEWS

HOT!!! Gambar Zambry Kadir pegang BINI Orang tersebar..


Ishhhh..., apa yang Menteri Besar Perak ni buat beb?? Selamba kodok je dia pegang bini orang dikhalayak umum macam tu.. Tak takut kena pelangkung dengan laki pompuan tu ke nanti Zambry oiii...?

Yang sebenarnya.., gambar ni dimuatkan dalam akhbar Sinar dan telah dispin oleh blogger lembu Pas kononnya Zambry sengaja pegang tangan bini orang di Perak..

Cuba korang tengok gambar keratan akhbar tu dibawah ni beb... Agak-agak korang lah kann.., apa motif Zambry buat macam tu?


Macam ni punya gambar pun cai-cai Pas nak buat isu ke? Otak dorang tu dah masuk air atau apa beb? Asyik ingat nafsu je kerjanya kann...

Itulah akibatnya kalau terlalu banyak baca iklan ubat kuat punai dalam HaraMkah.. 24jam asyik fikirkan pasal mengawan je kerja dorang..

Kalau kita kata dorang bangang, tahu pulak dorang marah.. Tapi nak panggil apa lagi beb kalau kambeng pun lebih cerdik dari dorang?

9 ulasan :

  1. Bodoh ke apa Admin ni. Tak tau ke pegang tangan bini orang tu hukumnya haram???

    Kalau org pegang tangan bini kau ko marah x? Kalau tak marah maknanya dayus lah...

    Dah namanya UMNO selamanya hukum hakam tolak tepi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mak lampir kena gesek tetek ok jaaa

      Padam
    2. AnuGerah ok ja joget

      Padam
  2. anon atas nun.. kalo nick ajis begesel tetek bini org buley la..lancau la lu worang...

    BalasPadam
  3. boleh ke pegang2.........?

    BalasPadam

  4. Nak selamatkan jiwa dan semangat manusia yang terdesak lebih mulia dari selamatkan DAPPig dengan menyetujui penggunaan kalimah ALLAH. Pegang Haram tapi sambut salam DAPPIG tu KUFUR.... Siapa yang bangang kata orang UMNO tak tau dan tolak HUKUM. Bodoh punya Jahil Tukeys .. bodoh seluruh keturunan!

    BalasPadam
  5. Ada ke Dr Zambry ckp tak haram? Yg PAS halalkan ZINA puak2 dia tu ada ko org kisah? Opss..itu 'fitnah' semata2..ayat tu jer yg ko org ada.
    Apa yg PAS tak halalkan? Lubang Jubur? Bini org? Chinadoll? Halal belaka kalo jadi puak PAS.. Wan Azizah salam2 dgn KAFIR HARBI Dap tak haram ke? Betina DAP tazkirah dalam mesjid/surau blh halal juge?
    Apa yg PAS tak buat tentang pekara yg haram ni..malah 100 kali teruk dari UMNO. Sebelum ni blm lagi ada benda2 mcm tu jd kat mesjid2 seluruh negara..tapi dgn PAS..hancuss semua..gadai..jgn tak gadai..

    BalasPadam
  6. Masa Bersih tu bkn main jantan tino bergasak2 lu org tak ingat ke? Siap Mak Lampir senandong seiring berjln. Puak2 Mahasewel tido kat dataran jantan tino halal ke? Eleh..dh mmg PAS namanye..Pengikut Anak Syaiton. Puas Aku Sondol. Persatuan Anak Sundal. Tgk..makna PAS pun dah tak elok..mmg itu lah keje dia org seketurunan..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online