BREAKING NEWS

HOT!!! Aishah bakal LAWAN Rais Yatim di Parlimen Jelebu.


Semalam gua dapat satu info dari sumber dalaman Pas N.Sembilan bahawa penyanyi Aishah disenaraikan sebagai antara calon Parlimen Jelebu di Pilihanraya Umum ke 13 nanti..

Ini bermakna, Aishah akan menentang Rais Yatim yang kini merupakan Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan selaku penyandang di kawasan tu..

Gua dimaklumkan juga, Pas N.Sembilan sekarang ni konfiden Aishah boleh menang dan bakal bergelar YB pertama dari kalangan artis selepas PRU 13 nanti..

Bagi gua, kalau betul Aishah setuju untuk bertanding lawan Rais Yatim di Jelebu, ini mesti akan jadi satu halangan yang berat buat Pak Rais..

Gua bukannya tak suka kat Menteri Penerangan tu beb.., tapi gua cuma tak berkenan cara dia buat kerja yang terlampau membodek Najib sampaikan ada yang menjejaskan imej Perdana Menteri sendiri..

Korang ingat lagi tak pasal isu logo kemerdekaan tahun lepas yang macam haram dan lagu kemerdekaan yang boleh membuatkan rakyat muntah hijau? Itu sapa punya kerja kalau bukan Pak Rais beb..

Lagi satu, gua dapat tahu puak-puak Pakatan tengah simpan satu isu mengenai orang gaji Pak Rais.. Dorang akan 'blast'kan isu ni masa kempen PRU13 di Jelebu nanti..

Gua harap blogger-blogger yang dapat monthly payroll dari Pak Rais bersedialah yee.. Jangan tinggal orang tua tu keseorangan masa PRU13 nanti untuk lawan puak-puak Pakatan di Jelebu tu dah laa... Huhuhuhu..

7 ulasan :

  1. Rasanya Rais tak perlu bertanding dah utk PRU13. Prefer kalau taruk calon baru.. Rais patut dah lepaskan pada yg lebih muda..

    http://wubra.blogspot.com/2013/02/terbalik-kut-kalau-berani-anwar-yang.html

    BalasPadam
  2. Rais tu patut dipencenkan aje, umur dah nak 71 masih xnak lepas kuasa, laki bini kuat membodek, hampeh

    BalasPadam
  3. betul tu..tampilkan la calon muda lawan aisyah tu..

    BalasPadam
  4. Salam tuan Admin,

    Mohon izin utk pautkan blog saya di sini. Bolehlah kita bertukar2 maklumat. Blog tuan telah saya pautkan di blog saya. Terima kasih. Selamt berjuang. Ikhlas dari saya ~ IBM

    P/S ~ Link blog saya : ibm-akusayangumno.blogspot.com

    BalasPadam
  5. Sesiapa pun calon UMNO kat situ paswti boleh menang punyer. Apalah artis jadi politikus, macam India dan Indonesia jer.. Rosak kepimpinan. Buat rakyat dok berangan jer ..

    BalasPadam
  6. Saya juga harap Rais takkan bertanding lagi. Dia dan isterinya hanya bagi imej buruk buat Umno. Dengan ilmu dan pengalamannya, rasa saya dia lebih berharga sebagai suara NGO.

    BalasPadam
  7. Dr Rais...sori to say lah...sepatutnya kementerian KPKK ditukar kpd Kemeterian Kebudayaan&Penerangan saja..takde kene mengena dengan Telekomunikasi&IT..tak membangun langsung pasai IT di Msia..kalau nak bandingkan ngan China&Korea ibarat langit dan bumi..carilah orang lain yg lebih paham pasal IT&Telekomunikasi...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online