BREAKING NEWS

GEMPAR!! GAMBAR TAPAK KUBUR POK NIK DIJUMPAI..


Gua terjumpa gambar ni didalam salah satu blog macai Pakatan yang dibayar RM 3ribu sebulan untuk membuat fitnah pada kerajaan Malaysia.. Menurut blog tersebut, gambar ni diambil di sebuah Jirat Kristian dikawasan Parlimen Bakri, Muar, Johor.

Gua syak bahawa provokasi ni sengaja dilakukan oleh geng-geng blogger terbabit bagi memburukkan imej kerajaan di mata penganut kristian..

Macam biasalah beb.., Umno dengan sukacitanya dituduh jadi dalang disebalik kejadian tu.. Tapi bagi gua.., kalau dah dapat upah sampai RM 3ribu sebulan.., mestilah terpaksa buat fitnah walaupun jelas nampak tak masuk akal..

Hari ni Jirat Kristian dorang conteng semata-mata nak tuduh Umno.., besok lusa tak mustahil dorang buat perkara lebih gila lagi untuk cari publisiti murahan beb..

Pencacai dengan taik memang tak boleh dipisahkan!!


sumber

2 ulasan :

  1. Black Propaganda ni memang puak pakatatan handal. Depa belajar dari Yahudi yang wakilnya kehormatnya di sini Al Juburi. Sebab tu tempat yang dikatakan di Johor sebab tu tempat UMNO.

    BalasPadam
  2. Perhatikan betul-betul cara strategi jahat yang diguna oleh Pakatan haramjadah ni sejak sekian lama..perhatikan. Dari isu Sauk..Isu kalimah Allah..Isu Lembu..Isu BRIM, banyak lagi dan sekarang Isu Lahad Datu..Amacam siapa yang lebih karut dan tidak boleh dipercayaai?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online