Gambar HOT!! Fida Ibrahim tak kisah DICIUM jantan...

Posted by MPP On Jumaat, 1 Februari 2013 4 comments

Nama artis ni memang jadi sebutan selepas kemunculannya dalam video klip lagu "Apo Kono Eh Jang" bersama Ac Mizal.. Memang sedap beb suara Fida ni dalam lagu tu..

Dengan liuk lentuk tarian yang dikatakan separa seksi.., Fida dah buat banyak jantan-jantan kabaret diluar sana gila bayang beb..

Tapi malangnya.., jantan didalam gambar bawah ni memang beruntung dapat cium Fida.., dikhalayak ramai pulak tuu.. Huhh!!! Memang melampau!!!

Korang tak percaya??? Jom tengok gambar yang confirm bukan superimposed ni beb.. Mamat Sepah mesti meleleh hingus bila tengok ex-girlfriend dia kena cium macam tu... Huhuhu...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

4 comments:

Kaki Sembang berkata...

Lancaulaaa....kahkahkah terbaik admin

aloya berkata...

kahkah pokemak, baru nak frust

sherryna berkata...

hihi.. geli.

sherryna berkata...

geli muncung tu

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online