BREAKING NEWS

Gambar TERKINI Nasha Aziz 41 tahun yang Super Seksi & Cun


Sudah menjangkau usia 41 tahun, Nasha Aziz masih lagi kelihatan cantik dan menawan tambahan lagi, masih juga seksi.

Namun dalam usia yang sebegini, pasti ramai yang sudah mengetahui yang Nasha masih lagi belum berkahwin malahan dia sendiri akui dirinya masih single.

“Saya masih solo. Tak mengenali, mengenali pun. Penat lah nak kenal-kenal.

Lagipun banyak benda yang kita perlu mengenali, kan. Saya serahkan pada-Nya”

“Lagipun saya tidak menerima sebarang desakan dari keluarga mahupun teman-teman rapat,” ujar Nasha Aziz.

So.., masih ada peluang dan ruang untuk jantan-jantan kabaret diluar sana untuk memikat hati Nasha Aziz ni..

Nasib baik hati gua dah official milik Maya Karin.., kalau tak dah lama gua offer kat Nasha ni beb..


p/s: Perghh..., Dia punya senyum memang boleh bikin berdarah hidung walaupun Nasha Aziz dah masuk 41 tahun..






2 ulasan :

  1. Terbukti mata aku tak juling ....Terus terang gua memang peminat Nasha Aziz sejak lahir... satu satunya artis yang aku gila dari dulu sampai sekarang.. mujur hati aku dah dicuri oleh Agnes Monica ... hahahaha

    BalasPadam
  2. Nasha Aziz memang MILF dari dulu..rugi tak simpan video dia dulu...hahaha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online