BREAKING NEWS

BALA MELANDA GUAN ENG.. JAMBATAN PENANG NAK RUNTUH..


Perghhh.., semalam gua terperangkap selama 3 jam dalam kesesakan diatas jambatan Penang menuju ke sebelah pulau.. Semuanya gara-gara besi penyambung antara jambatan dikatakan pecah hingga mengakibatkan jambatan Penang retak..

Punyalah lama dalam jem sampai kereta buruk gua tak mampu tahan kepanasan dan tersadai di tepi jalan.. Kesian sungguh kat gua kann.. Nama je blogger nombor satu tapi tak mampu nak beli kereta baru macam blogger ASD.. Kedekut sungguh Najib!!

Berbalik pada cerita jambatan retak tadi.., gua yakin ini semua bala Tuhan pada Guan Eng dan macai-macai Pakatan di Penang.. Kan baru-baru ni Guan Eng mintak kalimah Allah digunakan oleh Kristian.., so mungkin sebab tu lah Tuhan turunkan bala..


Jangan pulak ada yang salahkan gua sebab kata semua tu bala Tuhan yee... Selama ni puak-puak Pakatan asyik tuduh Umno dan BN je atas semua yang jadi.., apa salahnya sekali sekala gua balas balik..

Sama jugak ceritanya kalau ada musibah yang melanda negeri BN.., cepat je cai-cai pemakan bangkai semua tuduh Tuhan tak suka pada Najib dan Umno.. Jadi tak salah la kalau gua pun berfikiran yang sama kann...

Apapun.., gua memang syak semua yang jadi semalam disebabkan keceluparan Tokong Guan Eng tu.. Dah la muka dia macam cipet.., perangai pulak macam haram.., mulut pulak macam bontot ayam..

Itu pun ada manusia-manusia bengap berketurunan melayu sokong cina kiasu tu.. Bengong sungguh!!!

4 ulasan :

  1. Mulut dia bukan macam bontot ayam tapi macam jubur itik....kah kah Guan Eng memang Cina celaka.
    Celaka cilanat..Cina Melaka tak sunat.

    BalasPadam
  2. BETUL..

    INI SEMUA PETANDA KERAJAAN NEGERI PULAU PINANG MEMANG CELAKO CELAKO CELAKO

    BalasPadam
  3. hehe..stadium kat terengganu runtuh tu sapa yg celupaq?? mulut sapa plak yg salah??

    BalasPadam
    Balasan
    1. stadium tu sape arkitek dan designer dia? sekarang mamat tu masuk parti apa?
      APTB....

      Padam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online