BREAKING NEWS

ASKAR MELAYU DI SABAH TAK ADA TELOR..


Biadap sungguh blogger Pakatan sekor nih bila dia gelarkan askar melayu tak ada telor dalam menangani isu pencerobohan di Sabah.. Macam lah dia tu ada telor sangat!!

Gua tahu sangat bahawa pengganas yang menyamar sebagai pelarian untuk masuk ke Sabah tu adalah merupakan taktik kotor puak-puak Pakatan jugak..

Dorang sebenarnya harap isu tu dapat menimbulkan kekecohan pada rakyat Sabah, tapi kerajaan Malaysia berjaya tangani isu tu dengan baik dan berdiplomasi..

Pasal tu lah puak-puak Pakatan meroyan bila agenda bangang dorang tak berhasil beb.. So sekarang ni dorang dah hilang akal tuduh askar melayu tak berani nak ambik tindakan keatas pengganas tu semua..

Bukannya apa tuu.., kalau pengganas tu semua kena tembak, senang la dorang nak tuduh bahawa kerajaan Malaysia ni zalim dan ganas bunuh pelarian..

Ni semua taktik basi Anwar lah beb.. Jangan ingat kerajaan Malaysia bodoh sangat untuk tertipu dengan taktik murahan macam tu..

13 ulasan :

  1. bodoh punya blogger pr!

    BalasPadam
  2. Sebenarnya mereka pncacai2 yg mngagungkn gaytua serta ulama 69 yg xde telor apabila karpal singh dn anjing2 lain dlm dapigs brtempek mghina serta mprlekehkn islam mereka semua tu tunduk diam tak berani nk angkat muka sambil mnjilat2 telur karpal singh.

    BalasPadam
  3. X sayang mulut dia org.ni apa kau tu handal sangat ke kerajaan bertindak menggunakan akal x macam PR (Putar Rakyat)

    BalasPadam
  4. hanya melayu BANGSAT BARUA kafir harbi sahaja yg sanggup bersama PR

    BalasPadam
  5. yg pr tahu, cuma bertindak secara ganas melulu shaja. jalan diplomasi pr tidak tahu. sbb tu, rejim pr suka buat demonstrasi dan terbalikkan polis, halau wartawan dan belasah sampai parah....itu ja yg pr tahu. ganas..serang...

    mrk tidak faham situasi!!!
    pr manatau, di kg tandau tu, ada juga rakyat dan warganegara malaysia yg telah berkahwin dgn kturunan waris sulu tu. ada yg bermntuakan kpd anggota tentera sulu yg sdg bermalam dipkmpungan tu. org kampung yg tlm lama menetap disana tidak risau sgt pasal kslmtn mrk dgn kehadiran tentera sulu tu. sbb sedara mara mrk juga. bukannya jauh pun pulau pilipin dgn kg tandau tu. bbrapa minit shj.
    kalau askr serang, yg akan mati rakyat malaysia juga. orang Islam juga. lgpun kena ambil kira, bila serang, askar kita bukan bhadapan dgn tentera sulu shj, tapi juga dgn org kampung di sana yg mngkn akn beri kjasama penuh krn mrk ada kaitan keturunan.
    so,kpd pr, jgnlah asyik fikir nak mengganas dan dan berperang sesama Islam shaja. tp klu dgn org kafir harbi, bukan main kasih dan mesra betul kamu.

    BalasPadam
  6. HEHEHE SIAPA X KENAL KECEKAPAN TENTERA MALAYSIA,SETAKAT 100 ORG TU SEHARI BOLEH SETTLE TAPI SEBAIKNYA SELESAIKAN SECARA BAIK..LAGI PUN JIKALAU BENAR ADA CAMPURTANGAN PARTI PEMBANGKANG JELASLAH ADA NIAT X BAIK DARI PARTI PEMBANGKANG

    BalasPadam
  7. INILAH BUKTI SAHIH AGAR KITA JANGAN SESEKALI BAGI PR PERINTAH MALAYSIA. LANGSUNG TAKDE SIFAT DIPLOMASI. SKRG DAH NAK TABUR PELURU. JIKA RAKYAT BERDEMO MELAWAN PR KELAK, HABIS RAKYAT PUN KENA TABUR PELURU. SEKARANG NI PUN DAH BANYAK MUKADDIMAH YANG DEPA TUNJUKKAN..

    BalasPadam
  8. Sekiranya yg menceroboh masuk itu ialah askar Israel atas alasan utk mempertahankan keselamatan tanah air mereka, saya sangat pasti dan yakin, tidak sampai 3jam, askar kita sudah selesaikan dan tawan semua askar Israel kafir durjana tersebut sekalipun askar Israel itu mendapat sokongan padu tidak berbelah bagi dari pemimpin Islam pakatan pembangkang di Malaysia.
    Tapi, yg masuk itu bukannya orang kafir Israel Yahudi ZIonist, tetapi juga orang Islam yg seiman dgn kita. Sebab itu, kjaan dan askar kita berusaha sedaya upaya menyelesaikannya secara diplomasi bagi mengelakkan pertumpahan darah sesama Islam.

    knp pr tak guna pula patwa tok guru, yg tanah itu milik ALLAH. semua orang boleh diami....?

    BalasPadam
  9. kepada pihak polis dan ATM, tengoklah sikap2 puak PR terhadap korang. senang2 je depa makihamun korang takde telor..padahal korang dah buat sehabis baik demi keamanan rakyat Malaysia.

    tapi bila korang bertindak brutal smp terpaksa terjadinya pertumpahan darah, PERCAYALAH BAHAWA DEPA AKAN SPIN PULA MENGATAKAN POLIS DAN ATM KEJAM LAA..HAK ASASI LAA.. kan dah banyak contoh berlaku sebelum ini?

    so kepada seluruh warga PDRM dan ATM, TOLAK PR. JANGAN BAGI CHANCE LANGSUNG PADA PR!!!

    BalasPadam
  10. Kebanyakan blogger pakatan haram PR semua nya hebat-hebat rasa nya tak mampu blogger penyokong kerajaan mengatasi kehebatan mereka, secara peribadi saya akui kehebatan mereka
    Pertama mereka bijak memutar belitkan kenyataan yang benar di jadikan salah dan yang salah di jadikan benar ini salah satu kehebatan mereka ... dan ras nya banyak lagi kehebatan yang ada pada blogger - blogger pakatan haram ini

    BalasPadam
  11. sebenarnya telur blogger PR tu dah dimakan anjing Karpal Singh. Sebab tu dia jeles dgn telur org lain.

    BalasPadam
  12. itu lah BODOH,TAK DE OTAK PENCACAI PR..sebelum nak p menyerang fikir dulu...jangan jadi bush x presiden amerika...duk suka hati menyerang negara korang...buat la rundingan damai lah...mesti ada cara lain kot nak settle benda ni tanpa pertumpahan darah...

    BalasPadam
  13. 2 la pasai.. mulut cm ngn longkang g.. kita sepatutnya menyokong tentera malaya krana mereka ingin mmprtahankan tanah kita dan tanah melayu.. kalu tiada mereka sampai skarang negara kita xkn aman damai.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online