BREAKING NEWS

Anwar GERENTI jadi PM Malaysia.. - Saifuddin Nasution

Setiausaha Agung KEADILAN, Datuk Saifuddin Nasution Ismail yakin Pakatan Rakyat akan memperoleh kemenangan melebihi tsunami politik pada 2008.

“Pembahagian kerusi KEADILAN siap sepenuhnya. Tapi yang membabitkan wilayah bersama Pakatan Rakyat masih ada satu dua kerusi lagi. Kesimpulannya persiapan semua parti Pakatan berada di tahap maksimum, sedia untuk PRU 13,” katanya kepada Keadilan Daily.

Menurutnya, senarai calon yang bertanding mewakili KEADILAN juga selesai.

“Kita juga sudah siap mengenal pasti sebahagian besar calon-calon negeri dan mereka sudahpun ditentukan, cuma mereka belum dimaklum. Masih dirahsiakan, tapi Cabang-cabang sudah tahu, tetapi belum secara rasmi,” jelas Saifuddin.

Tambah beliau, kempen berterusan yang masih dijalankan antaranya Jelajah Merdeka Rakyat (JMR) merupakan kaedah paling berkesan untuk pemimpin bertemu rakyat bagi menerangkan tawaran Pakatan Rakyat khususnya.

“Kempen sedang berlangsung seperti Jelajah Merdeka Rakyat. Ia berjalan mengikut jadual. Tumpuan KEADILAN kepada kerusi yang ditandingi dan mesti menang.

“Manifesto (pilihan raya) juga sudah siap, cuma nak diperakukan di peringkat Majlis Presiden (Pakatan Rakyat). Itu manifesto bersama. Persiapan logistik berupa bahan-bahan sebaran, kelengkapan parti, bendera, juga siap diagihkan.

“Tunggu tiup wisel sahaja, kita akan agihkan ke seluruh Cabang KEADILAN berdaftar. Kita juga akan bantu calon dari PAS dan DAP,” ujar Ahli Parlimen Machang itu.


p/s: Nampak sangat menipunya mamat Indon ni kannn... Nak menang PRU13 kononnnn..., janji PRU12 mana? Saifuddin ingat rakyat bodoh ke apa?

4 ulasan :

  1. Ceh! Mcm gampang mamat ni siot

    BalasPadam
  2. Memang anak gampang!!!

    BalasPadam
  3. indon ke??ptt buruk benor ghope..haha

    BalasPadam
  4. Kah,kah,kah....dream on bro, dream on. Seronok tengok pencacai P'Gay'R yang se ekor ni bermimpi di siang hari. Tak apa bro, dream is cheap so dream on...kahkahkah

    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online