WOW!!! Hampir SEJUTA hadir ceramah Anwar di Shah Alam..

Posted by MPP On Ahad, 20 Januari 2013 15 comments


Habislah Najib beb... berjuta-juta rakyat hadir di ceramah Anwar malam tadi..

Ceramah yang diadakan di tapak pasar malam Seksyen 17 Shah Alam malam tadi, sekaligus membuktikan Selangor kekal kubu kuat Pakatan Rakyat.

Gua tak bohong tau.. Cuba korang tengok sendiri crowd yang datang semata-mata nak dengar ucapan Anwar.. Paling kurang pun sejuta orang tuuu...

So cai-cai Pakatan boleh la berbangga lepas ni.. Kalau Anwar dah boleh tarik berjuta rakyat di Selangor untuk dengR ceramah dia, takkan dorang akan kalah pilihanraya kot?

Gua jamin Anwar akan jadi PM lepas ni...., tapi dalam mimpi dia dan cai-cai Pakatan je lah yeee...

Itupun kalau dorang tido tak basuh kaki.. Hahahahaha...


15 comments:

Tanpa Nama berkata...

ekekkeek....bdak2 kelate je seme tuu,....

Tanpa Nama berkata...

fuhhh..yooo... banyaknye bendera dari manusia.. kwang..kwang..kwangggg....

Tanpa Nama berkata...

huuuuuuuuuuuuuuuu
ramainya. klau ikut perkiraan saya lebih sejuta tu.
keh keh keh

Tanpa Nama berkata...

jaja cite basi la tu.bagi dia ni jadi pm kat mali. depa ni tgh cari calun.

Tanpa Nama berkata...

Setuju.....semuanya mamat kelantan...dah terpengaroh...nat buat chamna !

Tanpa Nama berkata...

Yang ramaipun sebab nak gi pasar malam.... Suruh dia jual minyak urut dan losyen Ky jelly lagi bagus...

Tanpa Nama berkata...

Berjuta2 lah. .yang tak nampak pun dah jejuta

Tanpa Nama berkata...

kalau ikut formula 'pakar matematik' tu..

tidak sampai sejuta...tapi boleh la sampai 700ribu..

wakakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

mana ada sejuta org.. mu buat lawak pulakk.

pakar rojok berkata...

anon 9:55...

tu formula 'pakar matematik'...tp kalau ikut formula 'pakar sains' memang lebih dr sejuta...iaitu termasuk bilangan semut2 yg merayap di pokok2 yg berhampiran tempat ceramah tu...hehehehehe.....

Tanpa Nama berkata...

Basi..... basi...... tiada modal lagi......
Panau dalam baju dah nampak.

Tanpa Nama berkata...

Weiii.. Hampa ni kna cucuk idung.. Dari tok nenek mak bapak lagi no.. Yang lmbu ni tngkap msti blah2 tepi.. Aku ad msa ni... Dan aku org

Tanpa Nama berkata...

Kalo dah ada kat situ, tunjuk aje le foto nya. Cakap x guna.

Zek58 berkata...

Dah tau Si Nuar tu syirikkan Allah SWT..dtg jgk!!..nk ikut syirk mcm dia ke??

Tanpa Nama berkata...

Apa pun hbslah najib kesiannnn..kembalinya Anwar

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online