BREAKING NEWS

Siti Nurhaliza mengaku bertudung bukan kerana politik..


Walaupun penyanyi nombor satu negara ini pernah berjanji untuk memakai tudung selepas menunaikan Haji, peminat beliau ternyata hampa setelah janji itu masih belum ditunaikan.

Tetapi mungkin berpunca dari kemalangan yang menimpa suami beliau, Siti Nurhaliza kini insaf dan memilih untuk bertudung penuh.



Didalam satu temuramah dengan sebuah portal hiburan, Datuk Siti berkata yang sudah tiba masanya untuk menunaikan janji untuk berhijab penuh.

Untuk makluman, janji tersebut dilakukan selepas beliau pulang daripada menunaikan haji di kota Mekah.



"Inilah doa daripada orang ramai dan peminat. Saya pernah kata dulu yang saya akan berhijab penuh, dan kini saya tunaikan jua.

"Alhamdulilah pada hari jadi saya yang ke 34 yang kebetulan jatuh pada hari Jumaat saya mengambil keputusan untuk berhijab penuh.."


p/s: Jangan flip flop macam Nik Aziz dah laaa...

2 ulasan :

  1. Adush...tomeinyer...malangnya org punyer...

    BalasPadam
  2. PAS yg mngadaikan kalimah maha suci ALLAH SWT tu ker ? mujur masih ada org2 PAS yg bukan KUFUR dan berani menentang hadi amanat sesat dan wali selipar jamban n.ajis.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online