BREAKING NEWS

Setan berserban dalam Pas WAJIB diperangi !!!!


Pada pandangan gua.., Pas dah layak diperangi kerana puak-puak khawarijj tu menggadaikan nama Allah kepada kafir didalam negara ni..

Persetujuan ulamak-ulamak kangkung dalam Pas yang diketuai oleh Hadi boroi untuk membenarkan kafir guna nama Allah, adalah satu usaha yang gua anggap untuk mengkristiankan Malaysia..

Lepas ni.., tak payahlah setan-setan dalam Pas tu mendabik dada kononnya nak menubuhkan negara Islam bersama Pakatan.. Kalau nama Tuhan pun sanggup puak-puak Pas tu serah pada kafir, apa lagi dorang nak sembang beb!!

So mulai dari hari ni.., secara peribadi gua akan anggap sesapa saja yang menganut ajaran Pas adalah golongan manusia SESAT!!

Bukan saja sesat dalam politik.., tapi dorang tu semua sesat secara keseluruhan dalam hidup!!

Dulu dorang tuduh Umno wajib diperangi kerana halang penubuhan negara Islam dan Hudud.. Ibrahim Libya dan kawan-kawannya sia-sia je mati kerana pegangan tu..

Tapi sekarang Hadi dan Nik Aziz yang bebal nak mampus tu tetap jilat tapak kaki benggali OKU dan cium punggung komunis DAP walaupun dorang menentang Hudud dan negara Islam.

Yang paling baru.., korang tengok sendiri macam mana nama Allah pun kena lelong oleh puak-puak Dajjal Pas.. Tak ke celaka namanya puak-puak setan yang bertopengkan agama tu semua..

Apa lagi kita nak buat dengan PAS laknatullah tu?? Gua rasa setiap umat Islam yang sayangkan agamanya WAJIB hapuskan PAS pada hari mengundi nanti!!

Kalau nama Allah pun dorang boleh gadai pada kafir.., korang bayangkan je lah apa yang setan-setan berserban dalam Pas tu akan buat kalau dorang menang PRU beb.. Hancur!!!!!

8 ulasan :

  1. Kalau nama Allah pun dorang boleh gadai pada kafir...silap hrbln mimbar masjid pon blh bg pinjam kat puak2 gereja utk program semayang Ahad diorang...

    BalasPadam
  2. Bro.. PAs setuju ke kalau nama Allah diberikan kepada berhala lembu dan anjing? Baca ni bro.. org kg kau jugak yg tulis ni..

    http://www.satuhala.blogspot.com/2013/01/bila-lembu-dan-anjing-diberikan-nama.html

    BalasPadam
  3. PAS memang sial!! kimak

    BalasPadam
  4. pergi mampus kau haji Hadi.... mulai saat ni kita perangi parti Haramjadah hamPAS Nyoir ni

    BalasPadam
  5. Amat Merbahaya bagi unat ISLAM diMalaysia,kerana terlalu ramai ULAMAK MUNAFIK muncul!
    Ulamak HJ HEDING dah mula tukar Imej,kalau dulu Serban dan Jubah,kina KOT dan Kopiah!,Islam akan hancur bila dia memakai topi nanti!
    Sama-samalah kita perangi munafik!walaupun amat sukar bagi kita untuk mengenali mereka,walau bagaimana pun cukup lah berpandukan yang tanda2 munafik yn telah diberikan oleh Rasullah SAW>

    BalasPadam
  6. fuck lu org..yg smpai pnykg PAS kna skali pe hal...Lu igt umno 2 bgus sgt?pmimpin mkn duit rakyat....booo....

    BalasPadam
  7. Lak la pemimpin tu nk mkn duit rakyat.org dok cita pasal nama Allah nk d pakai kafir,koe stuju?
    Harap lepas PRU13 ISA d hujudkan semula,sumbat laknat2 ni smua baru tau langit tnggi rendah..

    BalasPadam
  8. nak buat camne beb..anon 10:16 tu kan umat nabi Nik Ajis...jgn disentuh bab2 tu...nanti dilaknat wali2 selipar pakatan dan manusia anugerah tohan...tak nampak syorga kamu...!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online