BREAKING NEWS

HOT!!! Gambar AKSI PANAS Liyana Jasmay dan Tunang..


Tinggal seminggu lagi sebelum Liyana Jasmay dan tunang, Fathudin Mazlan akan disatukan sebagai suami isteri yang sah..

Namun sekitar minggu lepas telah tersebarnya gambar pra perkahwinan Liyana Jasmay yang menampilkan babak-babak romantik dan aksi mesra pasangan ini sehingga menimbulkan rasa tidak puas hati segelintir pihak kerana bertentangan dengan budaya masyarakat kita..

Menerusi Sinar Harian, ibu kepada Liyana Jasmay, Datin Habsah Simpon, melahirkan rasa kesal dan terkilan terhadap apa yang berlaku..

“Saya dan keluarga kesal dengan apa yang berlaku. Perkara sebegini sepatutnya tidak berlaku ketika ini memandangkan majlis bakal berlangsung tidak lama lagi,

“Gambar itu sepatutnya tidak boleh dipaparkan kepada umum kerana perkara ini telah dijanjikan sejak awal lagi. Ia hanyalah untuk simpanan peribadi sahaja.

“Kami kesal dengan tindakan jurugambar berkenaan. Namun, tidak perlu diperkatakan lagi kerana ianya telah berlaku dan kami akui kesilapan itu,”

Tidak mahu memanjangkan kontroversi, Datin Habsah mengambil langkah mengendahkan isu itu dan menumpukan kepada persiapan perkahwinan yang bakal berlangsung tidak lama lagi..

“Saya malas nak fikir banyak mengenai perkara itu. Begitu juga dengan Liyana, lebih baik kami endahkan sahaja dan fokus kepada majlis yang bakal berlangsung.

Dibawah merupakan beberapa keping gambar kontroversi pra perkahwinan Liyana Jasmay dan Fathudin Mazlan..




7 ulasan :

  1. Ini bukan gambo pra-nikah, ini gambo org wat maksiat sebelum nikah...huhuhuhu... semua dapat saham taik beb, dari yg pompuan, yg lelaki, jurugambar nanang, & krew2 dia...huhuhuhu... mampus lah ..benda ni akn jadi ukutan pasangan2 yang lain...busuklah beb! - by:- Epol Nong Potograporrr

    BalasPadam
    Balasan
    1. rozita che wan pon sama. sume org sama. mnusia akhir zaman suke sgt buat dosa. dia pkir bsk leh taubat.

      Padam
  2. Bukan gambar ini tidak sepatutnya dipaparkan ttp hubungan sebelum nikah tidak patut begini. Malu dgn beliau... Keluarga beliau... Tak tau adap...

    BalasPadam
  3. Nak sgt ikut budaya barat..
    Haram halal dah tak ingat..
    Depan mata buat maksiat..
    Tunggu sj balasan akhirat.

    BalasPadam
  4. yg dlm drama dgn filem slalu tu cmno lak? yg tu halal ko? ADOOO MALAM.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xpala jnji suami liyana jasmin seorang yg brtnggjawab.

      Padam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online