BREAKING NEWS

GEMPAR!! Al Quran sama taraf dengan kitab agama lain di Penang??


Bertempat di Dataran Pidato, Padang Kota Lama/Speakers' Square, Esplanade, Penang, kira-kira jam 12.00 tengahari hingga sekarang, sebuah kumpulan bebas yang amat dikenali mempunyai hubungan yang rapat dengan SUARAM dan ALIRAN telah menganjurkan sessi "Holly Book Reading" di mana penganut-penganut Agama Kristian, Hindu, Buddha dan Islam dijemput membawa kitab masing-masing.


Ketua kumpulan ini yang dikenali sebagai Kevin, 016-5515429, memberitahu kononnya tujuan sessi berkenaan adalah untuk memahami Agama di antara satu sama lain.



Semua ini adalah satu pembohongan. Semua ini adalah merupakan agenda tersembunyi puak-puak Yahudi yang cuba menyamakan Agama Islam dengan Agama-Agama lain. Mereka mahu hina dan memusnahkan Islam.



Mana perginya Dewan Pemuda PAS (DPP) Pulau Pinang? Mana Abdul Malik bin Abul Kassim, EXCO Agama Negeri Pulau Pinang? Mana Yang Dipertua, Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP)? Kenapa membisu dengan perkara ini? Takut dimarah oleh Tokong Joseph?

Baca Seterusnya DISINI..

2 ulasan :

  1. Kes parah nie...mana la jabatan agama pergi...tido...tak rasa berdosa ker pemimpin islam....pada pandangan saya...bukan x boleh nak buat seperti ini...bg memberi kefahaman dan rasa hormat diantara satu sama lain...tetapi mesti lah dianjurkan dgn lebih teratur....di mana panel mestilah org2 yg berkelayakan....berilmu....bkn semua org leh jd panel....moderator mcm geng punk jer...tlg la jgn jadi banggang.....PAS....parti islam...ini perkara mmg x betul...kenapa diam...dr bjb

    BalasPadam
  2. Ape ke bangang korang ni..Al Quran bkn hak pas..BN/UMNo pn kna peka jgk..bodoh piang la puak biru ni!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online