BREAKING NEWS

FUYYOO!!! Mat Sabun nak selamatkan Shamsidar...


Mat sabun ni kalau dengan bini orang, laju je dia nak tunjuk hero.. Tak serik-serik lagi rupanya ye lepas sekali kantoi dulu..

Kali ni Mat Sabun berikrar akan pertahankan Shamsidar pulak.. Yang gua pelik, apa kena mengena bini Assmin tu dengan Timbalan Presiden Pas nih?

Kalau Anwar yang kata nak pertahankan Shamsidar, itu kira logik lah jugak kann.. Tapi yang Mat sabun tu sibuk sangat pasal apa?

Sedangkan Assmin sendiri buat tak kisah pasal skandal bini dia dengan Aljuburi tu, Mat Sabun pulak yang lebih-lebih..

Sebab tu lah gua kata orang nombor dua Pas tu memang pantang dengar cerita duka bini orang ni beb..

Full of love betullah Mat sabun tu kannn... Hahahahaha...

6 ulasan :

  1. Mad Sabu 121 mmg xbole di pisahkan dgn angka 121...himpunan nak selamatkn samsidar pon 12.1....kire Mat Sabu neh romantikla ...xleh tgk pompuan terseksa....

    keh keh keh keh

    BalasPadam
  2. GEMPAR!! PADERI INDONESIA MENGAKUI “ALLAH” ADALAH EKSKLUSIF UNTUK ORANG ISLAM

    http://gandasarimerdeka.blogspot.com/2013/01/gempar-paderi-indonesia-mengakui-allah.html

    BalasPadam
  3. Salam tuan,
    Mohon pautkan link kami

    http://sibuti-selamanya.blogspot.com

    Terima kasih tuan.

    BalasPadam
  4. sebab 121 adalah no bilik dia mencunceng di kb ha ha ha

    BalasPadam
  5. Masalah besar menanti kita. Kalimah Allah tak diselamatkan tp pompuan tu plk yg nak sgt dibela.

    Islam apakah ini. Manusia diutamakan melebihi segalanya. Tak takutkah pd azab Allah?

    BalasPadam
  6. mungkin dia dh main dgn shamsidar...tu yg bau burit melekat kt muka dia...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online