BREAKING NEWS

EKSLUSIF!! Punca sebenar Anwar tak berani bertanding di Permatang Pauh..


Semalam dalam sebuah akhbar, Anwar kata dia mungkin tak akan bertanding di Permatang Pauh bagi PRU akan datang.. Itu sebenarnya adalah cubaan Anwar untuk test market je beb..

Untuk pengetahuan korang.., pengaruh Anwar kat Permatang Pauh ni dah memang teruk sangat.. Masyarakat kat sini dah mula meluat kat kaki putarbelit tu..




Buktinya.., setiap ceramah Anwar yang dibuat di Permatang Pauh ni dah makin kurang sambutan dari masyarakat setempat.. Yang datang pun cuma orang dari luar je kebanyakannya..

Yang paling baru.., ceramah Anwar di Taman Cermai Permatang Pauh hanya mencatatkan kurang dari 500 orang je.. Gua difahamkan Anwar memang meroyan sakan bila crowd datang banyak tu beb..



So.., atas sebab-sebab ni lah Anwar sudah goyang tempat dia sendiri menjelang PRU13.. Pasal tu lah Anwar cuba nak raih simpati kononnya dia takmau bertanding di Permatang Pauh..

Kalau korang tanya gua.., gua yakin Anwar akan kekal bertanding disini.. Percayalahh!!!

Come on lah beb.., Permatang Pauh ni dah sinonim dengan Anwar selama 30 tahun.. Mana dia berani bertanding di luar Permatang Pauh sebelum ni...

Kalau korang tak percaya cakap gua.., kita tunggu tarikh penamaan calon yang dijadualkan hujung bulan depan (InsyaAllah).. Confirm Anwar buat muka kerang busuk jugak bertanding di Permatang Pauh ni beb...


p/s: Gua tunggu sapa calon Umno yang bakal lawan Anwar di Pmtg Pauh ni.. Takkan Umno nak letak Ketua Bahagian yang pertikai fungsi blogger kot? Confirm gua BOIKOT secukup rasa nanti.. Hahahaha...



3 ulasan :

  1. Nak bertanding mana lagi?..Sape plk yg sanggup beri laluan kat dia...yang sanggup beri tempat..Israel je!!

    BalasPadam
  2. Gua akan Boikot undi jika calun BN Cap Ayam.

    BalasPadam
  3. slap bro. btol r die ckap tu. die x brtnding kt pmtg pauh. die nk jdi wkil rkyt kt tel aviv..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online