BREAKING NEWS

Aksi berkemban Rozita Chewan dalam majalah..


Musykil betul gua.., artis-artis kita ni tak cukup budget ke nak beli baju yang elok sikit? Tak malu ke dorang tu berkemban dikhalayak ramai? Tambah pulak terpampang dalam majalah macam tu..

Kalau muda tak apalah jugak beb.., ni dah nak masuk separuh abad pun masih nak tayang bonjol sana sini..

Tak sedar ke artis tu yang bonjol di perut pun terdedah sama? Huduh beb!!! Gua heran macam mana orang boleh kata fesyen tu cantik..

Gua bukan nak mengajar atau apa, tapi rasanya kalau artis-artis yang separuh abad ni menutup aurat, kan lagi sweet..

Kalau tak nak bertudung dah berbaju kurung sekalipun, takyah la berkemban sampai macam tu.. Malu kat anak-anak yang sedang membesar beb!!

3 ulasan :

  1. Sedap nie..

    BalasPadam
  2. stim lg aku nengok akak kerani jpj 2 berkemban.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online